  • 1. Data: 2018-08-13 08:58:16
    Temat: Dekle do felgi
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Są felgi Stilauto, jak na obrazku:
    https://zapodaj.net/2709bb9beb44a.jpg.html
    oznaczenie SR 300/15P
    Dekiel zapewne powinien zakrywać śruby.

    W lokalnych serwisach gumiarsko-felgarskich
    nie mają, nie wiedzą i nie orientują się,
    w necie nie mogę znaleźć.

    Jest to w miarę łatwo i tanio do kupienia
    online? Może być u chińczyka.
    Szukanie po nazwie/modelu nie daje efektów.

    Tak, wiem że i tak felga poździerana :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2018-08-13 10:24:26
    Temat: Re: Dekle do felgi
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 08:58, Dominik Ałaszewski pisze:
    > felgi Stilauto

    szukaj: stilauto dekielki, kapsle, zaślepki.

    Nikt za ciebie roboty nie odwali.

  • 3. Data: 2018-08-13 10:48:03
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.08.2018 t-1 <t...@t...pl> napisał/a:

    > szukaj: stilauto dekielki, kapsle, zaślepki.
    >
    > Nikt za ciebie roboty nie odwali.

    Przecież geniuszu prostaty napisałem, że szukałem
    bez efektów.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2018-08-13 11:24:14
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.08.2018 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Dekiel zapewne powinien zakrywać śruby.

    Dodam, że nie jest oczywiscie najmniejszym
    problemem znaleźć dekielki samych otworów
    centralnych, ale to nie to. Powinien być większy,
    a najlepiej- na całą powierzchnię.

    Ktoś widział takie cudo, jak pełne
    kołpaki do alufelg? :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2018-08-13 11:34:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.08.2018 11:24, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ktoś widział takie cudo, jak pełne
    > kołpaki do alufelg? :-)

    To tak jakbyś szukał pokrowce na kalosze. ;)

  • 6. Data: 2018-08-13 11:43:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:pkra68$jom$1@news.vectranet.pl...
    > Jest to w miarę łatwo i tanio do kupienia
    > online? Może być u chińczyka.
    > Szukanie po nazwie/modelu nie daje efektów.

    Napisz do producenta, może podeśle, albo wskaże gdzie szukać w Polsce.
    A jaką toto ma średnicę? Może podpasujesz z innego modelu - szukaj dekli
    do nissana sentry, były podobne. Także felgi mini coopera miały (różne)
    kołpaczki tego typu. Sentra miała mocowane na śruby, mini tak jak inne
    dekielki - uchwyty na obwodzie. Podobne miały VW, fordy, renaulty,
    fiaty.

    A może to to?
    https://allegro.pl/dekielki-kapsle-kolpaczki-stilaut
    o-milano-i6862539097.html

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2018-08-13 12:07:53
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.08.2018 Yogi(n) <y...@k...pl> napisał/a:

> [...]
    > kołpaczki tego typu. Sentra miała mocowane na śruby, mini tak jak inne
    > dekielki - uchwyty na obwodzie. Podobne miały VW, fordy, renaulty,

    Dzięki, popytam jeszcze w lokalnych szrotach wskazując te tropy.

    > A może to to?
    > https://allegro.pl/dekielki-kapsle-kolpaczki-stilaut
    o-milano-i6862539097.html

    Może. Ale 70 zł za sztukę, jak mam wydać 280 zł na kołpaki,
    to już wolę ca 500 zł za komplet felg w przyzwoitym stanie...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2018-08-13 13:35:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 10:48, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Przecież geniuszu prostaty napisałem, że szukałem
    > bez efektów.

    Nie mogę z przyczyn oczywistych powiedzieć, przemyśl co napisałeś.

  • 9. Data: 2018-08-13 13:56:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.08.2018 o 08:58, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Dzień dobry szanownym grupowiczom,
    >
    > Są felgi Stilauto, jak na obrazku:
    > https://zapodaj.net/2709bb9beb44a.jpg.html
    > oznaczenie SR 300/15P
    > Dekiel zapewne powinien zakrywać śruby.
    Tu masz gotowe rozwiązanie:
    https://www.kolpaki.com.pl/
    model Daytona Pro.
    Zakryje i śruby i resztę felgi, która nie jest zbyt reprezentacyjna.
    Montaż na trytytki, tylko wcześniej utnij oryginalne zatrzaski, bo są do
    stalowych felg.
    Jacek

  • 10. Data: 2018-08-13 14:33:15
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.08.2018 Jacek <k...@a...com> napisał/a:

    > model Daytona Pro.
    > Zakryje i śruby i resztę felgi, która nie jest zbyt reprezentacyjna.
    > Montaż na trytytki, tylko wcześniej utnij oryginalne zatrzaski, bo są do
    > stalowych felg.

    Dzięki, to może być faktycznie być dobre rozwiązanie, jak utnę
    zatrzaski to będą w miarę płaskie?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.