  • 1. Data: 2015-01-23 20:34:29
    Temat: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=UKycs3orteI

  • 2. Data: 2015-01-24 01:21:01
    Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 20:34:29 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=UKycs3orteI

    Ale co by nie mówić, to dzisiaj jechał pięknie, a Monte Carlo jest po
    prostu bardzo nieprzewidywalne.
    Loeb który 7 razy wygrał Monte Carlo, dziś też wypadł i stracił jeszcze
    więcj niż Kubica.
    Dziś Kubica wygrał 3 odcinki specjalne i przed dzwonem (w sumie po również)
    prowadził z Loebem.

    Onboard żeby pokazać jak zmienna jest nawierzchnia i jakiej wielkości jaja
    trzeba mieć żeby iść bez odjęcia szybkie partie:
    https://www.youtube.com/watch?v=lGzRLAEaGVk

  • 3. Data: 2015-01-24 11:23:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > więcj niż Kubica.
    > Dziś Kubica wygrał 3 odcinki specjalne i przed dzwonem (w sumie po

    To byla tylko taka mala prowokacja z mojej strony :)
    Rzeczywiscie wygrac 3Oesy w niefabrycznym aucie nie jest proste.
    Niestety "zaliczen rowow" Kubica mial wiecej. W 1 dniu jak wiadomo juz bylo
    po rajdzie i na tym feralnym 8 odcinku zaliczyl jeszcze drzewko. Takze
    troche sie tego nazbieralo, no ale co mial do stracenia :)

  • 4. Data: 2015-01-24 11:28:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Dziś Kubica wygrał 3 odcinki specjalne i przed dzwonem (w sumie po
    > również)
    > prowadził z Loebem.

    I dzisiaj chyba kolejny wygra :)

  • 5. Data: 2015-01-24 13:41:48
    Od: <8...@7...134148.invalid> (Tom N)

    Czesław Wiśniak w

    > I dzisiaj chyba kolejny wygra :)

    "Trasę przejechał w rewelacyjnym czasie 30:41.9. To czas lepszy aż o 34,4
    sekundy od drugiego na mecie Krisa Meeka (Citroen DS3 WRC) i 41,2 sekundy od
    trzeciego Sebastiena Loeba (też Citroen). Mistrz świata Sebastien Ogier (VW
    Polo WRC) jechał bardzo ostrożnie, do Kubicy stracił aż 1:49,5."

    Chyba Sebastien powinien zmienić nazwisko z Ogier na Ostrożny :D

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-01-24 13:56:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Saturday, January 24, 2015, 1:41:48 PM, you wrote:

> [...]
    > Polo WRC) jechał bardzo ostrożnie, do Kubicy stracił aż 1:49,5."
    > Chyba Sebastien powinien zmienić nazwisko z Ogier na Ostrożny :D

    Tylko, że Ogier nadal na czele stawki a Kubica dopiero na 16 miejscu z
    ponad 14 minutami straty :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-01-24 14:15:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tylko, że Ogier nadal na czele stawki a Kubica dopiero na 16 miejscu z
    > ponad 14 minutami straty :(

    Oczywiscie, Sebastieny juz nie maja motywacji a Kubica zawsze jedzie na 100%
    :)

  • 8. Data: 2015-01-24 16:24:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 11:28:50 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > I dzisiaj chyba kolejny wygra :)

    Nawet cały etap wygrał :)

  • 9. Data: 2015-01-24 17:14:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nawet cały etap wygrał :)

    No, szkoda tego ostatniego OSu. Gdyby nie awaria recznego to tez by
    wszystkich objechal.

  • 10. Data: 2015-01-26 08:14:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-23 o 20:34, Czesław Wiśniak pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=UKycs3orteI

    No i jak zawsze, jechał, jechał i nie dojechał ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl