  • 1. Data: 2008-02-16 10:53:48
    Temat: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Na błekitnej lini tpbiznes informują ze tpsa gdzies od 1 marca zamierza
    wprowadzić mozliwość podniesienia wysyłu dla DSL-i :
    <= 2 mbps mozliwosc podniesienia do 1mb
    dla dsli 4,8,15mb, mozliwosc zwiekszenia do 1,5mbit

    Czyli np w przypadku dsl-a 15mb wysył zostanie podniesiony o 0,7mbps
    A żeby nie było tak różowo za taką przyjemność przyjdzie nam zapłacić 349zł
    netto :(

    Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego wysyłu i
    to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze bedzie tyle
    ile ma byc ?

    Pozdrawiam HaQs

  • 2. Data: 2008-02-16 16:57:43
    Temat: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    HaQs napisał(a):
    > Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego
    > wysyłu i to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze
    > bedzie tyle ile ma byc ?
    Nie chca sobie psuc rynku na FR itp.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2008-02-16 17:33:48
    Od: patt <pawel@no_spam.rohde.pl>

    HaQs pisze:

    > Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego
    > wysyłu i to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze
    > bedzie tyle ile ma byc ?

    nie

    --
    paweł

  • 4. Data: 2008-02-16 20:55:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    HaQs <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego

    Niezła oferta. Łącze 4/1.5Mbps za 638zl+vat (289+349) to ~dwa
    razy taniej od FR 2/2Mbps gdy było w promocji, której już nie ma.

    a.

  • 5. Data: 2008-02-16 21:33:37
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Niezła oferta. Łącze 4/1.5Mbps za 638zl+vat (289+349) to ~dwa
    > razy taniej od FR 2/2Mbps gdy było w promocji, której już nie ma.

    tak, tylko że przy FR masz ograniczenie przepustowości w pps wynikające
    tylko i wyłącznie z matematyki (najmnijesza ramka FR, prędkość łącza itd).

    A w DSL modem ma ograniczenia wynikające z procesora...

    Marcin

  • 6. Data: 2008-02-16 21:35:41
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Niezła oferta. Łącze 4/1.5Mbps za 638zl+vat (289+349) to ~dwa
    > razy taniej od FR 2/2Mbps gdy było w promocji, której już nie ma.
    >
    > a.

    Ostatnio dostałem oferte na pakiet Biznes IP. 4 mega synchroniczne po SHDSL,
    do tego dają LiveBox Business + 4 numery kręcące za darmo na stacjonarne w
    TP non-stop (po VoIP).
    Cena nie wiele większa od tej co piszecie.................
    Więc przeginka troche.

  • 7. Data: 2008-02-16 21:59:20
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Łukasz Pierzchalski napisał:

    > Ostatnio dostałem oferte na pakiet Biznes IP. 4 mega synchroniczne po
    > SHDSL,

    Gdzie mozna obejrzeć cennik tej usługi?

    --
    TOM

  • 8. Data: 2008-02-16 22:03:19
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie mozna obejrzeć cennik tej usługi?
    >
    > --
    > TOM

    Oto chodzi że nie można ;-) usługa jeszcze nie weszła narazie na "dobre" na
    rynek.
    Oferują narazie tylko nie znacznym swoim klientom biznesowym.

    pzdr

  • 9. Data: 2008-02-16 22:08:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "?ukasz Pierzchalski" <g...@o...eu> wrote:

    > Ostatnio dosta?em oferte na pakiet Biznes IP. 4 mega synchroniczne po SHDSL,
    > do tego daj? LiveBox Business + 4 numery kr?c?ce za darmo na stacjonarne w
    > TP non-stop (po VoIP).
    > Cena nie wiele wi?ksza od tej co piszecie.................
    > Wi?c przeginka troche.

    Ciekawe, nie ma chyba takiej oferty na stronie TP. Moglbys podac szczegoly?
    (o tej porze opiekun TP nie odpowiada na pytania...)

    a.

  • 10. Data: 2008-02-16 22:38:43
    Od: Robert Bogacz <r...@l...lezany.pl>

    Wemif pisze:

    > (o tej porze opiekun TP nie odpowiada na pytania...)

    Mój mówi że nic nie wie o takiej ofercie.
    Zastanawiam się czy ja powinienem zmienić opiekuna czy Ty ? ;)