  • 1. Data: 2019-09-30 20:26:58
    Temat: Dacia Dokker opinie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szukam kogoś, kto jeździ lub jeździł Dokkerem i się podzieli opinią o
    tym aucie. Najlepiej z silnikiem benzynowym albo LPG. Przymierzam się do
    zakupu takiego pojazdu słyszę różne opinie. A to, że rdzewieje, albo że
    silniki słabe i paliwożerne - zwłaszcza LPG.
    Jacek

  • 2. Data: 2019-09-30 23:45:34
    Temat: Re: Dacia Dokker opinie
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 20:27:00 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > zakupu takiego pojazdu słyszę różne opinie. A to, że rdzewieje, albo że
    > silniki słabe i paliwożerne - zwłaszcza LPG.

    Poczytaj DaciaKlub.pl

    W skrócie: to jest najtańszy dostawczak na rynku, więc dostajesz tyle, za ile
    zapłaciłeś - (nie)rdzewieje tak samo jak reszta marek, silniki są wystarczające, a
    paliwa spalają tyle, ile się wleje do baku.

  • 3. Data: 2019-10-01 07:35:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.09.2019 o 23:45, laisar pisze:
> [...]
    zapłaciłeś - (nie)rdzewieje tak samo jak reszta marek, silniki są wystarczające, a
    paliwa spalają tyle, ile się wleje do baku.
    Dzięki. Muszę się tylko do klubu zarejestrować.
    Co do spalania, to żona jeździ Capturem benzynowym 1,2 litra, który
    żłopie 8 litrów na setkę. Syn jeździł ostatnio Golfem 1,0, który nie
    chciał pić więcej, jak 6 i przy tym był w miarę żwawy, mimo 55 kW
    Jacek

  • 4. Data: 2019-10-01 09:00:53
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 07:36:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > żłopie 8 litrów na setkę. Syn jeździł ostatnio Golfem 1,0, który nie
    > chciał pić więcej, jak 6 i przy tym był w miarę żwawy, mimo 55 kW
    co do spalania mam seata od 10 lat
    raz była robiona generalka silnika bo zatarłem.
    I ZAWSZE palił mi wiecej niż piszew internetach.
    Wiec tym bym się średnio przejmował.

  • 5. Data: 2019-10-01 10:00:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 09:00, Bolko pisze:

> [...]
    > co do spalania mam seata od 10 lat
    > raz była robiona generalka silnika bo zatarłem.
    > I ZAWSZE palił mi wiecej niż piszew internetach.

    Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

  • 6. Data: 2019-10-01 13:43:32
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-01 o 10:00, robot pisze:

    > Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

    Ba, jak się spotka kilku fanboi marki czy modelu to im dalej
    jadą tym więcej im w baku przybywa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-10-01 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

    Bo nie umiecie jezdzic :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 8. Data: 2019-10-01 14:30:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Bo nie umiecie jezdzic :))))

    Samochód musi coś palić.
    Jak nie benzynę to zawory.

  • 9. Data: 2019-10-01 16:15:40
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 października 2019 03:00:02 UTC-5 użytkownik robot napisał:

    zapłaciłeś - (nie)rdzewieje tak samo jak reszta marek, silniki są wystarczające, a
    paliwa spalają tyle, ile się wleje do baku.

    > Już dawno zauważyłem, że w internetach samochody mniej palą.

    Bo po co sie chwalic jak auto pije 8/100?
    Jak pali 6 to jest o czym pisac.
    A jak mniej to pisze sie o tym czesto.

    O mojej foce pisalem pare razy bo palila 5.5/100.

  • 10. Data: 2019-10-01 16:16:04
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Bo nie umiecie jezdzic :))))

    Wiem, wiem ... :)