  • 91. Data: 2018-04-22 14:59:45
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Chcę powiedzieć, żebyś poczytał w końcu o tym co daje K2M, bo to jest
    > wiedza powszechna.

    To moze po kolei - bo widze ze zamiast odpowiadac na pytania, wolisz
    uzywac polsłówek.
    Czy ty uzywasz okreslenia k2m jako dwumasa? Bo google pod hasłem k2m nic
    takiego nie wyrzuca...

    Zakładam, ze tak.

    Wiec co daje koło dwumasowe: <cytat>
    Odpowiedź jest bardzo prosta – przede wszystkim większy komfort
    podróżowania autem. To koło dwumasowe upłynnia pracę silnika i nie
    powoduje skutków ubocznych w momencie nagłego wzrostu momentu obrotowego
    jednostki. Wyklucza praktycznie wszystkie drgania generowane przez układ
    napędowy podczas ruszania w zakresie niskich obrotów silnika. Nawet
    podczas redukcji biegu koło dwumasowe odgrywa znaczącą rolę poprzez
    eliminowanie szarpnięć. Największym plusem jego posiadania jest
    wydłużenie żywotności skrzyni biegów oraz poszczególnych jej podzespołów,
    takich jak chociaĹźby synchronizator biegĂłw.

    Nic o oszczednosci paliwa. Ba, pojawiaja sie odwrotne uwagi -
    oszczedzajac koło dwumasowe nie oszczedzaj paliwa bo to sie wyklucza.

    Co do reszty zadan, to czy to jest prawda czy nie i czy ono jest
    potrzebne czy nie niech odpowie praktyka.
    Moze jestes mi w stanie wytłumaczyc dlaczego w aucie 115km to ustrojstwo
    jest potrzebne a w aucie 130km nie jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 92. Data: 2018-04-22 15:19:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat synchronizator do kola dwumasowego ma sie jak bat do dupy. Do zwyczajnego kola
    zamachowego tez sie ma podobnie jak do dwumasowego. Synchronizator pracuje czyli
    hamuje kolo zebate w momencie kiedy skrzynia jest rozlaczona sprzeglem z kolem
    zamachowych.

  • 93. Data: 2018-04-23 08:09:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    22 Apr 2018 12:59:45 GMT, Budzik

    > To moze po kolei - bo widze ze zamiast odpowiadac na pytania, wolisz
    > uzywac polsłówek.

    Ze złamaną prawą ręęką kiepsko się pisze. :P
    Dlaetgo więcej nie będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2018-04-23 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ze złamaną prawą ręęką kiepsko się pisze. :P
    > Dlaetgo więcej nie będzie.

    Mimo wszystko to sie nazywa: rejterada.
    Ale złamanej reki wspolczuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 95. Data: 2018-04-23 12:36:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    22 Apr 2018 12:59:45 GMT, Budzik

    >Ze złamaną prawą ręęką kiepsko się pisze. :P

    Po klawiaturze nie tak zle.
    No i masz okazje przetestowac rozpoznawanie glosu :-)

    J.