  • 1. Data: 2004-08-16 09:31:10
    Temat: Do kogo drugie łącze?
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl>

    Witam!
    mamy łącze do Internetu przez TPSA. Zamierzamy podpiąć drugie łącze do
    innego operatora, uzyskać AS, zestawić BGP i zastanawiam sie kogo wybrac
    jako drugiego operatora? kwestia ceny jest drugorzędna, najważniejsze to -
    dobre styki z innymiu operatorami, szybkie reagowanie na awarie, dobre
    wyjście na świat

    Co polecacie?

    Pro Futuro?
    Crowley?
    GTS (Internet Partners?)

    Inne propozycje?

    Mariusz Wołek

  • 2. Data: 2004-08-16 10:00:01
    Temat: Re: Do kogo drugie łącze?
    Od: Maciej Sypniewski <m...@l...net>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 11:31:10 +0200, Mariusz Wołek napisał(a):

> [...]
    > jako drugiego operatora? kwestia ceny jest drugorzędna, najważniejsze to -
    > dobre styki z innymiu operatorami, szybkie reagowanie na awarie, dobre

    TK Telekom - Telekomunikacja Kolejowa

    MS

  • 3. Data: 2004-08-16 10:08:55
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 12:00:01 +0200
    Maciej Sypniewski <m...@l...net> wrote:

    > TK Telekom - Telekomunikacja Kolejowa

    telia ? :)
    w sumie i tak po tktelekomie idzie ;)

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-

  • 4. Data: 2004-08-16 10:10:38
    Od: Maciej Sypniewski <m...@l...net>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 12:08:55 +0200, Lukasz Spaleniak napisał(a):

    > telia ? :)
    > w sumie i tak po tktelekomie idzie ;)

    Na pewno jest bardzo stabilna :)
    Mnie odpowiada

    MS

  • 5. Data: 2004-08-16 10:19:43
    Od: SinU <s...@s...pl>

    Mariusz Wołek napisał(a):
> [...]
    > jako drugiego operatora? kwestia ceny jest drugorzędna, najważniejsze to -
    > dobre styki z innymiu operatorami, szybkie reagowanie na awarie, dobre
    Zadnych problemow z IP, Crowley od kilku miesiecy (Katowice) dziala bez
    zarzutu. Zwroc uwage na to ile kosztuje bgp - mnie CDP i IP oferowalo
    bez doplat, ale tpsa to chyba kaze sobie dosc slono placic.

    s.

  • 6. Data: 2004-08-16 11:25:23
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    Maciej Sypniewski wrote:

    > TK Telekom - Telekomunikacja Kolejowa

    Chyba żartujesz, to najgorszy operator w PL. Dobre mają tylko ceny... Ja
    bym polecał GTS, rozsądni admini, zero padów.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 7. Data: 2004-08-16 11:56:38
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cfq5e6$evb$1@sunflower.man.poznan.pl> Jan Magnuszewski napisał(a):

    > Chyba żartujesz, to najgorszy operator w PL. Dobre mają tylko ceny... Ja
    > bym polecał GTS, rozsądni admini, zero padów.

    Ja na TKTelekom od 3-4 m-c nie moge napisać ani jednego złego słowa. W
    porównaniu do GTS moim zdaniem wypadają ciut lepiej.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 8. Data: 2004-08-16 13:29:06
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Ja na TKTelekom od 3-4 m-c nie moge napisać ani jednego złego słowa. W
    > porównaniu do GTS moim zdaniem wypadają ciut lepiej.

    a ja ich mialem przez 6 miesiecy i nie moge powiedziec nic dobrego.
    firma krzak za pieniadze podatnikow.

  • 9. Data: 2004-08-16 14:06:47
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Ja na TKTelekom od 3-4 m-c nie moge napisać ani jednego złego słowa. W
    > porównaniu do GTS moim zdaniem wypadają ciut lepiej.

    Napisz do nich, że Ci działa, zaraz to poprawią żeby ustandaryzować Cie
    z resztą klientów.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 10. Data: 2004-08-16 19:36:04
    Od: "Zbino" <zew"smieciwon@smieciwon"poczta.onet.pl>

> [...]
    > jako drugiego operatora? kwestia ceny jest drugorzędna, najważniejsze to -
    > dobre styki z innymiu operatorami, szybkie reagowanie na awarie, dobre

    Bez zastanowienia TkTelekom. Inni operatorzy i tak pracują często na ich
    łączach.
    Zbyszek