  • 1. Data: 2016-09-19 19:35:53
    Temat: Denon DNP-720AE - Podtrzymanie pamieci
    Od: KarolW <j...@j...kom>

    Czesc,

    Odtwarzacz sieciowy Denon, typ DNP-720AE. Po mniej wiecej trzech latach
    przestał pamietac zaprogramowane stacje radiowe. Mysle sobie musi gdzies
    byc bateria lub superkondensator. Otwieram, patrze, patrze i nie
    znajduje ani ma plycie glownej ani na plycie zasilacza.
    Ostatnia opcja to plytka wyswietlacza (przednia). Czy ktos moze
    podpowiedziec gdzie szukac? A moze ktos ma serwisowke lub schemat tego
    ustrojstwa?
    Gdybym nie przegapil terminu rejestracji urzadzenia na stronie
    producenta, to sprzet byly jeszcze na gwarancji ... :(

    Z gorzy dziekuje za pomoc,
    Karol

  • 2. Data: 2016-09-19 21:09:12
    Temat: Re: Denon DNP-720AE - Podtrzymanie pamieci
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 19/09/2016 18:35, KarolW wrote:
> [...]
    > Gdybym nie przegapil terminu rejestracji urzadzenia na stronie
    > producenta, to sprzet byly jeszcze na gwarancji ... :(

    W dzisiejszych czasach ustawienia trzymane są w EEPROM.
    Ale... jest duża szansa że otwarzacze sieciowe trzymają ustawienia w
    sieci...

    c.

    ---

  • 3. Data: 2016-09-20 02:49:05
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 19:36:39 UTC+2 użytkownik KarolW napisał:
> [...]
    > Gdybym nie przegapil terminu rejestracji urzadzenia na stronie
    > producenta, to sprzet byly jeszcze na gwarancji ... :(

    ==========

    Odn. sprzętu Denona już tu kiedyś pisałem. Sam dałem się swojego czasu wkręcić w
    zakup calego zestawu Ampituner/CD. CD spier... się po 2 latach, teraz jako
    odtwarzacza wykorzystuję DVD za 2-3 stówki i chodzi bez pudła już trochę czasu.
    Obsługa amplitunera jest tak koszmarnie nieintuicyjna, wręcz idiotyczna, że jak nie
    zmieniam czegoś przez 3-4 tygodnie i nagle chcę coś zmienić i zapisać do pamięci, to
    bez instrukcji obsługi ani rusz. Jakość dźwięku w okolicach full power też pozostawia
    wiele do życzenia bez względu na głośniki. Ogólnie wszystkim odradzama Denona.
    Współczynnik jakość/cena jest katastrofalny.

  • 4. Data: 2016-09-20 11:02:28
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 20/09/2016 01:49, s...@g...com wrote:

> [...]
    wiele do życzenia bez względu na głośniki. Ogólnie wszystkim odradzama Denona.
    Współczynnik jakość/cena jest katastrofalny.

    Jeśli kupiłeś model 'entry level' kosztujący ?200 to sie nie dziw. Te
    klocki są przewidziane dla tych co chcą się pochwalić nowym meblem przed
    sąsiadami. Nie jestem audio-voodoo ale nie da się zrobić dobrego,
    funkcjonalnego i ładnie wyglądającego amplitunera za te pieniądze.
    Kiedyś kupiłem używanego AVR-3805, używałem przez 5 lat i jak go
    sprzedawałem to dalej grał lepiej niż większośc tych za ?200, które mają
    7x100W z w środku 150W transformator w zasilaczu.

    c.

  • 5. Data: 2016-09-20 11:33:24
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 września 2016 11:02:25 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

> [...]
    Denona. Współczynnik jakość/cena jest katastrofalny.

    > Jeśli kupiłeś model 'entry level' kosztujący ?200 to sie nie dziw.

    Gdzie takie coś napisałem? Czytaj ze zrozumieniem.

  • 6. Data: 2016-09-26 20:59:49
    Od: KarolW <j...@j...kom>

    > W dzisiejszych czasach ustawienia trzymane są w EEPROM.
    > Ale... jest duża szansa że otwarzacze sieciowe trzymają ustawienia w
    > sieci...
    >
    > c.

    A czy mozliwym jest ze uszkadza sie tylko "kawalek" pamieci EEPROM? Inne
    ustawienia, np dot sieci wifi nie gina i zostaja. Gubia sie tylko stacje
    radiowe..

    K.

  • 7. Data: 2016-09-27 21:14:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    KarolW pisze:

    > A czy mozliwym jest ze uszkadza sie tylko "kawalek" pamieci EEPROM? Inne
    > ustawienia, np dot sieci wifi nie gina i zostaja. Gubia sie tylko stacje
    > radiowe..

    Na tym polega uszkadzanie się eepromów, komórka która często jest
    kasowana przestaje trzymać elektrony. Uszkadzają się poszczególne bity,
    więc jest tak jak piszesz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 8. Data: 2016-09-29 17:55:10
    Od: KarolW <j...@j...kom>

    W dniu 2016-09-27 o 21:14, AlexY pisze:

    > Na tym polega uszkadzanie się eepromów, komórka która często jest
    > kasowana przestaje trzymać elektrony. Uszkadzają się poszczególne
    > bity, więc jest tak jak piszesz.

    Okazuje sie ze Denon jednak daje 3 lata gwarancji, tak sie sprzet jedzie
    do serwisu. Zobaczymy co znajda/wymienia.