  • 1. Data: 2017-12-07 07:37:48
    Temat: Dieselgate c.d.
    Od: p...@g...com

    https://www.zdf.de/nachrichten/heute/vw-manager-in-u
    sa-zu-sieben-jahren-haft-verurteilt-100.html

    maksymalny wymiar kary 7 lat dla menago VW zlapanego w USA, tekst: ja tylko
    wykonywalem polecenia raczej nie okazal sie skuteczny a i skruchy u skazanego nie
    widac, tylko jeczenie jak to w pierdlu ciezko a o zalu i pokucie ani slowa :-)

  • 2. Data: 2017-12-07 12:26:29
    Temat: Re: Dieselgate c.d.
    Od: p...@g...com

    ciekawy artykul opisuja m.in co moze pasc w VW TDI w wyniku magicznej aktualizacji
    :-)

    http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal/schnaepp
    chen-mit-10-jahres-garantie-warum-sie-bedenkenlos-ei
    nen-vw-diesel-kaufen-koennen-in-den-usa_id_7940005.h
    tml

    po 40 tys mil wymiana na koszt VW nastepujacych komponentow:

    Neuer Dieselpartikelfilter
    Neuer Katalysator
    Neues SCR-System (bei entsprechenden Fahrzeugen) tylko auta z E6
    Neuer NOx-Sensor

    po 150 tys mil powtorka z rozrywki, w przypadku tego golfa z 2014 r gwarancja trwa do
    2025r i obowiazuje wszystkie elementy wspolpracujace czyli m.in pompe paliwa i turbo
    :-)

  • 3. Data: 2017-12-07 17:56:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-07 o 07:37, p...@g...com pisze:
> [...]
    widac, tylko jeczenie jak to w pierdlu ciezko a o zalu i pokucie ani slowa :-)

    Niemcy tak mają. Eichmann w Jerozolimie też powtarzał, że on tylko
    wykonywał rozkazy. Dokładnie tak samo, bez skruchy i żalu i jęczenie na
    warunki w celi.

  • 4. Data: 2017-12-07 18:11:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2017 o 07:37, p...@g...com pisze:
> [...]
    widac, tylko jeczenie jak to w pierdlu ciezko a o zalu i pokucie ani slowa :-)

    Nie znam niemieckiego na tyle dobrze. On rzeczywiście wiedział co robi,
    czy po prostu akurat jego udało im się dorwać? Żeby nie było, tak jaby u
    nas przed trybunałem stanu stanął dyrektor drukarni...

    Shrek

  • 5. Data: 2017-12-07 18:21:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2017 o 18:11, Shrek pisze:

    > Nie znam niemieckiego na tyle dobrze. On rzeczywiście wiedział co robi,
    > czy po prostu akurat jego udało im się dorwać? Żeby nie było, tak jaby u
    > nas przed trybunałem stanu stanął dyrektor drukarni...

    Ok doczytałem. Należało się.

    Shrek

  • 6. Data: 2017-12-07 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Niemcy tak mają. Eichmann w Jerozolimie też powtarzał, że on tylko
    > wykonywał rozkazy. Dokładnie tak samo, bez skruchy i żalu i jęczenie
    > na warunki w celi.

    I mowisz ze to niemiecka domena?
    Widac młodych wilków nie ogladałes...

    ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 7. Data: 2017-12-08 10:46:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-07 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I mowisz ze to niemiecka domena?

    Niemiecką domeną jest zagazowywanie ludzkości. Robili to w komorach
    gazowych, teraz zagazowują nas i nasze dzieci spalinami.

    > Widac młodych wilków nie ogladałes...
    >
    > ech...

    Fakt, że facet wybrał się na wakacje z żoną do USA świadczy o tym, jak
    bardzo był skurwysynem. Najpierw trzeba być kompletnym skurwysynem, żeby
    wymyślić i wdrożyć w życie plan zagazowania całego świata milionami
    trujących samochodów, a potem skurwysynem-idiotą do potęgi ętej, żeby
    jechać na wakacje do kraju, który go ściga za popełnione przestępstwa.
    Ale dobrze się stało, że tam pojechał.

  • 8. Data: 2017-12-08 11:28:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Dec 2017 10:46:58 +0100, w
    <5a2a5f8a$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <p...@i...eu>
    napisał(-a):

    > Niemiecką domeną jest zagazowywanie ludzkości. Robili to w komorach
    > gazowych, teraz zagazowują nas i nasze dzieci spalinami.

    No patrz, a to Polska jest czerwoną plamą na mapie trucicieli.
    Pewnie Tusk przywiózł spaliny z Niemiec.

  • 9. Data: 2017-12-08 11:31:33
    Od: p...@g...com

    --Ale dobrze się stało, że tam pojechał.

    Schmidt ma dom (albo domy) na Florydzie

    ps prasa niemiecka apeluje do Winterkorna aby sie dobrowolnie przyznal (ha ha ha) a
    VW planuje Schmidta wykopac z roboty (dyscyplinarka) i pozbawic zakladowej emerytury,
    no coz VW to brzmi dumnie :-)

    https://www.swr.de/swraktuell/kommentar-zum-volkswag
    en-urteil-in-den-usa-herr-winterkorn-ihr-mitarbeiter
    -buesst-fuer-sie/-/id=396/did=20765718/nid=396/169ah
    vf/index.html

    https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/braunsc
    hweig_harz_goettingen/Sagen-Sie-die-Wahrheit-Herr-Wi
    nterkorn,winterkornbrief100.html

  • 10. Data: 2017-12-08 13:01:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > ps prasa niemiecka apeluje do Winterkorna aby sie dobrowolnie przyznal (ha ha ha) a
    VW planuje Schmidta wykopac z roboty (dyscyplinarka) i pozbawic zakladowej emerytury,
    no coz VW to brzmi dumnie :-)

    a możesz zapisać za co ma dostać dyscyplinarke