  • 1. Data: 2018-04-02 23:51:51
    Temat: Debugger
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Czy istnieje debugger o funkcjonalności SoftIce pod XP, czy W 7?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-04-03 06:47:29
    Temat: Re: Debugger
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy istnieje debugger o funkcjonalności SoftIce pod XP, czy W 7?

    Syser Debugger

  • 3. Data: 2018-04-05 20:10:46
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Czy istnieje debugger o funkcjonalności SoftIce pod XP, czy W 7?

    (uwaga odpowiedź słabo merytoryczna 'popis/eu)

    ja tego już nie ogarniam, to tak elitarna wiedza...

    jest ponoć jakiś microsoftowy debugger
    nie pamiętam gdzie on siedzi, chyba w wdk...

  • 4. Data: 2018-04-08 03:03:52
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "denat 'POPIS/EU" napisał:

    > jest ponoć jakiś microsoftowy debugger
    > nie pamiętam gdzie on siedzi, chyba w wdk...

    Jest kilka, ale żaden nie umywa się do SoftIce.

    Pzdr

  • 5. Data: 2018-04-08 12:45:36
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, bo teraz się programy kreuje, a nie pisze...

    ale jak coś znajdziesz to daj znać kolegom!

  • 6. Data: 2018-04-15 23:07:37
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "denat 'POPIS/EU" napisał:

    > no tak, bo teraz się programy kreuje, a nie pisze...
    > ale jak coś znajdziesz to daj znać kolegom!

    Pisze się plik źródłowy programu, a kreuje go kompilator. Na dobrą sprawę
    nie wiem jak Twoja uwaga dotyczy tematu. Staram się domyslać, że programów
    tworzonych w HL nie trzeba debuggować, bo nie zawieraja błędów. O to chodzi?

    Pzdr

  • 7. Data: 2018-04-16 20:14:18
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to był głupi żart, przepraszam,

    co Ty chcesz debugować? asma?

    czy jeśli C to VS czegoś nie ma?

  • 8. Data: 2018-04-17 20:54:46
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "denat 'POPIS/EU" napisał:

    > co Ty chcesz debugować? asma?

    > czy jeśli C to VS czegoś nie ma?

    Baź uprzejmy poduczyć się i nie wydziwiać. Debuguje się nie asma, czy C,
    lecz pliki wykonywalne. Głównie w celu wychwycenia miejsc zawierających
    błędy, ale nie tylko. Można próbować podejrzeć dlaczego np Firefoks żre
    pamięć nie zwalniając jej. Można podejrzeć działanie programu potraktowanego
    exepackerem. W SoftIce można zrzucić taki program do nieskompresowanego
    pliku. To jest temat dla zaawansowanych, nie dla lamerów.

    podrawiam

  • 9. Data: 2018-04-18 18:02:50
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, April 17, 2018 at 8:54:54 PM UTC+2, Kamil wrote:

> [...]
    > exepackerem. W SoftIce można zrzucić taki program do nieskompresowanego
    > pliku. To jest temat dla zaawansowanych, nie dla lamerów.

    ;-)