  • 1. Data: 2019-10-10 17:45:45
    Temat: Doajzdowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bylo ?
    https://youtu.be/jzchnJmKgts?t=205

    Fajny pomysl ... ale czy na pewno ?
    Miejsce jest, zapas jest ... a pompki nie ma :-(
    Albo jest, ale nie dziala.

    Albo pol godziny trzeba czekac az napompuje :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-10-10 18:43:11
    Temat: Re: Doajzdowka
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 października 2019 10:49:15 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Miejsce jest, zapas jest ... a pompki nie ma :-(
    > Albo jest, ale nie dziala.
    >
    > Albo pol godziny trzeba czekac az napompuje :-)

    Kiepski pomysl.
    Albo zapasowka albo kompresorek+assistance.

    Mnie niezmiernie dziwi kreatywnosc aktualnych inzynierow.
    W malaczu miejsce na zapasowke bylo.
    W foce tez. I we fiescie. A w takim escape wymyslili ze zapasowka ma byc na zewnatrz.
    Na takiej powalonej szubienicy.

    https://www.carcarekiosk.com/video/2008_Ford_Escape_
    XLT_3.0L_V6/tires_and_wheels/change_a_flat_tire

    Po kij?
    To przeca suv jest. Miejsca w cholere. A po zimie wszystko zardzewiale, brudne.

    Kto to wymysla?

  • 3. Data: 2019-10-10 19:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Kiepski pomysl.
    >Albo zapasowka albo kompresorek+assistance.

    Albo zapasowka, kompresorek i assistance :-)

    >Mnie niezmiernie dziwi kreatywnosc aktualnych inzynierow.
    >W malaczu miejsce na zapasowke bylo.
    >W foce tez. I we fiescie.

    Ale klient chce ladne, duze alufelgi i sie nie mieszcza.

> [...]
    _XLT_3.0L_V6/tires_and_wheels/change_a_flat_tire
    >Po kij?
    >To przeca suv jest. Miejsca w cholere. A po zimie wszystko

    Francuzi :-)
    Pomysl stary, ale ... jak to tlumaczyl doswiadczony uzytkownik:

    przy drugiej gumie siegasz do bagaznika po fartuch, dlugie rekawice,
    zmieniasz i konczysz czysty.
    W innym aucie gume lapiesz gdy masz najlepszy garnitur na sobie, zapas
    czysty, ale reszta nie, i konczysz brudny.
    W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu,
    zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz
    brudne stare kolo :-)

    Pod bagaznikiem lepiej :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-10-10 19:11:54
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 października 2019 12:08:05 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu,
    > zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz

    No nie :)
    Bo jest i trzecia wersja:
    Dzwonisz po asistance jak juz sie upaprales syfem a nawet kola nie zdjales z tej
    szubienicy bo sroba nie posmarowana towotem i sie nie odkreca...
    A szubienica sie zaciela i nie pozwala wciagnac zapasowki spowrotem :)

    Juz wole kolo w aucie :)

  • 5. Data: 2019-10-10 19:40:49
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:
    > Bo jest i trzecia wersja:

    Czwarta -- wypalić oczy:
    > sroba [...] spowrotem :)

    Pugaczowa...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-10-10 20:14:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 10, 2019 at 7:08:05 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu,
    > zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz
    > brudne stare kolo :-)
    >
    > Pod bagaznikiem lepiej :-)

    Hm... bo ja wiem, kiedys dostalem firmowe clio bodajze, na 100% renault. Po zlapaniu
    gumy przygodni francuzi pomogli mi znalezc kolo zapasowe i lewarek ;) (kolo pod
    bagaznikiem, lewarek + korba robiaca za klucz do odkrecenia tego mocowania gdzies pod
    maska). Niby fajne, tylko zdjetego kola zapakowac spowrotem pod bagaznik sie nie da
    ;) Na szczescie bagaznik byl pusty, wiec tam trafilo, a ta mocujaca je kratke (pusta)
    udalo sie jakos przykrecic, zeby wrocic... ;)

  • 7. Data: 2019-10-11 14:08:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 10.10.2019 o 19:05, J.F. pisze:

> [...]
    > W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu,
    > zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz

    Jak często jeździsz opakowany w garnitur, z pełnym bagażnikiem gratów i
    kompletem pasażerów na pokładzie (sprawdzić, czy nie taxówkarz)?
    Bo graty z bagażnika mogą trafić tymczasowo do środka.
    A skoro koło wyjąłeś z bagażnika spod klapy, to w to samo miejsce ląduje
    brudne. Wystarczą rękawice, żeby się nie upaprać.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2019-10-12 18:06:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Oct 2019 14:08:59 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Jak często jeździsz opakowany w garnitur,

    Ja nie, ale niektorzy czesto.

    > z pełnym bagażnikiem gratów i
    > kompletem pasażerów na pokładzie (sprawdzić, czy nie taxówkarz)?

    A to z rodzina na urlop, bez garnituru.

    > Bo graty z bagażnika mogą trafić tymczasowo do środka.

    A tam rodzina :-)

    > A skoro koło wyjąłeś z bagażnika spod klapy, to w to samo miejsce ląduje
    > brudne. Wystarczą rękawice, żeby się nie upaprać.

    Cos tam sie przy okazji zawsze upaprze.
    A tu elegancki komplet walizek :-)

    J.