  • 1. Data: 2014-12-18 15:59:57
    Temat: Dla mnie BOMBA, nowy hit
    Od: "pako1792341" <p...@...pl>

    http://moto.onet.pl/nadrogach/wystarczyla-minuta-dos
    tal-500-zl-kary-policja-nie-miala-litosci/sz3rx

  • 2. Data: 2014-12-18 16:53:48
    Temat: Re: Dla mnie BOMBA, nowy hit
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    pako1792341 wydumał(a) w news:m6uq57$pt0$1@news.vectranet.pl :
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/wystarczyla-minuta-dos
    tal-500-zl-kary-policj
    > a-nie-miala-litosci/sz3rx

    ... i bardzo dobrze :) Jedź bez kasy do Rosji :D Jeszcze nim Polska była w Unii,
    wystarczył drobiazg np. w Niemczech i "płakali jak płacili". No mercy :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-12-18 17:58:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pako1792341" <p...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/wystarczyla-minuta-dos
    tal-500-zl-kary-policja-nie-miala-litosci/sz3rx

    To nie wrzuta tylko grupa dyskusyjna.
    Więc albo piszesz o co biega, albo nie piszesz nic.
    Nie ma trzeciej opcji.

  • 4. Data: 2014-12-18 19:21:12
    Od: "pako1792341" <p...@...pl>

    tal-500-zl-kary-policja-nie-miala-litosci/sz3rx

    > To nie wrzuta tylko grupa dyskusyjna.
    > Więc albo piszesz o co biega, albo nie piszesz nic.
    > Nie ma trzeciej opcji.

    prosim:
    1. Parking na stacji przy jakiejś trasie szybkiego ruchu/autostradzie
    2. Policja zauważa, że kierujący samochodem obcokrajowiec zatrzymał się przy
    kiblu na "inwalidzie"
    3. Kontrola, mandat 500zł i nie ma przebacz
    4. Obok 5 innych miejsc dla niepełnosprawnych i niemal pusty parking, gośc
    tłumaczy, że musiał szybko itd.

    Władza dla ludu.

  • 5. Data: 2014-12-18 19:42:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-18 o 19:21, pako1792341 pisze:

> [...]
    > 3. Kontrola, mandat 500zł i nie ma przebacz
    > 4. Obok 5 innych miejsc dla niepełnosprawnych i niemal pusty parking,
    Też kiedyś zapłaciłem, jak przywiozłem babcię z I grupą inwalidztwa i
    stanąłem na kopercie nie mając plakietki.
    Nie jest ważny fakt, ważny jest papierek.
    Nie jest ważny duch prawa, ważna jest litera.
    Takie praktyki to typowa tresura obywateli. Obywatel dobrze wytresowany
    jest dla polityków cennym źródłem pożytków.
    Jacek

  • 6. Data: 2014-12-18 19:52:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-18 o 15:59, pako1792341 pisze:
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/wystarczyla-minuta-dos
    tal-500-zl-kary-policja-nie-miala-litosci/sz3rx
    Czy obcokrajowiec nie może w nadwiślańskim kraju odmówić przyjęcia mandatu?
    Tu jest ciekawy link w podobnej sprawie.
    http://www.kierowca.pl/system-mandatow-zmiany-dzieki
    -polakowi/

  • 7. Data: 2014-12-18 20:03:25
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Takie praktyki to typowa tresura obywateli. Obywatel dobrze wytresowany
    > jest dla polityków cennym źródłem pożytków.

    To smutne, ale niestety prawdziwe w kazdym calu. Zyjemy w wolnym kraju?

    bart

  • 8. Data: 2014-12-18 20:29:57
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-18 o 20:03, bartosz pisze:
    > To smutne, ale niestety prawdziwe w kazdym calu. Zyjemy w wolnym kraju?
    Smutne dla mnie to jest to, że dałem się nabrać i zostałem w Polsce, gdy
    mogłem wyjechać, jak byłem jeszcze młody. Czy jest jeszcze szansa, że u
    nas coś się zmieni na lepsze?
    Jacek

  • 9. Data: 2014-12-18 22:20:57
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-18 20:29, Jacek pisze:
    > Smutne dla mnie to jest to, że dałem się nabrać i zostałem w Polsce, gdy
    > mogłem wyjechać, jak byłem jeszcze młody. Czy jest jeszcze szansa, że u
    > nas coś się zmieni na lepsze?

    ale dla kogo?

    @

  • 10. Data: 2014-12-20 12:50:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-18 o 20:29, Jacek pisze:
    > Czy jest jeszcze szansa, że u nas coś się zmieni na lepsze?
    Szansa jest. Pytanie brzmi: dla którego pokolenia?

    Maciek