  • 1. Data: 2017-03-05 11:53:45
    Temat: Dane z rejestratorow BOR
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma. Nadpisaly sie.

  • 2. Data: 2017-03-05 12:10:51
    Od: p...@g...com

    To nie ma już najmniejszego znaczenia ... Szmaciaki nadal nie mogą zrozumieć czym
    jest wiarygodność i jak ważna jest jej utrata... Teraz nawet gdy biegły przysięgnie
    na święte skarpetki prezydenta nikt nie uwierzy że A8 jechało na sygnale 30 km/h ;-)

  • 3. Data: 2017-03-05 12:25:43
    Temat: Re: Dane z rejestratorow BOR
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    wyznawcy uwierzą. Dla nich obiektywizm nie ma znaczenia.

  • 4. Data: 2017-03-05 12:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 03:10:51 p...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    > Teraz nawet gdy biegły przysięgnie na święte skarpetki prezydenta
    > nikt nie uwierzy że A8 jechało na sygnale 30 km/h ;-)

    A tam nikt - ze 30% uwierzy. Ktos w koncu naten pis glosuje :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-03-05 12:45:50
    Od: p...@g...com

    Prawda ale sami wyznawcy to za mało na drugą kadencję :-) zresztą ryzyko nadal jest
    duże jedno nagranie na którym nie ma sygnałów dźwiękowych i szef BOR melduje się na
    zasiłku :-) danych z Audi też tak łatwo nie skasuja potrzeba wciągnąć biegłego a im
    więcej uczestników tym ryzyko wtopy rośnie ... Czekajmy cierpliwie

  • 6. Data: 2017-03-05 13:18:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 03:45:50 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
    > Prawda ale sami wyznawcy to za mało na drugą kadencję :-)

    Ogolnie wystarczy.

    Aby w dzisiejszych warunkach przegrac, to by Schetyna musial przestac
    niszczyc PO i wejsc w koalicje w Petru.
    A obie partie musialy by prowadzic rozsadna polityke propagandowa.

    >zresztą ryzyko nadal jest duże jedno nagranie na którym nie ma
    >sygnałów dźwiękowych i szef BOR melduje się na zasiłku :-)

    Nie po to go przeciez tam wstawali :-)

    > danych z Audi też tak łatwo nie skasuja potrzeba wciągnąć biegłego a
    > im więcej uczestników tym ryzyko wtopy rośnie ...

    A Kogutek nie pisze, ze wlasnie udalo sie skasowac ?

    Nie wiem na jakiej podstawie - komunikat prokuratury ?

    J.

  • 7. Data: 2017-03-05 13:29:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie zdarzenia nigdy nie mialy znaczenia i w przyszlosci tez nie beda mialy. Ludzie
    pracujacy w instytucjach typu BOR sa pod parasolem ochronnym. Oni sa apolityczni i
    lojalni. I za to zyja w swoim panstwie. Zmieniaja sie ministrowie i szefowie BOR a
    niezmieniaja sie ludzie ktorzy tam pracuja. Na pewno sa tam tacy co zaczeli pracowac
    za Gierka. To ze sa bezkarni nie zalezy od tego kto rzadzi. Poprzednia wladza
    ukrywala zdarzenia w jakich BOR bral udzial. Obecnej sie to nie udaje. Gdyby limuzyna
    w ktorej byla przewozona pani Premier zaliczyla row i drzewo za miastem i nikt z
    zewnatrz nie bral by udzialu w zdarzenia i nikt obcy by nie widzial. To nigdy bysmy
    sie o tym nie dowiedzieli.

  • 8. Data: 2017-03-05 13:32:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na niemieckim polsko jezycznym onanecie napisali ze jakis posel droga oficjalna
    zapytal o relestratory w samochodach ochrony i z BOR odpowiedzieli ze nagrania sie
    skasowaly bo zapisano na nich nowe jazdy.

  • 9. Data: 2017-03-05 13:36:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na danych z audi beda dane typu: srednie zuzycie paliwa z ostatniego kwartalu, kiedy
    wymiana oleju, temperatura zewnetrzna i wewnetrzna, cisnienie w kole zapasowym, stan
    zapchania popielniczek.

  • 10. Data: 2017-03-05 13:57:45

    Sun, 5 Mar 2017 04:29:18 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Poprzednia wladza ukrywala zdarzenia w jakich BOR bral udzial. Obecnej sie to nie
    udaje.

    Ile razy za poprzedniej władzy prezydent wypadał z drogi, premier zderzał się z
    drzewem, a minister taranował samochody na światłach?
    Napisz, bo najwyraźniej mi te zdarzenia umknęły.