  • 1. Data: 2016-08-18 21:53:53
    Temat: Do czego telefoniczna inwigilacja
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://fakty.interia.pl/polska/news-byly-szef-kancel
    arii-lecha-kaczynskiego-winny-ale-bez-kary,nId,22539
    44

    Taki sobie przykład

  • 2. Data: 2016-08-18 22:08:00
    Temat: Re: Do czego telefoniczna inwigilacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 21:53:53 +0200, re napisał(a):
    > http://fakty.interia.pl/polska/news-byly-szef-kancel
    arii-lecha-kaczynskiego-winny-ale-bez-kary,nId,22539
    44
    > Taki sobie przykład

    I o to chodzi :-)

    Teraz jeszcze poprosic Googla o ujawnienie zapisow z GPS, i mozna
    ustalic z kim gadali.

    Dziennikarze przywioza zagraniczne, zarejestruja na redakcje, czy na
    slupa ?
    A moze na jakas firemke ... o, na stowarzyszenie. SDP.

    J.

  • 3. Data: 2016-08-19 08:49:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:53:56 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > http://fakty.interia.pl/polska/news-byly-szef-kancel
    arii-lecha-kaczynskiego-winny-ale-bez-kary,nId,22539
    44

    > Taki sobie przykład

    Ale co? To że znaleziono i ukarano osobę która ujawnia poufne dokumenty to coś złego?
    Jeśli np rejestracja prepaidów ma pomóc w łapaniu przestepców to ja jestem za.

  • 4. Data: 2016-08-19 23:12:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    coś złego?
    Jeśli np rejestracja prepaidów ma pomóc w łapaniu przestepców to ja jestem
    ---
    Taki, że to nie jest dla ochrony przed terroryzmem tylko dla terroryzowania
    społeczeństwa.

  • 5. Data: 2016-08-20 09:28:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 23:12:52 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Taki, że to nie jest dla ochrony przed terroryzmem tylko dla terroryzowania
    > społeczeństwa.

    Osoba ujawniająca poufne dokumenty to przestępca i bardzo dobrze że takiego złapano.
    Jeśli rejestracja ma ułatwiać wyłapywanie takich ludzi to jestem jak najbardziej za

  • 6. Data: 2016-08-20 13:13:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    złapano. Jeśli rejestracja ma ułatwiać wyłapywanie takich ludzi to jestem
    To służba społeczeństwu a nie terroryzm

  • 7. Data: 2016-08-20 14:31:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 13:13:11 UTC+2 użytkownik re napisał:

> [...]
    > złapano. Jeśli rejestracja ma ułatwiać wyłapywanie takich ludzi to jestem
    Będziesz tak twierdził dopóki np ktoś od Twojego psychiatry historii Twojej choroby
    itp nie wyniesie i opublikuje.
    W ramach służby społeczeństu

  • 8. Data: 2016-08-20 15:25:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    > To służba społeczeństwu a nie terroryzm
    Będziesz tak twierdził dopóki np ktoś od Twojego psychiatry historii Twojej
    Uwierz, tego nie będą chcieli ścigać.

    PO. Jeszcze nie mam swojego psychiatry. Może kogoś polecisz ? :-)