  • 1. Data: 2018-07-20 10:09:36
    Temat: Delphi i C++ Builder Community Edition
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    W końcu po latach wahania i dziwnych ruchów Embarcadero wydało darmowe i w
    miarę pełne RAD Studio w wersji Community Edition.

    https://community.embarcadero.com/blogs/entry/introd
    ucing-delphi-cplusplusbuilder-community-edition

    Ograniczenia licencyjne powodują, że jest to wydanie do użytku
    hobbystycznego i edukacyjnego, ale po za tym jest to odpowiednik wersji
    Professional wraz ze wsparciem programowania na platformy mobilne (andek i
    ios).

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2018-08-11 12:44:46
    Temat: Re: Delphi i C++ Builder Community Edition
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 20.07.2018 o 10:09, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > Professional wraz ze wsparciem programowania na platformy mobilne (andek i

    Jak instalować?
    ściągnąłem radstudio10_2_3_esd__93231.exe
    ale pyta o serial number

  • 3. Data: 2018-08-11 14:41:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 11 Aug 2018 12:44:46 +0200, Borneq wrote:

    > Jak instalować?
    > ściągnąłem radstudio10_2_3_esd__93231.exe
    > ale pyta o serial number

    No, pyta. I co?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2018-08-11 15:14:40
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 11.08.2018 o 14:41, Roman Tyczka pisze:

    > No, pyta. I co?

    Mam wybrać "trial"?

  • 5. Data: 2018-08-11 15:37:25
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 11 Aug 2018 15:14:40 +0200, Borneq wrote:

    > Mam wybrać "trial"?

    Nie, wpisać serial number. Masz go w mailu obok linka z którego pobrałeś
    instalator.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 6. Data: 2018-08-13 14:41:19
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 11.08.2018 o 15:37, Roman Tyczka pisze:
    > Nie, wpisać serial number. Masz go w mailu obok linka z którego pobrałeś
    > instalator.

    Zainstalowałem na rok,
    a gdzie ten Delphi ma paletę komponentów?
    PO prawo u dołu jest "Tool Palette" ale to co innego: rodzaje projektów
    Delphi, unit testów...
    A ja zainstalowałem Synedit i nie widzę go.

  • 7. Data: 2018-08-13 14:47:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 13.08.2018 o 14:41, Borneq pisze:

> [...]
    > Delphi, unit testów...
    > A ja zainstalowałem Synedit i nie widzę go.

    Pojawiło się, gdy utworzyłem pustą formę.