  • 11. Data: 2018-11-24 23:15:28
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2018 21:03:38 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):
    > Nie sprowadzamy ludzi. Co najwyżej jesteśmy większymi albo mniejszymi kutasami jak
    sami przychodzą i potrzebują naszej łaski żeby ich wpuścić albo dać pozwolenie na
    pracę.

    Jestes pewien ? Urzedowo niby nie sprowadzamy ... a moze jednak
    okazujemy sie przyjazni jak trzeba pozwolenie na prace czy wize ...
    a jacys przywaciarze robia reszte.

    Ukraincow w Polsce pelno, a rzad raz mowi ze uchodzcow nie wpusci, a
    zaraz dodaje ze juz wpuscil - z Ukrainy ...

    J.

  • 12. Data: 2018-11-25 06:34:58
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast zagonić 90% urzędników do roboty?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2018 05:41:04 UTC+9 użytkownik t-1 napisał:

    > Jak w temacie.
    > Tylko czy byli by innowacyjni?

    W Estonii postawili na innowacyjność i okazało się że większość pracy urzędników może
    zrobić samoobsługowy system informatyczny. A byli urzędnicy musieli nauczyć się
    jakiegoś pożytecznego zawodu.

  • 13. Data: 2018-11-25 06:39:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2018 07:15:21 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    jak sami przychodzą i potrzebują naszej łaski żeby ich wpuścić albo dać pozwolenie na
    pracę.

    > Jestes pewien ?

    Masz jakieś przykłady na istotne statystycznie sprowadzanie ludzi?

    > Urzedowo niby nie sprowadzamy ... a moze jednak
    > okazujemy sie przyjazni jak trzeba pozwolenie na prace czy wize ...
    > a jacys przywaciarze robia reszte.

    Wyłącznie jak widzą w tym swój interes. O, wczoraj okazało się że kibole Cracovii
    nielegalnie przemycają uchodźców przez granicę. Jacy oni przyjaźni, jprdl.

    > Ukraincow w Polsce pelno, a rzad raz mowi ze uchodzcow nie wpusci, a
    > zaraz dodaje ze juz wpuscil - z Ukrainy ...

    I co według Ciebie z tego wynika? Mi wychodzi że to banda kłamców, a samym Ukraińcom
    ani życia nie polepszyli, ani nie pogorszyli.

  • 14. Data: 2018-11-25 10:33:13
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-25 o 06:39, Konrad Anikiel pisze:

    > (...) Mi wychodzi że to banda kłamców

    Wszyscy politycy kłamią.
    Niektórzy są tak bezczelni, że pokojowo nastawionych patriotów
    przedstawiają jako agresywnych nacjonalistów.

    WM

  • 15. Data: 2018-11-25 11:19:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2018 21:39:45 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):
    jak sami przychodzą i potrzebują naszej łaski żeby ich wpuścić albo dać pozwolenie na
    pracę.

    > Masz jakieś przykłady na istotne statystycznie sprowadzanie ludzi?

    Ukraincow u nas pelno.

    Co prawda rzad nie jest pewny czy milion, czy 183 sztuki
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/uchodzcy-z
    -ukrainy-polski-rzad-mowi-o-milionie-statystyki-o-18
    3,730375.html

    Ale milion na 38mln kraj to juz sporo.
    Jak jeszcze podzielic na 16mln pracujacych, to juz calkiem sporo.

    > Wyłącznie jak widzą w tym swój interes.

    Oczywiscie ze widza. Jesli jest firma, ktora zyje z tego, ze dostarcza
    pracownikow, to myslisz, ze nie bedzie chciala zarobic na pracownikach
    zagranicznych ?
    Czyli rzad nie musi sprowadzac, wystarczy ze nie przeszkadza :-)

    >O, wczoraj okazało się że kibole Cracovii nielegalnie przemycają uchodźców przez
    granicę. Jacy oni przyjaźni, jprdl.

