  • 11. Data: 2017-12-08 13:40:12
    Temat: Re: Dieselgate c.d.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >a możesz zapisać za co ma dostać dyscyplinarke

    A tak w ogole - czemu tylko VW ma klopoty ?
    Inne firmy daly rade ?

    J.

  • 12. Data: 2017-12-08 16:18:17
    Od: p...@g...com

    Pewnie nieusprawiedliwiona nieobecność w pracy ;-)

  • 13. Data: 2017-12-09 06:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > No patrz, a to Polska jest czerwoną plamą na mapie trucicieli.
    > Pewnie Tusk przywiózł spaliny z Niemiec.

    Znowu winna stonka... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 14. Data: 2017-12-09 14:51:21
    Od: p...@g...com

    Właśnie wstrzymano sprzedaż T6 z silnikiem diesla powód ten co zawsze czyli truje
    więcej niż zakładano ;-)
    Urzędnicy KBA jak zwykle wyrazili szok i niedowierzanie ;-)

    https://mobil.n-tv.de/wirtschaft/VW-stoppt-Bulli-T6-
    Auslieferung-article20174781.html

  • 15. Data: 2017-12-09 21:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Właśnie wstrzymano sprzedaż T6 z silnikiem diesla powód ten co
    > zawsze czyli truje więcej niż zakładano ;-) Urzędnicy KBA jak zwykle
> [...]

    Moze jakas wyprzedaz za 10% wartosci? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 16. Data: 2017-12-12 18:51:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-09 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    Auslieferung-arti

    > Moze jakas wyprzedaz za 10% wartosci? :)

    W promocji gwarancja raka.

  • 17. Data: 2017-12-12 19:24:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    Auslieferung-arti

    > W promocji gwarancja raka.

    Czyli ze teraz choruja wszyscy? Hmm...
    Ale w sumie podoba mi sie - zle sie odzywiamy, nie uprawiamy sportu,
    fajeczki, stres, niska emisja ale najgrozniejsze sa samochody :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż