  • 1. Data: 2018-08-09 20:47:13
    Temat: Dla tych, co jadą pod prąd (i tych, co ich spotykają)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Ford proponuje rozwiązanie - może się upowszechni. Zawsze trochę mniej
    stresu i ocalonych ludzi. Pod warunkiem, że ktoś się będzie takimi
    ostrzeżeniami przejmował. Bo wygląda na to, że jak ktoś wjedzie pod
    prąd, to często ma w d...

    Więcej szczegółów:

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/nowe-rozwi
    %C4%85zanie-w-najnowszym-fordzie-focusie-mo%C5%BCe-p
    om%C3%B3c-po%C5%82o%C5%BCy%C4%87-kres-koszmarowi/158
    8698268095323/

    T.

  • 2. Data: 2018-08-09 21:22:01
    Temat: Re: Dla tych, co jadą pod prąd (i tych, co ich spotykają)
    Od: <2...@3...212201.invalid> (Tom N)

    T. w

> [...]

    %C4%85zanie-w-najnowszym-fordzie-focusie-mo%C5%BCe-p
    om%C3%B3c-po%C5%82o%C5%BCy%C4%87-kres-koszmarowi/158
    "W sytuacji gdy kierowca minie dwa znaki zakazu wjazdu, ustawione po obu
    stronach drogi dojazdowej do autostrady lub drogi dwupasmowej, system Wrong
    Way Alert emituje akustyczny sygnał ostrzegawczy oraz wyświetla czerwony
    znak ,,zakaz wjazdu" wraz z komunikatem ,,Sprawdź kierunek jazdy!" "

    Po 5 sekundach kontynuowania jazdy powinien katapultować idiote, z wysłaniem
    infoo pozycji lądowania, któremu z automatu zostają zatrzymane uprawnienia,
    a pojazd powinien bezpiecznie odjecać na najbliższy parking!
    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-08-10 09:37:54
    Od: p...@g...com

[...]

    Jest to jakiś początek choć niestety kaleczny. Kluczem jest poznanie przyczyn a to
    nadal leży, nie ma grupy wiekowej, nie ma lokalizacji nie ma właściwie nic.
    22 ofiary śmiertelne to pewnie max 10 wypadków i dziwne że niemiecka policja nie
    potrafiła tego ogarnąć. Jak modyfikować infrastrukturę jeśli nie wiadomo gdzie ? Ten
    "system" to jedna funkcja wiecej w rozpoznawaniu znaków czyli szczerze mówiąc bieda.

  • 4. Data: 2018-08-10 15:52:26
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-10 o 09:37, p...@g...com pisze:
> [...]
    "system" to jedna funkcja wiecej w rozpoznawaniu znaków czyli szczerze mówiąc bieda.

    Wg mnie w większości to wina oznaczeń.
    Zdarzało mi się jechać "ślimakami", gdzie pasy są rozdzielone linią
    przerywaną i nie bardzo jest jak poznać, czy to jedno czy dwukierunkowa,
    potem nagle pasy się rozdzielały bez żadnych znaków. Przy
    skomplikowanych skrzyżowaniach można w końcu zgłupieć.
    A wystarczyłoby maznąć co jakiś czas strzałkę na jezdni itp.

    Kiedyś oglądałem plany poszczególnych węzłów jakiejś autostrady. KAŻDY
    BYŁ INACZEJ ZORGANIZOWANY. Czy tam chodzi o prawa autorskie do projektu,
    czy co? Ja rozumiem - ukształtowanie terenu, itd, ale bez przesady.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-08-10 18:08:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 20:47, T. pisze:
> [...]
    %C4%85zanie-w-najnowszym-fordzie-focusie-mo%C5%BCe-p
    om%C3%B3c-po%C5%82o%C5%BCy%C4%87-kres-koszmarowi/158

    Nie masz jakiegoś normalnego źródła?

  • 6. Data: 2018-08-10 19:06:18
    Od: p...@g...com

    --KAŻDY BYŁ INACZEJ ZORGANIZOWANY. Czy tam chodzi o prawa autorskie do projektu,
    czy co? Ja rozumiem - ukształtowanie terenu, itd, ale bez przesady.

    Projekt musi być wyjątkowy bo inwestora stać na to ;-)
    Na nowych węzłach powinno się puszczać Tesle na Autopilocie jak da sobie radę to ok.

  • 7. Data: 2018-08-12 13:27:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 18:08, kk pisze:

    %C4%85zanie-w-najnowszym-fordzie-focusie-mo%C5%BCe-p
    om%C3%B3c-po%C5%82o%C5%BCy%C4%87-kres-koszmarowi/158
    8698268095323/

    > Nie masz jakiegoś normalnego źródła?

    Ford to nie nienormalne źródło?
    T.

  • 8. Data: 2018-08-12 13:42:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.08.2018 o 13:27, T. pisze:

    %C4%85zanie-w-najnowszym-fordzie-focusie-mo%C5%BCe-p
    om%C3%B3c-po%C5%82o%C5%BCy%C4%87-kres-koszmarowi/158
    8698268095323/

    > Ford to nie nienormalne źródło?

    To "źródło" powyżej jest całkowicie nienormalne
    Daj linka do strony Forda a nie do jakiejś szpiegującej kwarzoksiążki.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2018-08-12 22:01:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 13:42, Czarek pisze:

> [...]
    >
    > To "źródło" powyżej jest całkowicie nienormalne
    > Daj linka do strony Forda a nie do jakiejś szpiegującej kwarzoksiążki.

    Służę:
    https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news
    /2018/08/06/new-tech-for-all-new-ford-focus-could-he
    lp-prevent-the-nightmare.html

    Na polską stronę dla mediów Forda chyba trzeba mieć akredytację. Ja
    dostaję informacje na skrzynkę mailową.

    Ps. FB stał się normą w publikowaniu informacji, podobnie jak Twitter.
    Publikują tam firmy, partie, politycy... :-)

  • 10. Data: 2018-08-18 11:52:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 22:01, T. pisze:

> [...]
    >
    > Ps. FB stał się normą w publikowaniu informacji, podobnie jak Twitter.
    > Publikują tam firmy, partie, politycy... :-)

    Ale my nie jesteśmy partiami, politykami ... chcemy prywatności