  • 1. Data: 2007-02-05 18:43:35
    Temat: DELEGACJE - prosze polecic program do rozliczania delegacji
    Od: "master" <m...@m...pl>

    Prosze o rekomendacje programu do rozliczen delegacji.

    M.

  • 2. Data: 2007-02-05 20:41:45
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    master nabazgrolił na ekranie:
    > Prosze o rekomendacje programu do rozliczen delegacji.

    W excelu możesz sobie zrobić. Trochę jest pisania formuł ale da radę. Kiedyś
    na internecie znalazłam plik diety.xls -> tylko że liczył delegację
    krajową, ale na podstawie tego zrobiłam liczenie na zagraniczne (dla moich
    potrzeb). W delegacji największa 'trudność' to policzenie czasu w kraju i
    zagranicą, bo resztę rzeczy można ręcznie policzyć /chociaż na wszystko
    formuły można zrobić/.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2013-02-18 17:09:41
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2007 19:43:35 UTC+1 użytkownik master napisał:
    > Prosze o rekomendacje programu do rozliczen delegacji.
    >
    > M.

    Witam,
    wypróbuj program http://www.e-delegat.pl. Ma w sobie rozliczanie delegacji krajowych
    jak i zagranicznych. Mają 30 dniową wersje demo.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-18 21:17:51
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-02-18 17:09, m...@g...com pisze:

    > Witam,
    > wypróbuj program http://www.e-delegat.pl. Ma w sobie rozliczanie delegacji
    krajowych jak i zagranicznych. Mają 30 dniową wersje demo.

    > Pozdrawiam

    Brawo. Zakładasz, że gość czekał na twoją rekomendację 6 lat? Czy tak
    tylko sobie zaspamowałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2013-02-18 21:36:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013, Kviat wrote:

    > Brawo.
    > Zakładasz, że gość czekał na twoją rekomendację 6 lat? Czy tak tylko
    > sobie zaspamowałeś?

    Ale w sumie spamer zasługuje na szacunek - zadać sobie choć tyle trudu,
    żeby znaleźć jakiś *pasujący* post to nie każdy umie i robi :D

    A jakiś "order suchara" też się należy ;)

    pzdr, Gotfryd