    From: "Roger(OS)" <s...@z...hell>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Dekodowanie sygnalu TV sat.
    Date: Sat, 30 Jun 2018 12:08:29 +0200

    Witajcie

    Składam właśnie leciwego kompa na serwer multimediów do domu opartego na
    linuxie, w przyszłości pewnie wrzucę na niego rejestr z monitoringu itp.

    Poki nie mam podpietych kamer to urodzil mi sie pomysl, by sprobowac
    wykozystac na chwile obecna to czego do monitoringu bede uzywal. Skoro nie
    mam jeszcze kamer to szkoda by sprzet sie kurzyl, a ja marnowal potencjal
    :-D
    Mam karty TV, rejestratory. Mam tez kilka starych tunerow TS sat z lat
    1990-2010 i chcialbym

    W RAMACH TESTOW I NAUKI TYLKO NA PROBE sprobowac zdekodowac sygnal TV
    satelitarnej. Macie jakies namiary na strony, soft, opis krok po kroku jak
    tego dokonac? Szukam, ale guzik mi znajduje - wiecej jest o sharingu niz o
    samodzielnym dekodowaniu -czyzby juz było to niemożliwe? Jeszcze 15lat temu
    dekodowali znajomi sygnal.

    Dla troli dodam tylko, iz mam antene opłacaną z multiroomem więc dajcie
    sobie siana z pouczeniami typu, że to piractwo.
    Zanim zdasz egzamin na prawo jazdy tez jezdzisz z tatą/bratem/kolegą
    samochodem bez kwitów w celu nauki po drogach, lasach, boiskach - też
    nielegalnie - wtedy Ci to nie przeszkadzało, a teraz pouczasz? :D