  • 1. Data: 2019-09-12 07:19:10
    Temat: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: p...@g...com

    i znow ich zlapali :-)

    nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
    dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
    oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.

    https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
    kandal-157.html

    znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu :-)

    Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
    Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) in
    Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
    unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
    schriftliche Anfrage nicht.

    KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez uciekl
    do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z trujacymi
    kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie* swemu
    nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli mozna
    powiedziec interes rodzinny :-)

    https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
    chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
    bayerische-reisemobil-firma-9855617.html

  • 2. Data: 2019-09-12 14:40:13
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
    chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
    bayerische-reisemobil-firma-9855617.html

    Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
    spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
    UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2019-09-12 16:08:53
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2019 07:40:16 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    > spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
    > UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.

    Nie rozumiesz.

    Wprowadzamy normy. Drakonskie, niemozliwe. Bo wprowadzic cla na samochody konkurancji
    sie nie da. Bo taki ford produkuje w EU na ten przyklad.

    Ale wprowadzamy normy, publika klaszcze, fanboje robia szum.
    Nikt nie umi zrobic czystego dizla, tojota, nissan, ford odpadaja.
    Duzy rynek dizli zostaje dla niemieckich producentow ktorych w eu sie nie bada
    specjalnie, po prostu myk na bieznie, tescik, pieczatka i gotowe.

    Lata trwalo zeby odkryc ze w taki sposob ogarnieto konkurencje.

    Amerykanie cos podejzewali. I sie wkurzyli bo ktos smial ich przechytrzyc w ich
    imperialistycznej grze.

    I sie naparzaja.

    A publika patrzy i skrobie sie po glowie. No no jak to? Truli? No ale homologacja
    byla? To ktos oszukiwal? VW? I moze jeszcze jakis technik z stacji homologacyjnej? Oh
    nie! rzad tez maczal palce w oszustwie?

    I nikomu nie chodzilo o zdrowie europejczyka? Oburzajace!

    I tak dalej...

  • 4. Data: 2019-09-12 18:45:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 14:40, Janusz pisze:

    > Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
    > spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)

    Ale jak myślisz - to przypadkiem nie vw lobbował za normami, których
    nikt (czyli konkurencja) nie potrafi spełnić?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-09-12 19:43:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-12 o 18:45, Shrek pisze:

    > Ale jak myślisz - to przypadkiem nie vw lobbował za normami, których
    > nikt (czyli konkurencja) nie potrafi spełnić?

    Pewnie tak i widać jak na tym wyszli :)
    Nadal są w czarnej d.e, a te tysiące aut uziemione w stanach i europie
    to jeszcze długo się im czkawką będzie odbijać.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2019-09-12 19:46:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-12 o 16:08, s...@g...com pisze:

> [...]
    bayerische-reisemobil-firma-9855617.html

    > Nie rozumiesz.Ci siw wydaje, doskonale rozumiem, złapał kozak tatarzyna a tatarzyn
    za
    łeb trzyma,
    nadal są ze swoimi dieslami w czarnej d..e tak głęboko że muszą
    oszukiwać na testach tyle że świat już patrzy im na ręce i mówi "sprawdam".

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2019-09-13 08:53:05
    Od: p...@g...com

    --A publika patrzy i skrobie sie po glowie. No no jak to? Truli? No ale homologacja
    byla? To ktos oszukiwal? VW? I moze jeszcze jakis technik z stacji homologacyjnej? Oh
    nie! rzad tez maczal palce w oszustwie?

    to ciężki dzień dla niemieckich lemingów :-) wydymani po raz kolejny, po raz kolejny
    KBA i rzad dal dupy a może po cichu wspomagał oszustow ? Pierdolenie o milionach
    dzieci chorujących na raka a pod stolem deal żeby napchac kieszenie do pelna ? gdzie
    byla zasmarkana Ela kiedy niemiecki minister zalatwial wyjątki dla niemieckich firm
    produkujących trujące kampery ? jak to leciało ?

    parafrazując klasyka:

    wszystkie zwierzęta są równe ale niemieckie są równiejsze :-)

  • 8. Data: 2019-09-13 19:09:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-09-12 o 14:40, Janusz pisze:

    > Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla

    Jak się nie da, to nie robić.

    > spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)

    Będzie się dało, ale nie będzie przyspieszenia, większego niż we
    wcześniejszym modelu. I tu jest klapa, ponieważ "musi" być większa moc,
    moment, "kop" itp. To nie ma końca. Ile by nie było, zawsze "musi być
    więcej".