  • 1. Data: 2014-10-25 09:00:25
    Temat: Darmowa publikacja aplikacji na Androida?
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    Uczę się od jakiegoś czasu programowania aplikacji mobilnych, i
    chciałbym teraz przetestować moje wypociny na żywych użytkownikach ;)
    najlepiej bez wyrzucania 25$ na rejestrację konta w Google Play. Czy są
    jakieś projekty/strony/fundacje open-source, freeware itp. gdzie można
    za darmo opublikować swoje aplikacje? Oczywiście też zupełnie darmowe.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-25 13:35:18
    Temat: Re: Darmowa publikacja aplikacji na Androida?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-25 o 09:00, Piotr pisze:
> [...]
    > jakieś projekty/strony/fundacje open-source, freeware itp. gdzie można
    > za darmo opublikować swoje aplikacje? Oczywiście też zupełnie darmowe.

    Jest coś takiego jak
    https://f-droid.org/

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-10-25 20:08:29
    Od: firr <p...@g...com>

    kiedys nawet calkiem niedawno chcialm sie nauczyc i popisac na androida ale po paru
    godzinach zapalu uznalem ze kodowanie na androida to
    jednak kicha - te wszystkie manifesty, jakies tam plikowe konwencje, dowiazania (no i
    jawa z OOp) - to wszystko jest dla mnie kicha - nie to to proste api i zwykla
    mozliwosc odpalenia programu
    w c

  • 4. Data: 2014-10-25 20:18:26
    Od: firr <p...@g...com>

    pewnie mozzesz wrzucic tutaj bezposredni link do apk czy jak tam sie nzaywa, jak
    chcesz tez podzielic sie jakimis konkretnymi uwagami dot andej aplikacji kodu itp to
    tez mozna
    (np ja lubie konkretne rozmowy o konkretnym kodzie, co ostatnio doprowadzilo do
    pewnego nieporozumienia z uzytkownaikiem slawek, ktory sam z siebie nie jest taki zly
    (mimo ze miesza jakies w miare ok uwagi z nieco mz stuknietymi) - ale dla mnie akurat
    taki konkretny kod wklejony na =grupe i dokladnie okomentowany jest ciekawym
    przedmiotem do romowy - tak ze jak masz np jakis ciekawy kawalek i chcesz pokazad i
    podyskutowac (tak zeby mozna bylo sie czegos konkretnego nauczyc niejako szybciej i
    prosciej niz dlubiac to samemu) to ja jestem za)

  • 5. Data: 2014-10-25 22:01:28
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-25 20:18, firr pisze:
    > pewnie mozzesz wrzucic tutaj bezposredni link do apk czy jak tam sie nzaywa, jak
    chcesz tez podzielic sie jakimis konkretnymi uwagami dot andej aplikacji kodu itp to
    tez mozna

    To jeszcze nie ten poziom, ale jak coś to skorzystam.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-25 22:03:01
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-25 13:35, Borneq pisze:

    > Jest coś takiego jak
    > https://f-droid.org/

    O, właśnie o coś takiego mi chodziło. Szkoda tylko że tam są dość małe
    możliwości "feedbacku" od użytkowników.

    pozdrawiam