  • 1. Data: 2017-09-17 00:56:10
    Temat: Dlaczego żaden operator nie oferuje przekierowań sms-ów?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2017-09-17 10:55:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.09.2017 o 00:56, Grzexs pisze:
    > No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.
    podobno Play to miał przez moment, bo dało się jakoś tak przekierować
    smsy potwierdzające przelewy, że momentalnie pojawiały się nadużycia w
    mbanku. Tak przynajmniej ktoś na formu wyjaśniał mętne wykręty rzecznika
    który informował o nagłym zakończeniu usułgi

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-09-18 00:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2017 00:56:10 +0200, Grzexs napisał(a):
    > No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.

    Bo klienci za rzadko ich pytaja o taka usluge :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-09-18 10:02:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Sep 2017 10:55:30 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
> [...]
    > mbanku. Tak przynajmniej ktoś na formu wyjaśniał mętne wykręty
    > rzecznika
    > który informował o nagłym zakończeniu usułgi

    Przy czym problem nie był w samym przekierowaniu a w dostępie do
    usługi webowej (gdzie można było smsy czytać), do której można było
    przejąć dostęp.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-11-24 23:37:15
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 17 września 2017 00:56:12 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
    > No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.
    > --
    > Grzexs

    Myślę, że problem ma podłoże historyczne. Kiedyś SMSy kosztowały i to sporo (nawet 73
    grosze w Plusie bez aktywnego abonamentu na SMSy) a zgodnie z ideą przekierowań,
    abonent B musiałby zapłacić za przekierowanie do abonenta C a w odróżnieniu od
    rozmowy, której można nie odebrać, SMS zostałby odebrany, jak to SMS - automatycznie
    i mogłoby to spowodować różne problemy.
    Oczywiście w roamingu jakoś od początku za darmo były przekierowywane do innego kraju
    i problemu nie było...

    W każdym razie ktoś kiedyś ustalił, że z powyższego powodu SMSów nie
    przekierowujemy... - i tak zostało, nawet w dzisiejszych czasach, gdy są one prawie
    darmowe.

  • 6. Data: 2017-12-27 23:50:56
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    W dniu niedziela, 17 września 2017 00:56:12 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
    > No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.
    > --
    > Grzexs

    Może dlatego, że większość telefonów z Andkiem ma to wbudowane (w sumie to nie wiem,
    czy większość, ale w tych co używałem, to była taka opcja)? A sprzedaż innych
    platform jest mniejsza i nie opłaca się dla nich tego uruchamiać?

    JK

  • 7. Data: 2017-12-28 01:36:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 23:50:58 UTC+1 użytkownik JohnyK napisał:

> [...]
    platform jest mniejsza i nie opłaca się dla nich tego uruchamiać?

    Problem ten jest o wiele starszy niż Android.
    Nikomu się o Androidzie nie śniło nawet, a przekierowania połączeń głosowych były a
    SMSowych nie.

    A przepraszam bardzo, mógłbyś wskazać jakieś modele telefonów, w których - bez
    instalowania jakichś wymyślnych aplikacji - da się ustawić przekierowanie SMSów na
    inny numer?

  • 8. Data: 2017-12-29 12:40:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-17 o 00:56, Grzexs pisze:
    > No właśnie, dlaczego? Choćby w ramach swojej sieci tylko.

    Jak to nie? A Play? Nie ma jeszcze dwu tygodni jak wybrałem opcję
    przekierowania powiadomień SMS z dwu kart internetowych na nr karty w
    telefonie.. W ramach jednaj sieci, co prawda, ale nie wiem czy taka
    operacja z różnymi sieciami także nie jest możliwa.