  • 1. Data: 2019-08-05 17:54:49
    Temat: Dałem złamać się po kilku latach wytrwałości...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    IMO łatwiej numer przenieść niż doładować, gdy ktoś podchodzi
    do doładowania pierwszy raz od wielu lat... Doładowałem w Play...
    Szkoda szmalu, ;) ale cóż uczynić... Zamierzałem wpierw zapytać
    o to, jakim prawem (którym podpunktem Regulaminu) nie wypuszczają
    przeterminowanego numeru, ale nie zapytałem... Zapytałem, jak
    doładować, ale z podpowiedzi nie skorzystałem -- zdałem się na
    [kobiecą?] intuicję, choć rzecz jasna 9 czy 10 mogę dać w razie
    ankiety -- o co mnie poproszono... Mogę nawet dać 11, choć IMO
    niegrzecznością ;) jest życzenie ,,miłego dnia'' tuż po żądaniu
    szmalu...

    Od czasu wprowadzenia zapomnianego już #F w VM nie doładowałem
    swego numeru nigdzie ani razu...

    Play mnie złapał na podpuchę -- myślałem, że zdołam przedłużyć
    za pomocą bonusu, który niby jest, ale go nie ma, co jest zgodne
    z Regulaminem... Tzn. zgodne jest, że nie ma, ale niekoniecznie
    jest zgodne, że niby jest... Trochę zawiłe. ;)

    IMO Play celowo daje tę podpuchę. Nie dajcie nabrać się! Bonus
    za przeniesienie może być odpalony w bodajże 60 dni, choć może
    nadal widnieć w apce Play jako możliwy do wykorzystania...

    Tak oto Play zgarnął 5 pln -- tyle też wydzwoniłem w 5 miesięcy
    (5 pln i chyba kilkanaście groszy) a ponadto zużyłem ~10 GB...

    -=-

    W VM mam sytuację zero-jedynkową. ;) (lubię to!)
    Zero na nieaktywnym numerze i jeden grosz na 'Mój Eneuel'
    ważny aż do 21 września br.

    -=-

    Rozpiera mnie duma -- udało się doładowanie!!
    Oby tylko nie weszło w nałóg! ;) [bywa, że sukces
    obraca się w porażkę!!!]

    -=-

    Ankiety nie dostrzegam...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-08-05 18:00:29
    Temat: Re: Dałem złamać się po kilku latach wytrwałości...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Od czasu wprowadzenia zapomnianego już #F w VM nie doładowałem
    >swego numeru nigdzie ani razu...

    Hm, to #F wylaczyli juz dosc dawno temu ... i waznosc numerow sie
    jakos tak w niedawnych dniach konczyla ...

    >W VM mam sytuację zero-jedynkową. ;) (lubię to!)
    >Zero na nieaktywnym numerze i jeden grosz na 'Mój Eneuel'
    >ważny aż do 21 września br.

    a co bylo 21 wrzesnia ub. roku ?

    >Rozpiera mnie duma -- udało się doładowanie!!

    Wielkie osiagniecie to to nie jest ... chyba, ze operator jakis
    nietypowy...

    J.

  • 3. Data: 2019-08-05 18:46:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d485331$0$508$6...@n...neostrada.pl

    > Hm, to #F wylaczyli juz dosc dawno temu ...

    Bardzo dawno -- nawet nie pamiętam już nazwy.

    > i waznosc numerow sie jakos tak w niedawnych dniach konczyla ...

    Ktoś, kto miał 5 pln za przeniesienie itp. mógł jeszcze
    o rok przedłużyć, ale mnie już i tak tęskno do opuszczenia
    tych miejsc -- choćby na jakiś czas.

    > a co bylo 21 wrzesnia ub. roku ?

    IMO też (jak dziś) poniedziałek. ;)

    > Wielkie osiagniecie to to nie jest ... chyba, ze operator jakis nietypowy...

    Może i nie jest, ale od dawna nie doładowywałem niczego w Ply?
    Nie wiem, czy kiedykolwiek doładowywałem cokolwiek w Play, nie
    licząc jakiegoś netu w Gołdapi -- chyba 1 GB (czy 10 GB) za 10
    pln na miesiąc...

    Aż strach pomyśleć!! ;) W sanatorium był net WiFi, ale nie w pokojach.
    Wolałem leżąc to i owo załatwić niż siedząc wygodnie ;) w fotelu na
    korytarzu... Więc kupiłem dostęp via 3G/UMTS...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-08-05 20:52:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5d485331$0$508$6...@n...neostrada.pl

    >IMO też (jak dziś) poniedziałek. ;)

    Na pewno nie. Rok nie ma okraglej ilosci tygodni.

    Ale ciekaw jestem co wtedy zrobiles, ze taki termin miales.

    >Może i nie jest, ale od dawna nie doładowywałem niczego w Ply?

    No, to tym sie trzeba chwalic, a nie tym, ze doladowales :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-08-05 22:38:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d487b91$0$530$6...@n...neostrada.pl

    > Na pewno nie. Rok nie ma okraglej ilosci tygodni.

    I co z tego? -- już wyjśniliśmy sobie (i innym też?)
    kwadraturę krągości, czy jak tam... ;) Ale wyjątkowo
    przyznam Ci rację -- to mógł być piątek.

    21 września br. to chyba sobota.

    > Ale ciekaw jestem co wtedy zrobiles, ze taki termin miales.

