  • 11. Data: 2018-09-12 13:49:55
    Temat: Re: Dieselgate - ostatni dzwonek
    Od: p...@g...com

    niemiecki sad jest w czarnej dupie, z jednej strony VW i dobre plecy w rzadzacej
    koalicji z drugiej fundusze kapitalowe ktore stac na najdrozsze papugi i ktore nie
    cofna sie przed niczym aby odzyskac te 9 miliardow :-)

    sytuacji nie ulatwiaja inne trwajace procesy sadowe i postepowania bo jesli w koncu
    uznaja ze nie byl to wyczyn paru inzynierow (bu ha ha ha) tylko swiadomy spisek
    kierownictwa VW to sad wyszedlby na glupka gdyby odrzucil roszczenia wobec oszustow
    :-)

  • 12. Data: 2018-09-12 14:15:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych
    > osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym
    > pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem
    > sprzedaży w PL.

    Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą.

  • 13. Data: 2018-09-12 14:18:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną
    >jazdą.

    Ale jakie toyoty ?

    Bo ja jeszcze pamietam reklamy D4D i chwalenie 170KM.

    Tylko to zdaje sie bylo 2.2 litra, wiec juz dodatkowy narzut na
    akcyzie i sporo drozej.

    J.

  • 14. Data: 2018-09-13 09:19:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 04:41:01 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > 3 lata temu wtedy w USA EPA odpalila newsa
    > Es gab aus Sicht des Konzerns keine konkreten Anhaltspunkte für eine Kursrelevanz
    der Affäre, bis die US-Umweltbehörden am 18. September 2015 unerwartet mit ihren
    Anschuldigungen an die Öffentlichkeit gingen.
    > https://www.epa.gov/sites/production/files/2015-10/d
    ocuments/vw-nov-caa-09-18-15.pdf

    Jest to jakis argument,
    ale od USA do polskiego konsumenta droga daleka, wiec ta informacja
    nie wydaje mi sie wiazaca.

    J.