  • 1. Data: 2019-04-15 07:32:08
    Temat: Dieselate -> Daimler
    Od: p...@g...com

    dzis w radiu podali ze podejrzanych jest 60 0000 SUV Daimlera i KBA wszczal
    postepowanie wyjasniajace.

    https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/unzulaessige-ab
    schaltvorrichtung-neuer-verdacht-der-software-manipu
    lation-bei-daimler/24218144.html

  • 2. Data: 2019-04-15 10:56:14
    Temat: Re: Dieselate -> Daimler
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-15 o 07:32, p...@g...com pisze:
> [...]
    postepowanie wyjasniajace.

    > https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/unzulaessige-ab
    schaltvorrichtung-neuer-verdacht-der-software-manipu

    Daimlery to Mercedesy?

  • 3. Data: 2019-04-15 11:39:51
    Od: p...@g...com

    --Daimlery to Mercedesy?

    Mietek to marka Daimlera :-) ale nie zapominajmy o Karlu Benzu

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Carl_Benz

    Die Daimler AG mit Sitz in Stuttgart ist ein börsennotierter deutscher Hersteller von
    Personenkraftwagen und Nutzfahrzeugen. Ihre bekannteste Marke ist Mercedes-Benz.

  • 4. Data: 2019-04-15 13:02:24
    Od: p...@g...com

    https://www.welt.de/wirtschaft/article191875327/Dies
    el-Neue-Schummel-Software-bei-Daimler-entdeckt.html

    Laut ,,Bild am Sonntag" hat das KBA herausgefunden, dass die neu entdeckte Funktion
    bei Software-Updates von Daimler unbemerkt entfernt wurde.

    buhahaha a kiedy zlapano ich za raczke podczas update po cichaczu usuneli czesc softu
    :-)

    konkretnie chodzi o GLK 220 CDI

    Betroffen sind demnach 60.000 Fahrzeuge vom Mercedes-Benz-Modell GLK 220 CDI mit der
    Abgasnorm 5, die zwischen 2012 und 2015 produziert wurden.

    na pytanie o odpowiedzialnosc zarzadu:

    Zu einer möglichen Verantwortung von Entwicklungsvorstand Ola Källenius sagte er:
    ,,Herr Källenius gibt persönlich keine Software-Updates frei."

    czyli jak w przypadku VW znow mityczni technicy sa winni :-)

  • 5. Data: 2019-04-15 15:42:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-15 o 13:02, p...@g...com pisze:
> [...]
    ,,Herr Källenius gibt persönlich keine Software-Updates frei."

    > czyli jak w przypadku VW znow mityczni technicy sa winni :-)

    A ne możesz tego jakże fascynujacego tematu omawiać i linkować
    na niemieckojęzycznych grupach?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-04-15 23:28:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-15 o 15:42, RadoslawF pisze:
    el-Neue-Schummel-Software-bei-Daimler-entdeckt.html

    > A ne możesz tego jakże fascynujacego tematu omawiać i linkować
    > na niemieckojęzycznych grupach?

    Czepiasz się. Podaje polskie tłumaczenia.
    Mi się wątek podoba.

    --
    MN

  • 7. Data: 2019-04-16 14:10:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-15 o 23:28, Marcin N pisze:

    >>> https://www.welt.de/wirtschaft/article191875327/Dies
    el-Neue-Schummel-Software-bei-Daimler-entdeckt.html

    > Czepiasz się. Podaje polskie tłumaczenia.

    Ty się czepiasz. Sprawdź jego wszystkie posty w tym wątku.

    > Mi się wątek podoba.

    Co jeszcze nie oznacza że powinien tu się pojawić.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2019-04-16 21:58:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    el-Neue-Schummel-Software-bei-Daimler-entdeckt.html

    > Czepiasz się. Podaje polskie tłumaczenia.
    Gdzie masz te tłumaczenia?
    bo ja widze tylko fragmenty bez ładu i sensu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2019-05-02 01:43:54
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 15 Apr 2019 15:42:39 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >A ne możesz tego jakże fascynujacego tematu omawiać i linkować
    >na niemieckojęzycznych grupach?

    Nie. On ma już tak że katuje nas tym niemieckim. Ukryta opcja
    niemiecka ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2019-05-02 08:10:40
    Od: p...@g...com

    --Nie. On ma już tak że katuje nas tym niemieckim. Ukryta opcja niemiecka ;)

    mozesz wierzyc ze polskie media ha ha (75% albo lepiej w niemieckich rekach)
    wiarygodnie informuja o dieselgate :-)

    https://www.stopvw.pl/wlasciciele-silnikow-wysokopre
    znych-vw-twierdza-ze-samochody-gorzej-jezdza-po-aktu
    alizacji-oprogramowania/