  • 1. Data: 2002-10-26 09:09:09
    Temat: DSL
    Od: "Amroz" <a...@p...fm>

    Witam chcialbym zlozyc zamówienie w TPSA na DSL-a co mozecie powiedziec o
    tej usludze i o ich modemie czy jest tak samo wadliwa jak neostrada?? i czy
    są jakies inne problemy ??

  • 2. Data: 2002-10-27 07:59:00
    Temat: Re: DSL
    Od: "Wieszczu" <w...@f...pl>

    Użytkownik "Amroz" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > są jakies inne problemy ??
    >
    > Poszukaj w archiwum grupy. jest kilkadziesiąt postów.

    Pozdrawiam, Wieszczu

  • 3. Data: 2002-10-27 07:59:33
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

> [...]
    > powiedziec o tej usludze i o ich modemie czy jest tak samo wadliwa
    > jak neostrada?? i czy są jakies inne problemy ??

    Witam,

    moze kolega wytlumaczy nam wszystkim co to znaczy 'tak samo wadliwa jak neostrada' ?

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-10-27 19:57:44
    Od: "Amroz" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Witam,
    >
    > moze kolega wytlumaczy nam wszystkim co to znaczy 'tak samo wadliwa jak

    Z przyjemnością wiec chodzilo mi o to ze Neostrada przez pewien okres !! co
    chwile miala zwisy !! kazdy urzytkownik na Slasku bo niewiem jak w innych
    rejonach polski bylo skarzyl sie na Neostrade , wiec sie pytam czy DSL tez
    sie ciagle wylancza i zrywa polonczenia?? !!

  • 5. Data: 2002-10-27 20:52:41
    Od: l...@w...pdi.net

    On Sat, 26 Oct 2002 09:09:09 +0000 (UTC), "Amroz" <a...@p...fm>
    wrote:

    >Witam chcialbym zlozyc zamówienie w TPSA na DSL-a co mozecie powiedziec o
    >tej usludze i o ich modemie czy jest tak samo wadliwa jak neostrada?? i czy
    >są jakies inne problemy ??

    A ChGW. W wersji optymistycznej - DSL jest usluga drozsza, dajaca
    wieksze mozliwosci - totez powinni puszczac to troche mniej zawalonymi
    laczami. W wersji pesymistycznej - Neostrada i DSL to dokladnie to
    samo jesli chodzi o strone sprzetowa - ten sam ADSL i nie ma zadnego
    poza zwykla przyzwoitoscia powodu dla ktorego mieliby lacze
    skonfigurowane jako DSL traktowac lepiej niz skonfigurowane jako
    Neostrada...

    --
    Darek

  • 6. Data: 2002-10-28 08:43:07
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza zwykla przyzwoitoscia powodu dla ktorego mieliby lacze
    > skonfigurowane jako DSL traktowac lepiej niz skonfigurowane jako

    Jest kilka plusow:
    + lepszy sprzet u uyztkownika
    + brak PPPoE bedacego (z tego, co czytam) zrodlem wielu problemow

    I minus:
    - podobno po stronie tepsy Neo+ i DSL podlaczone sa do tych samych
    urzadzen.

    Obserwacje osobiste: panowie z Polpaku namieszali cos w konfiguracji
    i byly problemy z uruchomieniem lacza, ale po tych poczatkowych
    klopotach DSL od tygodnia dziala bez przerwy i wrecz idealnie. Chociaz
    wczesniej ludzie z Wroclawia tez bardzo sie skarzyli...

    Michal Letowski

  • 7. Data: 2002-10-28 08:43:18
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

> [...]
    > niewiem jak w innych rejonach polski bylo skarzyl sie na Neostrade ,
    > wiec sie pytam czy DSL tez sie ciagle wylancza i zrywa polonczenia??

    Witam,

    coz, awarie routera dostepowego w Katowicach rzeczywiscie sa czeste. Nie wspominajac
    o niezaleznych problemach z MTU (1492 za duzo).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 8. Data: 2002-10-29 07:21:46
    Od: l...@w...pdi.net

    On Mon, 28 Oct 2002 08:43:07 +0000 (UTC), "Michal Letowski"
    <m...@y...com> wrote:

    >Jest kilka plusow:
    >+ lepszy sprzet u uyztkownika

    Czyli to co uzytkownik widzi daja ladniejsze? Moze ten sprzet lepszy
    ale ciagle w ramach tego samego standardu ADSL.

    >+ brak PPPoE bedacego (z tego, co czytam) zrodlem wielu problemow

    Bo to jest skonfigurowane specjalnie na potrzeby Neostrady.

    >I minus:
    >- podobno po stronie tepsy Neo+ i DSL podlaczone sa do tych samych
    >urzadzen.

    Czyli wersja pesymistyczna jednak - tam gdzie klient nie widzi
    wrzucaja wszystko do jednego wora.

    --
    Darek

  • 9. Data: 2002-10-29 21:36:35
    Od: "Amroz" <a...@p...fm>

    Nio tak ale slyszalem ze DSL !! i panowie z TPsa !! robią jakies dziwne
    przerwy regularnie co sobote od godzinki 21 do 4 rana !!! niewiem na ile to
    prawda ale tak slyszalem od paru klijentow posiadających DSL!!!