  • 1. Data: 2009-01-05 21:50:42
    Temat: Definicja Złoty Numer?.
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    Jaka jest definicja złotego numeru, czy taki jak ten np. jest złoty:

    http://allegro.pl/item523293686_zloty_numer_tak_tak_
    20zl_na_koncie_696_777_222.html

    No i czy wlasciciel ma prawo sprzedawac numer tel?. W Erze na info zloty
    jakie proponuja konsultanci to np. 694 49 49 12 :-), to juz smiech.

    No i jeszcze jedno patrzac na Allegro, chyba operatorzy nie maja nad tym
    kontroli skoro do prepaidow trafiaja fajne numery, jednym slowem nie
    wyciagaja ich z puli.

    Wystarczy pracowac w magazynie operatora albo u wiekszego agenta w magazynie
    i mozna niezla kase trzepac.

  • 2. Data: 2009-01-06 01:07:56
    Temat: Re: Definicja Złoty Numer?.
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    looker pisze:
> [...]
    > wyciagaja ich z puli.
    >
    > Wystarczy pracowac w magazynie operatora albo u wiekszego agenta w magazynie

    ja mam po trzykroć platynowy do sprzedania 693 290 539 ;)

  • 3. Data: 2009-01-06 01:22:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ja mam po trzykroć platynowy do sprzedania 693 290 539 ;)

    Swoj adroga, ciekawe czemu nigdy jeszcze w Erze nie poszedl numer 606606606

    Kiedys z kumplami przejelismy skrytke poczty glosowej pod tym numerem, ale
    numer ni ebyl aktywowany nigdy.
    A to bylby dopiero rarytas.

    Pozdrawiam
    SDD