  • 1. Data: 2008-10-24 20:18:50
    Temat: Dlaczego nie ma łączności między TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?
    Od: Dominik Biały <d...@y...underlegend.net>

    Od rana z całej sieci TPSA nie działa ani krakow, ani lublin, ani
    poznan.irc.pl. Czy ktokolwiek cokolwiek wie? Bo na razie słychać same
    plotki...

    Pozdrawiam
    Dominik
    --
    Dominik Biały . d...@y...underlegend.net . dmb@IRCNet
    DMB-RIPE . d...@b...info . gg:8194865

  • 2. Data: 2008-10-24 20:28:40
    Temat: Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    Dominik Bia?y wrote:
    > Od rana z ca?ej sieci TPSA nie dzia?a ani krakow, ani lublin, ani
    > poznan.irc.pl. Czy ktokolwiek cokolwiek wie? Bo na razie s?ycha? same
    > plotki...

    TP wcieliła w życie blackholing i ucina na brzegówkach to, co im MAPS
    i/lub CERT zapoda jako "fuj". Problem w tym, że blokowane IP są często
    tylko reflektorami, a źródła w sporej mierze chronione są randomizacją
    przydzielanych przez ISP adresów IP. Również przez samą TP.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 3. Data: 2008-10-24 20:36:07
    Od: Dominik Biały <d...@y...underlegend.net>

    On Fri, 24 Oct 2008 22:28:40 +0200, Marcin Kulas <0...@...jabbed.org> wrote:

> [...]
    > tylko reflektorami, a źródła w sporej mierze chronione są randomizacją
    > przydzielanych przez ISP adresów IP. Również przez samą TP.

    No to pieknie... ;] Najpierw ciecie pps w idsl, teraz to ;] Kocham &tp
    ;]

    Dominik
    PS: Czy ja naprawde nie mialem pliterek w poscie? :) To moj pierwszy
    post po polsku na usenecie :)

  • 4. Data: 2008-10-24 20:46:22
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    Dominik Bia?y wrote:
    > PS: Czy ja naprawde nie mialem pliterek w poscie? :) To moj pierwszy
    > post po polsku na usenecie :)

    Miałeś zadeklarowany charset=iso-8859-1, a mój czytnik po ostatniej
    aktualizacji znowu ześwirował i przestał poprawnie parsować makra
    w slangu. Na razie nie mam czasu zastanawiać się co i dlaczego
    *znowu* w debianowej paczce spaprali.

  • 5. Data: 2008-10-24 20:51:18
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Kulas" <0...@...jabbed.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
    > [ że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem." ]

    Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
    co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
    modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
    zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
    odpiszą).

    Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
    pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.

  • 6. Data: 2008-10-24 20:54:17
    Od: Dominik Biały <d...@y...underlegend.net>

    On Fri, 24 Oct 2008 22:46:22 +0200, Marcin Kulas <0...@...jabbed.org> wrote:

> [...]
    > aktualizacji znowu ześwirował i przestał poprawnie parsować makra
    > w slangu. Na razie nie mam czasu zastanawiać się co i dlaczego

    Ok, w kazdym razie dziekuje za pomoc :) Mam nadzieje, ze cos zrobia z
    tym nullroutingiem do jutra.

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 7. Data: 2008-10-25 08:57:28
    Od: m...@g...com

    O, widzę, że nie ja jeden o tym napisałem..
    http://www.wykop.pl/link/105449/tp-blokuje-dostep-do
    -irca

  • 8. Data: 2008-10-25 09:01:55
    Od: t...@g...com

    Niestety nie tylko polskie serwery irc ucierpiały, leża także serwery
    onlinegamesnet.net czyli ogame i spółka.

  • 9. Data: 2008-10-25 14:25:52
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Dominik Bia?y <d...@y...underlegend.net> wrote:

    > Ok, w kazdym razie dziekuje za pomoc :)

    Żeby była janość: to Ty źle kodujesz pliterki (w iso-8859-1 nie da
    się ich zapisać), przedpiscy tylko przestał działać workaround. Zatem
    i tak musisz poprawić.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2008-10-25 14:46:34
    Od: Dominik Biały <d...@y...underlegend.net>

    On Sat, 25 Oct 2008 14:25:52 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:
    > Żeby była janość: to Ty źle kodujesz pliterki (w iso-8859-1 nie da
    > się ich zapisać), przedpiscy tylko przestał działać workaround. Zatem
    > i tak musisz poprawić.

    Tak, zrozumialem. Bede musial zmienic, ale i tak za malo pisze na
    usenecie, zeby teraz szukac, jak to sie robi w slrn.

    Dziekuje i pozdrawiam :)
    Dominik