  • 1. Data: 2013-06-15 08:34:43
    Temat: Do Rzeszowian - jak dojechać?
    Od: gowit <w...@g...com>

    W Rzeszowie jako nie tutejśi chcieliśmy dojechać z punktu A do B.
    Niestety z nawigacją kręciliśmy się jak gówno w przeręblu i nie trafiliśmy.
    Później patrzyłem na Google Maps , a ten zapętlił się na amen.
    A jak sami rzeszowianie by dojechali ?
    Chodzi o dojazd ze skrzyżowania ulicy Unii Lubelskiej z Dąbrowskiego
    na skrzyźowanie Juliusza Słowackiego z Grodzisko. oczywiście najkrótrzą drogą.

  • 2. Data: 2013-06-16 16:48:34
    Temat: Re: Do Rzeszowian - jak dojechać?
    Od: Tomczyk <t...@n...pl>

    W dniu 2013-06-15 08:34, gowit pisze:
> [...]
    > na skrzyźowanie Juliusza Słowackiego z Grodzisko. oczywiście najkrótrzą drogą.

    Na końcu Dąbrowskiego skręcić w prawo na Plac Śreniawitów. Na kolejnych
    światłach ustawić się na lewym pasie i skręcić lekko w lewo w ulicę
    Szopena. Po kilkuset metrach koło filharmonii na światłach skręcić w
    lewo na ulicę Słowackiego i jechać prosto aż do skrzyżowania z ulicą
    Grodzisko.

    --
    Pozdrawiam, tomczyk.