  • 1. Data: 2017-10-11 13:07:52
    Temat: Dieselgate
    Od: p...@g...com

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22495650,malo-kto-sie-
    tego-spodziewal-porsche-pozwie-audi-za-silniki.html#
    BoxMotoImg

    chlopaki wesolo przekladaja sobie setki milionow euro z jednej kieszeni do drugiej
    (wszystko pewnie odliczajac od podatku - tak jak zrobili to przy slawetnym update
    EA189 link ponizej) a prosiaczki patrza z rozdziawionymi paszczami na Niemcy
    gospodarcza lokomotywe Europy i zastanawiaja sie czy czasem nie zostali wydymani ?
    zblatowanie niemieckich motokoncernow siega Berlina i Brukseli wiec mysle ze po
    prostu trzeba uglosic nowe europejskie prawo cos w stylu: duzy moze wiecej :-)

    http://www.n-tv.de/wirtschaft/Finanzaemter-helfen-Ab
    gassuendern-article20048662.html

  • 2. Data: 2017-10-11 14:24:58
    Temat: Re: Dieselgate
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >kieszeni do drugiej (wszystko pewnie odliczajac od podatku - tak jak
    >zrobili to przy slawetnym update EA189 link ponizej)

    No, obowiazkowo - Audi powinno rezerwe utworzyc juz teraz, a Porsche
    zysk zaksiegowac dopiero jak wplynie :-)

> [...]
    >zblatowanie niemieckich motokoncernow siega Berlina i Brukseli wiec
    >mysle ze po prostu trzeba uglosic nowe europejskie prawo cos w stylu:

    A to zalezy, jaką prosiaczki maja postawe, czy im zalezy na czystym
    srodowisku czy nie, bo wszak samochody jezdza :-)

    Porsche dostalo zakaz jesli dobrze pamietam ?
    No to prosiaczki nie maja na co patrzec, chyba ze na jakies japonskie
    hybrydy :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-10-11 15:20:08
    Od: p...@g...com

    --A to zalezy, jaką prosiaczki maja postawe, czy im zalezy na czystym srodowisku czy
    nie, bo wszak samochody jezdza :-)

    w Niemczech Zieloni sie wsciekli ze ich wydymano i zakazy wjazdu do miast sa
    praktycznie nieuniknione

    --Porsche dostalo zakaz jesli dobrze pamietam ?

    tak, teraz rejestruja na Litwie i pozniej w Niemczech bo to wtorna rejestracja a
    zakaz dotyczy tylko pierwszej :-)

  • 4. Data: 2017-10-12 00:37:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Oct 2017 06:20:08, p...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    czy nie, bo wszak samochody jezdza :-)

    > w Niemczech Zieloni sie wsciekli ze ich wydymano i zakazy wjazdu do

    I beda dla wszystkich diesli, nie tylko dla VW :-)

    A skoro dla wszystkich, to klienci nie moga skarzyc fabryki, bo to od
    fabryki niezalezne.

    I VW zarobi drugi raz, na sprzedazy benzyniakow tym razem :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-10-12 08:42:39
    Od: p...@g...com

    --A skoro dla wszystkich, to klienci nie moga skarzyc fabryki, bo to od fabryki
    niezalezne.

    miazdzaca logika :-)

    --I VW zarobi drugi raz, na sprzedazy benzyniakow tym razem :-)

    te zyski nie pokryja strat na dieslu wiec bronia sie jak moga, zreszta VW to pikus
    ale jestem ciekaw jak np Porsche obchodzi limity CO2 (pomijajac juz oszustwo z NOx)

    http://www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj3p4KUvOrWAhWL0R
    oKHZ6qAQ8QFggwMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.kaizenfleet.p
    l%2Fnowe_normy_emisji_spalin%2F&usg=AOvVaw0drmMQcwzF
    H-9om6bPH-H5

  • 6. Data: 2017-10-13 14:00:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-12 o 08:42, p...@g...com pisze:
> [...]
    oKHZ6qAQ8QFggwMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.kaizenfleet.p
    l%2Fnowe_normy_emisji_spalin%2F&usg=AOvVaw0drmMQcwzF

    Bieńkowska powiedziała, że trujące diezle "należy wycofać do końca 2017
    roku". Bynajmniej nie chodziło jej o to, żeby przestały jeździć i
    zatruwać. Jedynie ew. żeby nie można było sprzedawać nowych
    trucicieli... Bo tyle lat po wykryciu oszustwa nadal w najlepsze są
    sprzedawane kolejne miliony trujących diezli. 107 tysięcy ludzi zmarło
    od diezla, a 38 tysięcy ludzi zmarło na skutek oszustw VW i bandy. I
    cały czas w najlepsze trwa upychanie więcej i więcej trucicieli.
    Osobna sprawa, że niby normalni ludzie to kupują i trują siebie, swoje
    dzieci i innych i jeszcze za to płacą. Dla mnie niepojęte.

  • 7. Data: 2017-10-13 14:18:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 października 2017 14:00:28 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > Osobna sprawa, że niby normalni ludzie to kupują i trują siebie, swoje
    > dzieci i innych i jeszcze za to płacą. Dla mnie niepojęte.

    Czy ty czasami od tej "bandy VW" w ostatnich tygodniach auta nie kupiłeś?
    Wspierasz bandę trucicieli, i oszustów.
    Dla mnie to niepojęte;)