  • 91. Data: 2015-01-10 23:19:58
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 18:21:35 +0100, yabba napisał(a):
    > Znajoma wzięła Internet z Playa i tuż za granicą miasta Warszawy zasięgu
    > praktycznie nie ma. Nie znajduje ani LTE, ani nawet 2G. Musi wziąć LTE z
    > Plusa.
    > Według mnie to jest bez sensu, że w jednych taryfach Internet może być
    > obsługiwany w roamingu, a w innych nie. Play zaliczył u mnie dużego minusa.
    > A juz sam chciałem dokupić sobie u nich Internet z modemem.

    Tu nie o sens chodzi, tylko o pieniadze.
    Widac musza duzo zaplacic za transmisje danych, a moze dodatkowo nie
    chca im udostepnic LTE.

    J.

  • 92. Data: 2015-01-11 00:00:09
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-09 o 19:00, yabba pisze:

    > To ja dorzucę jeszcze jedną informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko
    > przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygląda na to, że Play
    > nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

    Ale jesteś świadom faktu że taryfy internetowe Play tak działają od 5
    lat. A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 93. Data: 2015-01-11 01:16:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś świadom faktu że taryfy internetowe Play tak działają od 5 lat.
    > A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

    Jeśli było na grupie, to albo to przeoczyłem albo wiedziałem i zapomniałem.
    W odniesieniu do reklam Playa o zasięgu 4 sieci, to brak roamingu w taryfach
    Internetowych też jest dodatkowym "niedopowiedzeniem".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 94. Data: 2015-01-11 09:07:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 00:00, ALEX Alpha MR pisze:
    > Ale jesteś świadom faktu że taryfy internetowe Play tak działają od 5
    > lat. A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

    Informacja tu na grupie (jakże cenna) to jednak to samo co mały druczek
    na fafnastej stronie umowy. Takie "niedopowiedzenia" także piętnujemy
    Choć zapewne są zgodne z prawem :-)

    PS. Instalowałem ostatnio WhatsApp (nie nie sobie ;) ) pojawił się
    komunikat że przez pierwszy rok za darmo. W połączeniu z podaniem numeru
    telefonu to jest dopiero bezczelność :-)

  • 95. Data: 2015-01-11 12:26:11
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > W taryfach internetowych wygląda na to, że Play nie ma roamingu z innymi
    > operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

    Litości. Skąd ty jesteś, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
    orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
    bzdury i siać ferment.

  • 96. Data: 2015-01-11 15:20:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 12:26, Tomek pisze:
    > Litości. Skąd ty jesteś, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
    > orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
    > bzdury i siać ferment.

    Masz kartę sim z numerem telefonu a na niej pakiet internetowy.
    Konsultant mi proponował LTE (do tabletu potrzebowałem) ale ostrzegł że
    tylko na sieci macierzystej.
    Dlatego teraz dostałem nowy numer i będę się użerał z wyłączaniem
    "srania w banie", pakietu smsow darmowych w pierwszym miesiącu ... i
    pilnował dzieciaka żeby nie wydzwaniał powyżej 100minut które mam w
    paikiecie. Nie znam się ale chyba tablet Dell venue 7 nie oferuje opcji
    dzwonienia. Dopiero zaczynam rozgryzać to ustrojstwo :-)

  • 97. Data: 2015-01-11 17:09:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Litości. Skąd ty jesteś, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
    > orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
    > bzdury i siać ferment.

    To pochwal się jaką masz taryfę w Play, że wyśmiewasz moją wypowiedź.

    Sami piszą na swojej stronie:
    http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/ro
    aming-krajowy/

    Cytat:

    "Co oznacza zasięg 4 sieci?
    Roaming krajowy pozwala wszystkim użytkownikom sieci Play na korzystanie z
    zasięgu innych sieci komórkowych. Wyjątek stanowi oferta Play Internet,
    której roaming krajowy nie dotyczy. Za wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS,
    MMS i transmisję danych w ramach roamingu krajowego nie są pobierane
    dodatkowe opłaty.
    Aby móc w pełni korzystać z zalet roamingu krajowego upewnij się, że telefon
    ma włączoną opcję automatycznego wyboru operatora. Dzięki tej opcji Twój
    telefon automatycznie przełączy się na sieć, która w danym miejscu ma lepszy
    zasięg."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 98. Data: 2015-01-12 18:00:22
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-11 o 9:07, z pisze:

    > Informacja tu na grupie (jakże cenna) to jednak to samo co mały druczek
    > na fafnastej stronie umowy. Takie "niedopowiedzenia" także piętnujemy
    > Choć zapewne są zgodne z prawem :-)

    Skoro uważasz że to to samo to po co tu siedzisz?

  • 99. Data: 2015-01-13 07:09:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 18:00, ALEX Alpha MR pisze:
    > Skoro uważasz że to to samo to po co tu siedzisz?

    Bo staram się też czytać umowy i przeciwdziałać niecnym postępkom
    operatora ;-)

  • 100. Data: 2015-01-13 17:08:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-13 o 7:09, z pisze:

    > Bo staram się też czytać umowy i przeciwdziałać niecnym postępkom
    > operatora ;-)

    Ja też czytam, ale do wielu małych druczków jestem przygotowany :-)