  • 1. Data: 2011-01-28 14:01:46
    Temat: Dane geolokalizacyjne as/pi
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Czy macie moze informacje, jaka firma poza maxmind ma/udostepnia taka baze ?

    W tej chwili zarowno speedtest.net jak i www.bgp.he.net wyswietlaja
    bledne/niekompletne dane na temat moich prefiksow.

    Np:

    195.93.236.0/23 NEXRA INTERNET SERVICES SARL

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-01-28 14:02:54
    Temat: Re: Dane geolokalizacyjne as/pi
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > W tej chwili zarowno speedtest.net jak i www.bgp.he.net wyswietlaja
    > bledne/niekompletne dane na temat moich prefiksow.

    Napisz na correction<malpa>maxmind.com, poprawią.

    a.

  • 3. Data: 2011-01-28 14:06:53
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 15:02, Wemif pisze:

    > Napisz na correction<malpa>maxmind.com, poprawią.
    >
    > a.

    Napisalem, ale .... czyzby to bylo jedyne zrodlo ?

  • 4. Data: 2011-01-28 15:27:04
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    > Napisz na correction<malpa>maxmind.com, poprawią.
    >
    > a.
    ja napisałem
    poprawili

    a taki speedtest dalej widzi zle (od ponad miesiaca)

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2011-01-28 20:11:42
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-01-28 16:27, icek2 pisze:
    > a taki speedtest dalej widzi zle (od ponad miesiaca)

    Mam to samo, maxmind odpisali i poprawili a speedtest nadal ma stare dane...

    --
    Bartłomiej Borkowski
    BORKOW.ORG PPHU, b...@b...org

  • 6. Data: 2011-01-28 21:55:56
    Od: kedzier <k...@g...com>

    On 28 Sty, 21:11, "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>
    wrote:

    > Mam to samo, maxmind odpisali i poprawili a speedtest nadal ma stare dane...

    A jak długo ten stan u Ciebie się utrzymywał/utrzymuje?

    --
    Kedzier

  • 7. Data: 2011-01-29 17:39:04
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-01-28 22:55, kedzier pisze:
    > A jak długo ten stan u Ciebie się utrzymywał/utrzymuje?

    ponad miesiąc...