  • 1. Data: 2018-08-02 19:46:01
    Temat: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Z jednej strony:
    "CBOS: 57% Polaków popiera dalsze opodatkowywanie "zamożnych" przy czym za zamożnych
    uznają osoby od 3500 zł /m-c netto"

    Z drugiej od 6 miesięcy mam auto z LPG.
    I nie widziałem stacji gdzie byłby więcej niż jeden dystrybutor LPG.
    A widziałem stacje bez.
    Czyli LPG nie jest popularne.

    btw 1

    Dzisiaj widziałem w galerii Forum w gliwicach
    samochody z LPG mogą wjeżdzać :)

    btw 2

    Dlaczego jak tankuje LPG to muszę trzymać przycisk a paliwa nie?

  • 2. Data: 2018-08-02 20:53:40
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Aug 2018 10:46:01 -0700 (PDT), Bolko

    > Dlaczego jak tankuje LPG to muszę trzymać przycisk a paliwa nie?

    Taki hint. Żona na stacji zmaga się z pistoletem, bo jej ciągle klamka
    odbija. Podchodzi gość z dystrybutora obok i mówi: "Przepraszam mogę pomóc?
    Bo Pani zdecydowanie za głęboko sobie wkłada".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-08-02 21:27:59
    Od: l...@g...com

    Tankuj tam, gdzie nie ma samoobsługi, zatankujesz często taniej, rąk nie pobrudzisz i
    knefla nie będziesz trzymał.

  • 4. Data: 2018-08-02 22:48:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dlaczego jak tankuje LPG to muszę trzymać przycisk a paliwa nie?
    1. bo to co jest tanie musi byc do dupy. trzeba iść do galerii handlowej
    popisać się ze nas stać wydawać forsę w takim przybytku, a jak zobaczą
    ze masz auto na lpg toś cebulak. i wstyd
    2. Bo niema fabrycznych aut, które miałby tylko lpg. może nie tylko, ale
    jako główne zasilanie. zamaiast baku, - zbiorniczek na 5 litrów benzyny,
    tylko do zimnych startów silnika. bez katalizatora, sondy lambda, fitrów
    cząsetk i czegośtam. palisz gaz jak w piecyku domowym.
    3. bo pseudoinstalacje gazowe bywają zawodne. A pamiętamy o problemach,
    a nie o spokojnie przejechanych tysiącach kilometrów. a gazuje się stare
    auta, bardziej awaryjne..

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-08-03 07:02:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > 2. Bo niema fabrycznych aut, które miałby tylko lpg. może nie tylko, ale
    > jako główne zasilanie. zamaiast baku,
    No właśnie dlaczego?
    Za cholere nie mogę tego zroumumieć że nie mogę kupić NOWEGO
    samochodu z fabryczną instalacją.
    Nawet tipo który był sprzedawany z LPG to i tak instalacja była dorabiana
    w Polsce.

  • 6. Data: 2018-08-03 08:27:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, August 2, 2018 at 10:48:20 PM UTC+2, ToMasz wrote:
> [...]
    > tylko do zimnych startów silnika. bez katalizatora, sondy lambda, fitrów
    > cząsetk i czegośtam. palisz gaz jak w piecyku domowym.

    tylko zadnych eko norm by to nie spelnialo...

    http://www.auto-swiat.pl/lpg/trujacy-gaz/rqbwr
    https://gazeo.pl/informacje/wiadomosci/LPG-a-ekologi
    a,wiadomosc,175.html

    > 3. bo pseudoinstalacje gazowe bywają zawodne. A pamiętamy o problemach,
    > a nie o spokojnie przejechanych tysiącach kilometrów. a gazuje się stare
    > auta, bardziej awaryjne..

    no i maly zbiornik, ja na baku ON spokojnie 800km przejade, jadac na wakacje nawet
    1000km, gdybym mial co 200-300 na stacje jezdzic to...

  • 7. Data: 2018-08-03 10:13:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 07:02, Bolko pisze:
> [...]
    > samochodu z fabryczną instalacją.
    > Nawet tipo który był sprzedawany z LPG to i tak instalacja była dorabiana

    Jest takich kilka.
    Generalnie się nie da z prostego powodu - teraz są prawie wyłącznie
    silniki z turbiną, co mocno podraża instalację LPG i w dodatku mogą być
    kłopoty z obrotami. Do niedawna można było zamówić Suzuki Vitara, ale
    właśnie skończyli z silnikami wolnossącymi. Ostatni Mohikanin to
    SsangYong Tivoli/XLV. Za 3000 można zamówić instalację LPG. Fabryczną.
    T.

  • 8. Data: 2018-08-03 10:14:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 19:46, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Z drugiej od 6 miesięcy mam auto z LPG.
    > I nie widziałem stacji gdzie byłby więcej niż jeden dystrybutor LPG.

    Jest sporo stacji z samym LPG, więc nie do końca jestem pewny, których
    jest więcej. W mojej okolicy są 2 osobne stacje LPG i 1 stacja paliw, na
    której jest LPG.
    T.

  • 9. Data: 2018-08-03 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > no i maly zbiornik, ja na baku ON spokojnie 800km przejade, jadac na
    > wakacje nawet 1000km, gdybym mial co 200-300 na stacje jezdzic to...

    To co? Jedziesz jednym ciągiem 800km?
    Nie zrozum mnie zle, ja na swoim baku prawie 1800 przejade ale gdybym
    mogł jezdzic o polowe taniej to moge sie poswiecic i tankowac co 300-
    400km.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 10. Data: 2018-08-03 12:09:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 3, 2018 at 12:00:22 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > To co? Jedziesz jednym ciągiem 800km?

    ~800 to wychodzi przy zwyklej, codziennej jezdzie, czyli zaleznie od pory roku
    tydzien - miesiac

    ale juz wyjazd na narty typu Krk - Tyrol ~ 1000km to jednym ciurem, wyjazd ~22, rano
    pod wyciagiem ;)
    + oczywiscie szybki postoj na kupno winiet i ze 2x WC...

    > Nie zrozum mnie zle, ja na swoim baku prawie 1800 przejade ale gdybym
    > mogł jezdzic o polowe taniej to moge sie poswiecic i tankowac co 300-
    > 400km.

    kiedys (benzyna wolnossca) liczylem i tak dobrze to jednak nie wychodzilo...
    pewnie przy duzych przebiegach jest lepiej, ale mi wychodzil przebieg sredni 16 tys /
    rok...