  • 151. Data: 2019-10-12 22:22:22
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, October 12, 2019, 7:19:25 PM, you wrote:

    > Ale lanos nie mial 6 biegow :-)

    Może to i lepiej.

    > No i predkosc maksymalna mial nizsza ...

    Ale po co mi szybciej? Nie ma gdzie jechać szybciej.

    > wiec przestac sie gapic na wyswietlacz ? :-)
    > Czy po prostu nie rezygnowac z dobrych nawykow i redukcja przed
    > wyprzedzaniem :-)

    Dobre nawyki za słabe - trzeba mocniej redukować :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 152. Data: 2019-10-12 22:24:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'TomN',

    Saturday, October 12, 2019, 7:31:23 PM, you wrote:

    > Oj, naciśnij do podłogi gaz, to się wyświetlaczu zmieni, i nawet na 4 nie
    > będzie "sugerował"!

    Już nic nie będzie sugerował - zakrztusi się i przejdzie w tryb
    awaryjny na dwóch garach :P

    > Pokaż przełożenia koreanca i włocha na najwyższym biegu :)

    Nie chce mi się szukać. Ale wierz mi - osiągi są żenujące :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 153. Data: 2019-10-12 22:25:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, October 12, 2019, 10:07:15 PM, you wrote:

    > Jadac 60 to chyba gdzies o trzy.

    Albo i cztery - można się pogubić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 154. Data: 2019-10-12 23:31:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2019 o 21:38, kk pisze:

    > O ile biegów?

    Ja zwykle redukowałem o dwa.

    --
    Shrek

  • 155. Data: 2019-10-13 00:47:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 22:22:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Może to i lepiej.

    > Ale po co mi szybciej? Nie ma gdzie jechać szybciej.

    Nie chodzi o to ze nie ma gdzie, tylko ze lanos jak mial vmax ok 180,
    i to bylo na maksymalnych obrotach, to jadac 60 bylo 1/3 tych obrotow.
    Powiedzmy 2000.
    A ze Alfa pojedzie sporo szybciej, to w niej wyjdzie 1/4 - powiedzmy
    1500.
    A to spora roznica dla benzyniaka.

    Albo nie jezdzic 60 na 6-tym biegu :-)

    J.

  • 156. Data: 2019-10-14 08:31:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-10-10 20:13, Cavallino wrote:
    > Ja ostatnio byłem w ciężkim szoku jak jeździ 1.0 TSI w całkiem sporym
    > Kamiq'u.
    > 0-100 w 9,9 i Vmax ponad 190.
    > I naprawdę toto jedzie jak na taką pojemność i moc 115 KM.

    Miałem przez tydzień Octavię z takim silnikiem. Też byłem zaskoczony, że
    to jakoś jeździ (nie zachwycony jakby co ;) ), ale kultura pracy była
    tragiczna - zwłaszcza uruchamianie silnika przez system Start-Stop.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om