  • 1. Data: 2009-01-26 20:11:17
    Temat: Dialup z callbackiem - istnieje jeszcze?
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Czy ktoś jeszcze świadczy (w Krakowie) tak starożytną usługę
    jak dialup z callbackiem? Potrzebuję sporadycznego dostępu
    do sieci przez miesiąc-dwa, a w abonamencie socjalnym
    cena dialupu jest podwójna, niestety. Zmiana abonamentu nie
    wchodzi w grę, bo już się nie da wrócić :-(

    Google na hasło +dialup +callback tylko jakieś starocie
    pokazuje.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 2. Data: 2009-01-26 20:19:24
    Temat: Re: Dialup z callbackiem - istnieje jeszcze?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Piotr Auksztulewicz wrote:
> [...]
    > wchodzi w grę, bo już się nie da wrócić :-(
    >
    > Google na hasło +dialup +callback tylko jakieś starocie

    swojego czasu u nas w regionie robił to www.ertel.com.pl
    zapytaj, może mogą coś takiego odpalić.
    Strefa już zasadniczo nie ma znaczenia bo ceny za minuty do TP dla firmy
    która ma bezpośredni styk są śmiesznie małe.

    Marcin

  • 3. Data: 2009-01-26 22:11:45
    Od: kayo <k...@g...com>

    On 26 Sty, 21:11, Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> wrote:
> [...]
    > wchodzi w grę, bo już się nie da wrócić :-(
    >
    > Google na hasło +dialup +callback tylko jakieś starocie

    Jeszcze niedawno na stronach KKI-BCI wisiał callback. Teraz widze ze
    maja nowe strony i nie ma.. Wyślij zapytanie

  • 4. Data: 2009-01-27 00:29:21
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    swego czasu dzialala internetia,

    choc portal skasowali, pozositawili info na http://www.netia.pl/internetia.html?

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-01-27 07:02:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:11:17 +0000 (UTC), Piotr Auksztulewicz napisał(a):
> [...]
    > cena dialupu jest podwójna, niestety. Zmiana abonamentu nie
    > wchodzi w grę, bo już się nie da wrócić :-(

    A może po prostu kupić najprostszy telefon motoroli za 50zł, a do niego
    starter iPlus Simdata (20zł)? Skoro boli Cię cena impulsu, to pewnie masz
    zamiar sporo używać - więc może ta opcja będzie korzystniejsza...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-01-27 10:57:29
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > A może po prostu kupić najprostszy telefon motoroli za 50zł, a do niego
    > starter iPlus Simdata (20zł)? Skoro boli Cię cena impulsu, to pewnie
    > masz zamiar sporo używać - więc może ta opcja będzie korzystniejsza...

    Wybacz, ale iPlus poza bardzo ograniczonym obszarem gdzie jest UMTS daje
    wyraznie gorsza jakosc pracy niz dialup..

    k.

  • 7. Data: 2009-01-27 11:13:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:57:29 +0100, Andrzej Karpinski napisał(a):

    > Wybacz, ale iPlus poza bardzo ograniczonym obszarem gdzie jest UMTS daje=20
    > wyraznie gorsza jakosc pracy niz dialup..

    A to ciekawe, bo właśnie z iPlusem mam najlepsze doświadczenia - i to przy
    użyciu właśnie zwykłej V235, która o UMTSie nie słyszała... W każdym razie
    działa to ze 100 razy lepiej niż blueconnect bez UMTSa.

    P.S. Nie wiem co zrobiłeś z moim postem, ale chyba to go zabolało ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-01-27 12:22:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Karpinski wrote:

    > Wybacz, ale iPlus poza bardzo ograniczonym obszarem gdzie jest UMTS daje
    > wyraznie gorsza jakosc pracy niz dialup..

    Można wybaczyć, ale akurat Kraków jest w miarę dobrze pokryty zasięgiem
    3G wszystkich operatorów.
    Poza tym jak Ci nie pasuje iPlus, są jeszcze 3 opcje ;-) A dobry EDGE
    jest dużo lepszy niż standardowy dialup.

    M.

  • 9. Data: 2009-01-28 13:23:08
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > A może po prostu kupić najprostszy telefon motoroli za 50zł, a do niego
    > starter iPlus Simdata (20zł)? Skoro boli Cię cena impulsu, to pewnie masz
    > zamiar sporo używać - więc może ta opcja będzie korzystniejsza...

    Dostęp po GSM to jest plan B. Na miesiąc czy dwa inwestycja może być
    niezbyt opłacalna. Modem i linię mam. Jeśli się callbacka nie uda
    znaleźć, to pewnie zostanę przy dialupie bez callbacka, ale może
    zdecyduję się też na GSM, jeszcze nie zrobiłem dokładniejszego
    oszacowania kosztów.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 10. Data: 2009-01-29 15:32:12
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "Piotr Auksztulewicz" <w...@h...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > cena dialupu jest podwójna, niestety. Zmiana abonamentu nie
    > wchodzi w grę, bo już się nie da wrócić :-(

    moze pakiety internetowe? TP ma je jeszcze w ofercie.
    ...choc nie jestem pewien czy w socjalnym mozna je kupic.

    c.