  • 1. Data: 2015-02-12 12:54:43
    Temat: Daewoo tacuma - wynalazek?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    hey, czy wzmiankowany wyzej pojazd to jest jakis wielki wynalazek w
    dzisiejszych czasach?
    To tu na grupe wyczytalem ze Nubira - dosc mocno krewna z Tacuma - to wbrew
    pozorom auto trwale i
    bardzo tanie co do czesci.
    Domyslam sie ze jset to prawda i dzisiaj - co do nubiry.
    A tacuma? Sa tam jakies miny w tym czyms?
    Wiem ze auto jest niesprzedawalne pewnie z powodu brzydoty
    i wlasnie fakt niesprzedawalnosci chcialbym wykorzystac przy ew. kupnie.
    stany i ceny wygladaja zachecajaco.
    Ale o czesciach zamiennych nic nie wiem . Dostepne? Ceny?
    mial to ktos?
    thx

  • 2. Data: 2015-02-12 13:20:05
    Temat: Re: Daewoo tacuma - wynalazek?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > stany i ceny wygladaja zachecajaco.
    > Ale o czesciach zamiennych nic nie wiem . Dostepne? Ceny?

    Taaa, niesprzedawalne. Z powodu niskiej ceny znikają bardzo szybko z
    ogłoszeń.
    Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry. Znajomy mechanik
    mówił, że reszta części (zawieszenie, hamulce, osprzęt silnika) trochę
    nietypowa i zawsze musiał je zamawiać, bo nie było w InterCars od ręki. Ceny
    części w normie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-02-12 13:38:15
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Nubire znajomek sprzedawał 2h. Od razu masa chętnych.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2015-02-12 16:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    >Taaa, niesprzedawalne. Z powodu niskiej ceny znikają bardzo szybko z
    >ogłoszeń.
    >Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry.

    Ale to nie jest dobry silnik.
    Przynajmniej ten z wersji 1, w Nubirze 2 moze troche lepszy.

    Trwalosc to moze i w normie, ale spalanie, glosnosc ... czasem mi
    Nubira chodzila po glowie, ale zawsze sobie przypominalem "juz raz
    powiedziales nie".

    Moze po zagazowaniu ...

    J.

  • 5. Data: 2015-02-14 09:58:45
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-12 o 12:54, abn140 pisze:
> [...]
    > stany i ceny wygladaja zachecajaco.
    > Ale o czesciach zamiennych nic nie wiem . Dostepne? Ceny?

    Mam następcę pod nazwą Chevrolet Rezzo. Silnik 1,6 też z Nubiry.
    Praktyczny, wygodny wóz, z takim prześwitem że żadem chodnik mi nie
    straszny, niezłe fabryczne audio, na plus także się wyróżnia pod
    względem wyglądu, względem różnych Golfów, Tiguanów, Sceników że o
    Oplach nie wspomnę..
    No i na tym koniec plusów. Auto ponadprzeciętnie awaryjne , nie mam go
    nawet rok a już wymieniałem kompletne sprzęgło, szczotki w alternatorze,
    końcówkę drążka kierowniczego i kilka drobnych napraw elektryki. Na plus
    że części faktycznie tanie i dostępne w każdym sklepie. Spalanie to
    około 10-11litrów gazu.

  • 6. Data: 2015-02-14 13:26:14
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > około 10-11litrów gazu.

    yyy, no to szkoda....
    ze tak zapytam - jestes pewien stanu podczas zakupu? moze ma 0,5 mln
    przebiegu...
    bity?
    bo awaryjnosc faktycznie kosmos

  • 7. Data: 2015-02-14 15:25:13
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-14 o 13:26, abn140 pisze:
    > yyy, no to szkoda....
    > ze tak zapytam - jestes pewien stanu podczas zakupu? moze ma 0,5 mln
    > przebiegu...
    > bity?
    > bo awaryjnosc faktycznie kosmos

    Jest to dość ciężkie auto, a wiec swoje musi zjadać.

    Sam nie wiem co do przebiegu, jednak wymieniana końcówka drążka była
    fabrycznie przynitowana, tak samo nitowana jest również druga końcówka,
    silnik po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów w ogóle nie wymaga
    dolewek oleju, a więc raczej nie ma przebiegu 0,5 mln. Może i nie te
    niespełna 150000 km z licznika, ale i nie jest to jakiś kosmiczny
    przebieg.

    Bity?, jeżeli już to może tylko nadwozie ucierpiało. Podłoga w
    nienagannym stanie, nie widać śladów najmniejszych napraw. Na nadwoziu
    też nie widać śladu napraw. Jedyne co sie rzucało w oczy przy zakupie
    to to że auto było trochę porysowane, a w bagażniku to jakby ktoś tam
    woził siatkę ogrodzeniową luzem,