  • 1. Data: 2013-01-25 09:55:46
    Temat: Dekielek do Sony HX1
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    No, wsiadając do tramwaju, wypadł mi na ulicę, a nie miałem czasu się
    wracać. Idzie kupić nowy, ale raczej nie oryginalny?
    Bo jak patrzyłem, to dekielki od innych aparatów potrafią kosztować 60
    zł. x_X

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-01-25 11:34:26
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 09:55, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > wracać. Idzie kupić nowy, ale raczej nie oryginalny?
    > Bo jak patrzyłem, to dekielki od innych aparatów potrafią kosztować 60

    Wprost nie mogę się doczekać finału tej pasjonującej historii.

    JD

  • 3. Data: 2013-01-25 11:37:03
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/25/2013 9:55 AM, $heikh el $hah wrote:
    > No, wsiadając do tramwaju, wypadł mi na ulicę, a nie miałem czasu się
    > wracać.

    Te, panie prawie dziennikarz, widzisz tu błąd, czy trzeba paluchem
    wskazać? Sorry, że tak niemerytorycznie się wcinam, ale tego błędu po
    prostu nie znoszę i zaczynam bulgotać, jak go widzę.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2013-01-25 12:39:14
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    http://youtu.be/mE0jxKp_MG8?t=1m32s

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-01-25 16:53:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości

    > Te, panie prawie dziennikarz, widzisz tu błąd, czy trzeba paluchem
    > wskazać? Sorry, że tak niemerytorycznie się wcinam, ale tego błędu po
    > prostu nie znoszę i zaczynam bulgotać, jak go widzę.

    Arkadiuszu, na jaki adres wysłać Ci sześciopak piwa? Najlepiej na priv,
    oczywiście. Podaj ulubiony gatunek.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2013-01-25 17:40:02
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 16:53, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości

    > Arkadiuszu, na jaki adres wysłać Ci sześciopak piwa? Najlepiej na priv,
    > oczywiście. Podaj ulubiony gatunek.

    Ty lepiej zacznij oszczędzać, bo to się tak szybko nie przedawni...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-01-25 22:16:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:5102b55c$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ty lepiej zacznij oszczędzać, bo to się tak szybko nie przedawni...

    A kto ci po polsku pozew napisze, kabotynie?

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-01-25 23:07:00
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 22:16, Yogi(n) pisze:
    > A kto ci po polsku pozew napisze, kabotynie?

    Sam bym napisał, ale jak koleżanka chce, to ustąpię.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-01-26 09:02:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:510301fe$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sam bym napisał, ale jak koleżanka chce, to ustąpię.

    Ooo, to ja dam siostrze do przeczytania. Sam bym przeczytał (umiem, a
    jakże!), ale ona ma kilkanaście lat prokuratorskiego doświadczenia
    więcej.

    Ale, żeby nie było nie w temacie - po co ci kolejny dekiel?
    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2013-01-26 09:59:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 09:02, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > Ooo, to ja dam siostrze do przeczytania. Sam bym przeczytał (umiem, a
    > jakże!), ale ona ma kilkanaście lat prokuratorskiego doświadczenia więcej.

    Och, czarujące.
    Ale nie sądzę, by coś ci po dało.

    --