  • 1. Data: 2019-01-25 21:06:54
    Temat: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Używam Naxusa 6p. Niestety bateria dopomina się o zmianę, póki co
    delikatnie. Zatem powoli zbliża się czas zmian. Chciałbym kupić telefon,
    który będzie aktualizował się możliwie długo, a zwykle są to telefony
    markowane przez Google. Inne zazwyczaj po 2-3aktualizacjach poddają się.
    Nie chcę też jakiś fikuśnych nakładek (w miarę możliwości). Jeśli czegoś
    będę potrzebował, to sobie zainstaluję.

    Wstępnie wybrałem Pixela 3. Niestety dla niego - miał pierwotnie sporo
    wad. Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa
    normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala
    jest dla mnie optymalny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-01-25 22:53:40
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/01/2019 08:06 PM, Marek S wrote:
> [...]
    > Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa
    > normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala jest

    Usterki Pixela sa jak narzekanie na Windows. Narzeka sie bo sa na
    swieczniku a co ciekawe wszystko sie naprawia. Inne marki moga pomarzyc o
    takich aktualizacjach a wiekszosc stac na nowa wersje androida z polrocznym
    opoznieniem. Ja mam akurat Pixela 2 XL bo mi poprzedni HTC 10 padl w
    kwietniu ubieglego roku a o czekaniu do pazdziernika nie bylo mowy.

    Dosc szeroko opisano problemy Pixeli w komentarzach do tego artykulu:
    https://antyweb.pl/google-pixel-problemy-wady/

    W skrocie, ludzie ktorzy je maja, nie widza problemow. ;)

  • 3. Data: 2019-01-26 18:12:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 25 Jan 2019 21:06:54 +0100, w <q2fq91$lfe$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

> [...]
    > który będzie aktualizował się możliwie długo, a zwykle są to telefony
    > markowane przez Google. Inne zazwyczaj po 2-3aktualizacjach poddają się.

    To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
    Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

    > Nie chcę też jakiś fikuśnych nakładek (w miarę możliwości). Jeśli czegoś
    > będę potrzebował, to sobie zainstaluję.

    Lineage nie ma żadnych nakładek.
    Ba -- nawet apki Google'a trzeba doinstalować.

  • 4. Data: 2019-01-26 19:19:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/01/2019 05:12 PM, r...@k...pl wrote:

    > To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
    > Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

    Dlaczego te listy sie roznia?

    https://download.lineageos.org/

    https://wiki.lineageos.org/devices/

  • 5. Data: 2019-01-26 22:13:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2019 o 21:06, Marek S pisze:
> [...]
    > wad. Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa
    > normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala

    Ile chcesz wydać, na czym Ci zależy. JEdyne co napisałeś - na
    aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia po co ci one. żeby gdzieś w
    menu się wyższa cyferka wyświetlała? To nie windows! na stareńkim arc s
    którego oficjalne wsparcie zaończyło się 4.0, wszsytko ( strasznie
    wolno) działa.
    Gsmarena Twoim przyjacielem

    ToMasz

  • 6. Data: 2019-01-27 09:07:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-26 o 22:13, ToMasz pisze:

    >  JEdyne co napisałeś - na aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia
    > po co ci one. żeby gdzieś w menu się wyższa cyferka wyświetlała?
    >
    > ToMasz

    Aktualizacje to podstawa w dzisiejszym sprzęcie tego typu. Mam kilka
    telefonów które służą już tylko do rozmów i dwa telewizory które służą
    tylko do oglądania telewizji, przyczyna - za niska cyferka się wyświetla
    przy ich wersjach systemu.

  • 7. Data: 2019-01-27 11:13:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2019 o 09:07, Trybun pisze:

> [...]
    > telefonów które służą już tylko do rozmów i dwa telewizory które służą
    > tylko do oglądania telewizji, przyczyna - za niska cyferka się wyświetla

    mam inne zdanie. najmłodsze dziecko bawi się arcSem z andkiem 4.
    wszystko co 8 lat temu na nim instalowałem działa. JEdynym problemem
    jaki mogę sobie wyobrazić, jest youtube, bo zamienili flasha na nowszą
    technologię. Czy możesz napisać co Tobie nie działa? Telewizor się nie
    liczy.
    nexus 6 którego pytacz chce porzucić wyszedł jesienią 2015, z andkiem 6
    i możliwością aktualizacji do wersji 8, czyli najnowszej notowanej. W
    wrześniu 2018 (nie znalazłem świeższych danych) królowała wersja:
    6 - 22%,
    7 - 19%
    8 - 13%
    jasne że im wyższy android, tym wraz z upływem czasu jego udział będzie
    się powiększał, ale warto zauważyć że stareńki android ma udział:
    5 - 15%
    prawie dwa procent większy niż wschodząca ósemka.
    Reasumując: Według mnie, niema się co przejmować starą wersją androida w
    telefonie. Tym bardziej z punktu widzenia pytającego. skoro porzuca
    telefon z wersją która dopiero zdobywa popularność, to nie numer werjsi
    jest powodem porzucenia telefonu. Fakt że do wymiany baterii trzeba użyć
    narzędzi - raczej też nie. Stąd moje pytanie - co ma mieć nowy telefon
    żeby wywołał efekt "wow".
    ToMasz
    Ps ktoś już pisał, ale przypomnę. wystarczy wybrać telefon, na który
    jest lineage - będzie nowszy android stworzony przez społeczność

  • 8. Data: 2019-01-27 11:52:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/01/2019 09:13 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > menu się wyższa cyferka wyświetlała? To nie windows! na stareńkim arc s
    > którego oficjalne wsparcie zaończyło się 4.0, wszsytko ( strasznie wolno)

    Coz, oprocz cyferek, wazne jest to, ze jak tylko napisza o jakiejs nowosci
    lub aktualizacji na androidpolice to juz dziala, a nie za pol roku. To jest
    wlasnie wyzszosc googlowego smatrfona nad pozostalymi.

  • 9. Data: 2019-01-27 13:13:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2019 o 11:52, 2late pisze:

    > Coz, oprocz cyferek, wazne jest to, ze jak tylko napisza o jakiejs
    > nowosci lub aktualizacji na androidpolice to juz dziala, a nie za pol
    > roku. To jest wlasnie wyzszosc googlowego smatrfona nad pozostalymi.

    ani Trybun ani Ty nie napisaliście co Wam nie działa i na jakim telefonie.
    ToMasz

  • 10. Data: 2019-01-27 14:17:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-27 o 11:13, ToMasz pisze:

> [...]
    > Ps ktoś już pisał, ale przypomnę. wystarczy wybrać telefon, na który
    > jest lineage - będzie nowszy android stworzony przez społeczność

    Czwarta wersja Andka to jeszcze nie taki stary, ja na tablecie mam
    wersję 2xx. I poza rozmowami to praktycznie trup ze względu na za starą
    wersję systemu. W drugim telefonie wersja Andka to 4xx i tak na szybko z
    pamięci - nie można używać choćby Play24, które jak dla mnie jest rzeczą
    niezbędną.