  • 1. Data: 2004-04-09 19:43:03
    Temat: DSL TEPSA 1Mb PROSZE O OPINIE PRAKTYCZNE
    Od: "Michał Macierzyński" <s...@W...gazeta.pl>

    Chce wykupic dsl tepsa 1Mb i mam pytanie o to jak to w praktyce dziala?\

    Czy w godzinach szczytu nie drastycznych ma spadkow transferu, gubienia
    pakietow, puinga 2000ms czy takich podobnich rzeczy.
    Chcialbym podzielic to lacze na 8-10 osob i jeszcze grac w warcrafta na
    battle.net z pingie nie wiekszym niz 200ms.

    Jezeli ktos ma takie lacze prosze od krotkiego maila z opinia na adres
    m...@d...lodz.pl

  • 2. Data: 2004-04-10 00:05:27
    Temat: Re: DSL TEPSA 1Mb PROSZE O OPINIE PRAKTYCZNE
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Michał Macierzyński" <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    >Chce wykupic dsl tepsa 1Mb i mam pytanie o to jak to w praktyce dziala?\

    Bardzo OK.

    >Czy w godzinach szczytu nie drastycznych ma spadkow transferu,

    Nie.

    >gubienia
    >pakietow,

    Nie.

    >puinga 2000ms czy takich podobnich rzeczy.

    Nie.

    Jedynym problemem może być routing do POL34 (można o tym
    poczytać w innych postach na tej grupie), ale to pewnie się zmieni na lepsze.

    >Chcialbym podzielic to lacze na 8-10 osob i jeszcze grac w warcrafta na
    >battle.net z pingie nie wiekszym niz 200ms.

    Osiągnięcie niskich opóźnień przy prawie maksymalnym wysyceniu
    łącza wymaga oczywiście odpowiedniego rozdzielania pasma w
    zależności od ruchu, przydzielenia priorytetów itd.

    >Jezeli ktos ma takie lacze prosze od krotkiego maila z opinia na adres
    >m...@d...lodz.pl

    E-e, e-maili nie będzie. :>

  • 3. Data: 2004-04-10 10:05:59
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    Użytkownik Michał Macierzyński napisał:
> [...]
    > battle.net z pingie nie wiekszym niz 200ms.
    >
    > Jezeli ktos ma takie lacze prosze od krotkiego maila z opinia na adres

    ja mam dsl 1 podzielone na 21 kompow i dziala okej, do podzialu pasma
    uzywam shaperd + squid....

    A tak przy okazji... ile MB przydzilacie dla squda? 100mb, 500mb, 2gb?

    > Pozdrawiam

    ja rowniez...

  • 4. Data: 2004-04-10 10:55:20
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

    Szymek Jędrzejczak napisał:

    > A tak przy okazji... ile MB przydzilacie dla squda? 100mb, 500mb, 2gb?

    3*40GB

  • 5. Data: 2004-04-10 11:43:21
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    Kamil Bardoń wrote:

    > 3*40GB

    A pamięci w tym komputerze masz ile?

    --
    sh

  • 6. Data: 2004-04-10 12:23:40
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl> wrote:
    > A tak przy okazji... ile MB przydzilacie dla squda? 100mb, 500mb, 2gb?

    2x16GB

    p.

    PS RAM-u 1GB, squid zjada jakieś 550MB.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2004-04-10 16:46:04
    Od: "Modzel" <dwutakt_noshit@wp_noshit.pl>

    Czolem
    Mam DSL1 od polowy stycznia. Od tego czasu byla jedna awaria, ale wlasciwie
    niezalezna od tpsa (spalily sie porty w DSLAMie), ktora usuneli po 3
    dniach.. tutaj maja minusa. Poza tym wszystko dziala bez zarzutu niezaleznie
    od pory dnia czy nocy. Nie mam problemow z pingami, transferami ani niczym
    innym.
    Lacze dziele na 9 komputerow.

    Modzel
    GG 3940994 || ICQ 99733338

  • 8. Data: 2004-04-10 18:50:40
    Od: p...@p...pl (parys)

    > A pamięci w tym komputerze masz ile?
    >
    > --
    > sh

    przecież napisał, ze trzy razy czterdziesci gigabajtów :P
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 9. Data: 2004-04-10 21:18:22
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 00:05:27 GMT, Neas <n...@u...neas.ws> wrote:

    >Jedynym problemem może być routing do POL34 (można o tym
    >poczytać w innych postach na tej grupie), ale to pewnie się zmieni na lepsze.

    No, nie tylko. Problemem może też być otrzymanie IP ze wciąż
    "skażonej" puli 83.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 10. Data: 2004-04-10 21:23:27
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    richie <u...@p...wp.pl> pisze:

    >No, nie tylko. Problemem może też być otrzymanie IP ze wciąż
    >"skażonej" puli 83.

    Do DSL'i też dają z tej puli?