    Ale za grube pieniadze? Bo moze naprawde z przyjazni ?

    > I co według Ciebie z tego wynika?
    > Mi wychodzi że to banda kłamców,

    Tak czy inaczej - Ukraincy u nas sa, a rzad to toleruje.

    >a samym Ukraińcom ani życia nie polepszyli, ani nie pogorszyli.

    A pisales, ze jestesmy mniejszymi lub wiekszymi kutasami.

    A zycie ... skoro Ukraincy tu przyjechali, to chyba im sie polepszylo.

    J.

  • 16. Data: 2018-11-25 11:50:53
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-25 o 11:19, J.F. pisze:

    > A zycie ... skoro Ukraincy tu przyjechali, to chyba im sie polepszylo.

    Niemcy chętnie podkupią nam Ukraińców, czyli ściągną ich do siebie,
    a nam w zamian wcisną Syryjczyków ;)

    WM

  • 17. Data: 2018-11-25 12:47:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 11:50:53 +0100, WM napisał(a):

    > Niemcy chętnie podkupią nam Ukraińców, czyli ściągną ich do siebie,
    > a nam w zamian wcisną Syryjczyków ;)

    Na razie to chetnie sciagneli Syryjczykow :-)

    Takie czasy - Polacy beda robic w Niemczech, Ukraincy w Polsce ... :-)

    J.

  • 18. Data: 2018-11-25 13:30:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A produkt z niej dobry ?
    >
    > Bo wiesz - wtryskarka zrobi w 30s to co drukarka 3D w godzine.

    Czy powyższe, to jakaś zaplanowana prowokacja? :)

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-11-25 14:42:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2018 19:19:47 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    3,730375.html

    > Ale milion na 38mln kraj to juz sporo.
    > Jak jeszcze podzielic na 16mln pracujacych, to juz calkiem sporo.

    Której częsci słowa 'sprowadzić" nie rozumiesz?

> [...]
    granicę. Jacy oni przyjaźni, jprdl.

    > Ale za grube pieniadze? Bo moze naprawde z przyjazni ?

    Bitch, please...

    > Tak czy inaczej - Ukraincy u nas sa, a rzad to toleruje.

    > A pisales, ze jestesmy mniejszymi lub wiekszymi kutasami.
    >
    > A zycie ... skoro Ukraincy tu przyjechali, to chyba im sie polepszylo.

    Ty też masz zamiar za to wypinać pierś do orderów?

  • 20. Data: 2018-11-25 20:26:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 05:42:55 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):
> [...]
    -ukrainy-polski-rzad-mowi-o-milionie-statystyki-o-18
    3,730375.html

    > Której częsci słowa 'sprowadzić" nie rozumiesz?

    Chyba nie rozumiem o co Ci chodzi.
    Nie sprowadzamy, a jest ich coraz wiecej.

    granicę. Jacy oni przyjaźni, jprdl.
    > Bitch, please...

    Nie znam sprawy, ale wiesz, ktos moze miec przyjaciol za granica, ci
    przyjaciele moga chciec mu pomoc, i moga byc kibicami.

    O masz, tu kobieca organizacja pomaga przetrzymywac porwane dzieci:
    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,22492182,lodzia
    nka-walczy-o-azyl-w-polsce-dla-norwezki-silje-garmo.
    html

    Ba - poslowie w tym procederze pomagaja
    https://www.tvp.info/37632881/zespol-parlamentarny-s
    potkal-sie-z-norwezka-ubiegajaca-sie-o-azyl-w-polsce

    > Ty też masz zamiar za to wypinać pierś do orderów?

    No nie stanalem z transparentem "Polska dla Polakow", to chyba mam
    prawo ? :-)

    Nie wzywam tez rzadu, aby ich wszystkich wyp*.

    A coraz czesciej slychac glosy "ci pracownicy sa nam potrzebni".

    J.