    Termin mam nadal.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d48514e$0$538$6...@n...neostrada.pl

    > IMO Play celowo daje tę podpuchę. Nie dajcie nabrać się! Bonus
    > za przeniesienie może być odpalony w bodajże 60 dni, choć może
    > nadal widnieć w apce Play jako możliwy do wykorzystania...

    60 dni od uaktywnienia przeniesionego numeru -- nawiązania
    rozmowy, wysłania SMS, kodu USSD... Jakoś tak.

    Można (IMO można, ale nie biorę za to odpowiedzialności) przenieść
    jednego dnia 7 numerów do Play, uaktywniać je stopniowo -- z zakładkami,
    by mieć net i szmal przez cały rok...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-08-05 22:38:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 7. Data: 2019-08-06 11:18:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2019 22:38:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5d487b91$0$530$6...@n...neostrada.pl

    > I co z tego? -- już wyjśniliśmy sobie (i innym też?)
    > kwadraturę krągości, czy jak tam... ;) Ale wyjątkowo
    > przyznam Ci rację -- to mógł być piątek.

    W sumie to i ja Ci przyznam racje - 21.09.2018 to inny dzien tygodnia
    niz 21.09.2019 - ale przeciez pisales wczoraj, a nie za kilka dni :-)

    > Termin mam nadal.

    Ale co - doladowales, przeniosles ?

    A - uwazaj z tymi terminami, bo mam wrazenie ze VM jakos naciagal -
    tzn pakiet wazny np do 21-go, 21-go juz nie obowiazywal.
    chyba nawet pisza, ze wazny do godziny 0:00

    J.

  • 8. Data: 2019-08-06 22:22:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Ale co - doladowales, przeniosles ?

    Doładowałem, ale nie ten numer a inny.
    Nwet chyba raz doładowałem dychą -- ale ostatni raz przed
    wprowadzeniem #F. Lejek 32 kb/s to całkiem dużo, o czym
    przekonałem się nieraz. ,,Nowoczesnych'' stron WWW nie
    można tym obsłużyć, poroli z jutuby -- tym bardzeij, ale
    do NTP, AGPS czy bankowo-lidlowych APek wystarczy. Zapewne
    nie do Nest, ale to porąbany bank w ogóle.

    > A - uwazaj z tymi terminami, bo mam wrazenie ze VM jakos
    > naciagal - tzn pakiet wazny np do 21-go, 21-go juz nie
    > obowiazywal.

    Każdy orze jak może! ;) Przeniesienie via net trwa ze dwa
    tygodnie, więc zaczynać trzeba nie później niż w sierpniu,
    aby zdążyć przed 21 września.

    > chyba nawet pisza, ze wazny do godziny 0:00

    Mnie dali odp. z której jednoznacznie wynikało, że sporny numer
    wypuszczą -- nie wypuścili. Już po zleceniu w Orange przeniesienia
    dostałem od nich dwie kolejne informacje, z których wynikało, że
    nie wypuszczą.

    Orange dał mi na pocieszenie ładny numer, więc nie płaczę po tym,
    który został w VM a który dostał się tam (do VM) z Play. [niestety
    Play tak głośno płakał, że jego płacz dotarł do uszu Boga, przez co
    musiałem zapłacić do Play za inny numer -- stąd ten cały wątek!]

    01 grosz na 'Mój Eneuel' wziął się stąd, że z 5 pln otrzymanych
    za przeniesienie strona telewizyjnego Dipolu wydzwoniła co
    mogła -- został tylko 01 grosz... Najpierw wyczyściła mi
    300 minut z #F, następnie skonsumowała złotówki...

    -=-

    Dorżnę konto w Nest i zabiorę się za przenosiny 'Mój Eneuel' -- nie
    wiem jeszcze dokąd... Chyba albo do Orange, albo do A2M... Może od
    razu do Play?... Z końcem sierpnia kończy się 20/200/60... Wrzesień
    i październik bym obskoczył tym właśnie numerem... Nie ukrywam, że
    60 dni to niezbyt wiele...

    Orange daje 4 GB, ale 0 złotych i tyleż minut. Dla mnie trochę minut
    by przydało się... Przydałby się smartfon na 3 lub 4 SIMki... Chętnie
    bym kupił właśnie taki, ponadto z Galileo.

    BTW -- Galileo startował jako samodzielniak, z trzema wysokościami
    orbit, własnym systemem typu EGNOS, ale skończył jako okrojeniec
    z trzema orbitami na jednej wysokości... (GPS mam sześć; budowany
    na planach Galileo Beidou chyba ma nadal w planach samodzielność
    z jej kilkoma wysokościami)

    Na pozostałych SIMkach miałbym zapasowy dostęp do netu...

    -=-

    Czy rozmowy Faktyczne kosztują tyle samo, co w fioletowym Play?
    Niby nie jest to dla mnie istotne z mymi potrzebami, ale jednak
    warto wiedzieć.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-08-28 23:01:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d48514e$0$538$6...@n...neostrada.pl

    > W VM mam sytuację zero-jedynkową. ;) (lubię to!)
    > Zero na nieaktywnym numerze i jeden grosz na 'Mój Eneuel'
    > ważny aż do 21 września br.

    Wkrótce stracę i ten jeden, ostatni grosz... Co za czasy... ;)
    VM w przededniu wchłonięcia przez P4 traci ostatni mój numer...

    Tymczasowy w Orange -- 512 719 580

    --

  • 10. Data: 2019-09-10 21:14:39
    Od: Kris <k...@g...com>