  • 1. Data: 2011-01-13 21:27:48
    Temat: Dlaczego narzekają na Sony Alpha A... ?
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Czytając opinie o aparatach Sony Alpha (np. A390, 450, 550, itd.) w
    serwisach typu ceneo, skapiec, itp. można natknąć się na bardzo
    pozytywne opinie.
    Czytając jednak fora, na których wypowiadają się niby wyjadacze, można
    dostrzec, że raczej odnoszą się do tych aparatów z dystansem, czasem
    mówiąc, że sukces zawdzięczają tylko marketingowi, a nie rzeczywistej i
    jakości.

    Pytam o te aparaty gdyż zastanawiam się nad zamianą swojego Canona S2 na
    coś lepszego - nosząc się pomiędzy kolejną hybrydą w rodzaju Canon SX10,
    20 lub właśnie jakimś Sony A390.

    Przy okazji - czy ktoś mi może powiedzieć czy zwykły kitowy obiektyw
    Sony 18-55 da radę wykonać coś w rodzaju makro? jaka musi być minimalna
    odległość fotografowanego obiektu od obiektywu?

  • 2. Data: 2011-01-13 22:04:11
    Temat: Re: Dlaczego narzekają na Sony Alpha A... ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-13 22:27, Przemolo pisze:
> [...]
    > dostrzec, że raczej odnoszą się do tych aparatów z dystansem, czasem
    > mówiąc, że sukces zawdzięczają tylko marketingowi, a nie rzeczywistej i

    Moim skromnym zdaniem, to nie ma się co czepiać modeli 4xx i 5xx,
    natomiast z modelami serii 300 był poważny problem - radziły sobie
    fatalnie z szumami. Konkurencja potrafiła te matryce dużo lepiej
    oprogramować(Nikon, Pentax?). Szczegółów nie pamiętam.
    Moim zdaniem seria 5xx jest bardzo udaną serią aparatów Sony.

  • 3. Data: 2011-01-13 22:28:23
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Bo manie SONY jest niekoszerne. :)

    PRAWDZIWE aparaty robi tylko C i N. No i jeszcze egzotyki jakieś...

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 4. Data: 2011-01-13 22:39:31
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-01-13 23:04, "Paweł W." pisze:
> [...]

    > oprogramować(Nikon, Pentax?). Szczegółów nie pamiętam.
    > Moim zdaniem seria 5xx jest bardzo udaną serią aparatów Sony.

    Czytam o tych aparatach od dawna i skłaniam się właśnie ku A390. Patrząc
    na zdjęcia i porównując je z aparatami "z mojej obecnej półki" - Canon
    S2, SX10, itp. szumów nie stwierdzam wcale :) ISO 1600 wygląda lepiej
    niż ISO200 w w/w Canonach.
    Co takiego lepszego ma taki a550, aby płacić za niego jakieś powiedzmy
    600zł więcej? a450 nie ma pełnego live view i to mnie trochę boli.

  • 5. Data: 2011-01-14 05:57:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tom01 napisa?(a):

    > Bo manie SONY jest niekoszerne. :)

    Sonolta ładniej wygląda ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2011-01-14 07:10:40
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > dostrzec, że raczej odnoszą się do tych aparatów z dystansem, czasem
    > mówiąc, że sukces zawdzięczają tylko marketingowi, a nie rzeczywistej i

    Kilkoro moich znajomych kupowało zupelnie niedawno swoje pierwsze
    lustrzanki. WSZYSCY kupili soniaki - co do jednego :) Mysle ze to nie są
    odosobnione przypadki. Dlaczego akurat sony - nie wiem - nie znam sie :)
    Cena? Marketing? Jakosć?

    Na pytania:
    - czemu nie nikon? Bo za drogi
    - czemu nie canon? Bo za mało gadzetów
    - czemu nie pentax: A co to pentax? :)

    Przesiadajac sie z roznych kompaktow na lustrzenke pewnie zaznają duzej
    zmiany na plus w jakosci zdjęć - stąd cala masa pozytywnych opinii.

    --
    PozdrawiAM!

  • 7. Data: 2011-01-14 08:55:30
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.01.2011 Przemolo <p...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > dostrzec, że raczej odnoszą się do tych aparatów z dystansem, czasem
    > mówiąc, że sukces zawdzięczają tylko marketingowi, a nie rzeczywistej i

    Powiedz mi ile w TV widziałeś reklam C lub N a ile Sony? Ja się boję
    otwierać lodówkę bo mi Martyna z tamtąd może wyjść ;)

    Dystans ma się do każdego aparatu, wytykamy błędy każdego body i nie
    oszczędza się nawet topowych modeli, więc nie wiem o co chodzi. Ile
    było wylanych wad C i N czy wszelakich szkieł.

    I nie porównuj opinii z niemoderowanego usenetu ze sponsorowanymi
    serwisami cenowymi, bo chyba rozumiesz róznice - prawda?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2011-01-14 09:10:20
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 13 Sty, 22:27, Przemolo <p...@g...pl> wrote:

    > Przy okazji - czy ktoś mi może powiedzieć czy zwykły kitowy obiektyw
    > Sony 18-55 da radę wykonać coś w rodzaju makro? jaka musi być minimalna
    > odległość fotografowanego obiektu od obiektywu?

    Nie obraź się, ale właśnie ludzie zadający takie pytania, jak cytowane
    wyżej, kupują lustrzanki Sony.
    Im jest wszystko jedno byle tylko wyglądało jak lustrzanka.
    A potem do końca użytkowania aparatu jadą na podstawowym kicie i
    zielonym programie.

    Ale z drugiej strony, skoro można kupić najtaniej i robić zdjęcia
    mniej zaszumione niż kompaktem, to czemu nie ...

    PS
    Zastanów się jedynie czy aby z powodu braku szumu na zdjęciu nie
    pozostaje na nim sama glaca ;-)

  • 9. Data: 2011-01-14 09:27:25
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czytając opinie o aparatach Sony Alpha (np. A390, 450, 550, itd.) w
    > serwisach typu ceneo, skapiec, itp. można natknąć się na bardzo pozytywne
    > opinie.
    To co mam jest zawsze najlepsze ;)

    Na dzien dzisiejszy nie ma niczego dlaczego warto było wybrać Sony (poza byc
    moze ceną) a nie Canona czy Nikona. Wiec raczej staraj sie wybrac wsrod tych
    ostatnich.

  • 10. Data: 2011-01-14 10:00:31
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Na dzien dzisiejszy nie ma niczego dlaczego warto było wybrać Sony (poza
    > byc moze ceną) a nie Canona czy Nikona. Wiec raczej staraj sie wybrac

    Było nieco wcześniej na grupie - Sony np. ze względu na realnie działający
    AF w czasie filmowania (za to z ograniczeniami odnośnie przysłony).

    --
    Lol