  • 1. Data: 2019-02-14 11:20:41
    Temat: Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jest jakaś dobra oferta na nadajnikach T-Mobile?

    Wymagania to nielimitowane rozmowy kom. (+fajnie jakby stacj.), smsy+mmsy,
    internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).

    Widzę, że większość witualnych działa na Playu lub +.

  • 2. Data: 2019-02-14 11:29:29
    Temat: Re: Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:20, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).
    >
    > Widzę, że większość witualnych działa na Playu lub +.

    25 zł za to co powyżej i 10gb danych. Oferta na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-02-14 11:34:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2019 11:29:29 +0100, w <q43fub$jai$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > 25 zł za to co powyżej i 10gb danych. Oferta na kartę.

    W samym T-Mobile?

    Słabo z ceną, bo zakup byłby grupowy :)

  • 4. Data: 2019-02-14 11:39:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:34, r...@k...pl pisze:

    > W samym T-Mobile?
    >
    > Słabo z ceną, bo zakup byłby grupowy :)

    Z czego wynika konieczność nadajników tmobile?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-02-14 12:28:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz

    > Z czego wynika konieczność nadajników tmobile?

    Najlepszy zasięg w górach.
    Plus najgorszy.

    Czy Play dalej umożliwia korzystanie z T-Mobile?
    Ostatnio była jakaś rekonfiguracja i loguje mi się do Orange.
    I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
    ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.
    (Telefon bez LTE "wiejskiego").

  • 6. Data: 2019-02-14 12:40:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 12:28, r...@k...pl pisze:

    > Najlepszy zasięg w górach.
    > Plus najgorszy.
    >
    > Czy Play dalej umożliwia korzystanie z T-Mobile?

    Tak.

    > Ostatnio była jakaś rekonfiguracja i loguje mi się do Orange.

    Co do zasady to te same nadajniki (orange i tmobile).

    > I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
    > ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.
    > (Telefon bez LTE "wiejskiego").

    Skoro zależy ci na tym, i wychodzi, że w konkretnym potrzebnym miejscu
    tmobile jest najlepszy, to trzeba brać "rynkowe 25z" i nie handryczyć
    się o kilka złotych :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-02-14 12:59:59
    Od: p...@g...com

    --Najlepszy zasięg w górach. Plus najgorszy.

    miales abonamentowy plus czy prepaida ? w okolicach Odrodzenia/Spindlerowej Chaty
    T-Mobile dzialal bez problemu, Play zdychal wieczorami ale prawdziwy cyrk byl w
    Plusie, prepaidowy Plush zdychal jak Play ale mialem niemiecka karte O2 (roaming
    Plus) i nagle stal sie cud ! pelen zasieg u tego samego operatora :-)

    a co do Play

    Play już od dłuższego czasu próbuje ograniczyć ilość danych przesyłanych przez sieci
    partnerów roamingowych. Dlatego operator wprowadził ,,lejek", który ogranicza
    prędkość pobierania danych do 3 Mbit/s. Obowiązuje on wtedy, kiedy klienci Play
    korzystają z nadajników 3G i 4G innych operatorów.

    PS znajomi mieszkaja pod Szczecinem w Dobrej i dopiero antena kierunkowa rozwiazala
    sprawe bo dzieciaki w nic nie mogly pograc takie byly lagi, nawet youtube sie
    przycinal mimo ze na fonie pokazywalo LTE

  • 8. Data: 2019-02-14 18:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:28:05 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    >
    > Najlepszy zasięg w górach.
    > Plus najgorszy.

    A kiedys bylo odwrotnie. W Tatrach.

> [...]
    > I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
    > ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.

    W Zielencu stoi jeden BTS na parkingu ... ale jakiej sieci ?

    Poza tym na Zielencu sie gory nie koncza :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-02-14 18:37:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    virgin, działa na Playu, ale mogę się w virginie na stałe ulokować na
    nadajniku tmobile. i chyba niema ograniczenia prędkości intenetu. mogę
    sprawdzić jak to kluczowa sprawa.

    ToMasz

  • 10. Data: 2019-02-14 23:45:45

    Thu, 14 Feb 2019 18:23:25 +0100, w <lv2ytoas3xht.rih2lz6vase9$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W Zielencu stoi jeden BTS na parkingu ... ale jakiej sieci ?

    Można sprawdzić na mapkach.

    > Poza tym na Zielencu sie gory nie koncza :-)

    Powiedzmy, że sprawdzone w Karkonoszach.
    Hitem było zdziwienie jakiegoś dyra z Plusa, że w hotelu w Międzygórzu to ze
    swojej sieci sobie nie pogada.