  • 1. Data: 2017-01-18 20:04:06
    Temat: Dlaczego od jakiegoś czasu tankuję na Statoil?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA

    Już dawno zaobserwowałem że paliwa w innych stacjach mają kolor moczu a
    Statoil raczej ma kolor mleczny/bezbarwny. Przypadek? Nie sadzę.
    --
    LordBluzg(R)

  • 2. Data: 2017-01-18 20:31:26
    Temat: Re: Dlaczego od jakiegoś czasu tankuję na Statoil?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    >https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA
    >Już dawno zaobserwowałem że paliwa w innych stacjach mają kolor moczu
    >a Statoil raczej ma kolor mleczny/bezbarwny. Przypadek? Nie sadzę.

    Wynik dobitny ... ale ciekaw jestem jak pojechali wlasciciele diesli z
    takimi bakami :-)

    Tu inny test ... ale "paliwo nalane w polowie listopada", to nie ma co
    ogladac
    https://www.youtube.com/watch?v=DqQEj5qlRNU

    Tu masz kolory
    https://www.youtube.com/watch?v=QeFF0PfFyi4

    Ale ... jak kiedys wsadzilem butelke ON do zamrazarki, to przy
    tych -20 bylo metne, a po chwili cieplym pokoju, przy ok -10
    zmetnienie znikalo.
    Depresator zreszta jakby nic nie zmienial.

    O, cos tego typu
    https://www.youtube.com/watch?v=pWjQfbbu0TA
    https://www.youtube.com/watch?v=R6hjT1Kv8Ok
    (tu przeczytac opis)

    Za kroto trzymalem w zamrazarce i trzeba bylo dwie doby poczekac?
    A takie drobne zmetnienie jeszcze nie przeszkadza jechac ?

    J.

  • 3. Data: 2017-01-18 20:42:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    >https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA

    I jeszcze dwa filmy
    https://www.youtube.com/watch?v=MuvUgaqlKF4

    Ze Skyddem niby lepiej ... ale na dnie gluty.

    A jak pamietam raczej cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=pW7wYPmsKmU

    -23 to za malo ?
    Zablokuje to filtr, czy nie zablokuje ?

    J.

  • 4. Data: 2017-01-18 21:58:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2017 20:31:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > Depresator zreszta jakby nic nie zmienial.

    Jak miałem starego diesla (z komorą wirową), to jedynym depresatorem, jaki
    coś dawał, było 5-10% benzyny :)
    Ale bez względu na wszystko po zimie filtr paliwa był natychmiast do
    wyrzucenia. A w zasadzie to juz pod koniec zimy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-01-18 23:38:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:587fc296$0$15205$65785112@news.neostrada.pl
    > Wynik dobitny ... ale ciekaw jestem jak pojechali wlasciciele diesli z
    > takimi bakami :-)
    [...]
    Inna sprawa, mam dość himeryczne wtryski (delphi KIA Carnival CRDi) które raczej nie
    tolerują specjalnie biokomponentów. Wielu speców się wypowiadało na ten temat. Każdy,
    który ma z tym styczność, łącznie z ludźmi zajmującymi się naprawą/regeneracją
    polecali paliwa ze Statoil/Lukoil jako lepsze. No to używam. Mam znajomka, z takim
    samym modelem auta, które ja mam (nie ma ich dużo w rozumieniu--znajomy
    ogólnie/stosunek do innych marek/silników) i raczej to olewał kiedyś. Jak musiał
    robić wtryski 2x na odcinku co 80tys to zmienił zdanie. Teraz też tankuje na Statoil.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 6. Data: 2017-01-19 08:53:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    robić wtryski 2x na odcinku co 80tys to zmienił zdanie. Teraz też tankuje na Statoil.

    to poleć koledze fiata:) tankuję na różnych stacjach i małych stacji się
    nie boję ;)

  • 7. Data: 2017-01-19 14:26:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 23:38, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    olewał kiedyś. Jak musiał robić wtryski 2x na odcinku co 80tys to
    zmienił zdanie. Teraz też tankuje na Statoil.

    Ja od kiedy przesiadłem się na Diesla z CR to staram się tankować na
    Statoil. Od czasu do czasu zdarzy mi się zatankować na BP i Lukoil. Na
    paliwie ze Statoil zrobię więcej km na pełnym zbiorniku, do tego silnik
    chodzi lepiej.
    Moje spostrzeżenia mam zaobserwowane na 4-rech autach PSA (P307, P206 z
    2,0HDI 90KM pod maską, Citroenem Xsarą 1,4HDI oraz Cytryną C5 z 2,0HDI
    136KM pod maską) oraz Zafirze 1,9CDTI 120KM z DPF (na paliwie z BP DPF
    wypalał się po 250-300km, na paliwie ze Statoil co 800-850km). Było tak,
    że 3 razy pod rząd zatankowałem Zafirę na BP...