  • 1. Data: 2017-04-25 19:44:51
    Temat: Dobry HUB USB OTG
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Na allegro pełno jest chłamu:

    https://5.allegroimg.com/s400/013571/ced3e4ca4767a08
    ef9014e81d425

    Zamysł sensowny, ale wykonanie graniczące z sabotażem. Zadaniem tego
    huba jest dostarczanie zasilania zarówno do urzadzeń jak i telefonu.
    Problem w tym ze wsadzenie nawet bardzo słabo prądożernego urządenia
    powoduje spadek napięca o ponad 1V (!) co oczywiście kończy się nie
    ładowaniem czegokolwiek. W tym przypadku przekrój miedzi w kabeleczkach
    podaje się chyba w Angstremach.

    Szukam więc:
    a) huba USB (może byc z czytnikiem SD) OTG
    b) posiadającego możliwośc ładowania zarowno telefonu jak i urzadzeń
    c) Posiadającego naprawdę solidne zasilanie. Mogę dostarczyć 3A do niego
    w dowolnej formie, pytanie czy wykorzysta
    d) bedę podpinal dysk twardy 2.5cala - musi to wytrzymać bez resetowania się
    e) mały. To dośc istotne, bo mozna znaleźc też potwory na oko wielkości
    ksiązki.

    Widze np. taki:

    http://allegro.pl/stacja-otg-hub-usb-czytnik-kart-sd
    -do-tabletow-i5384593488.html

    Ale ciężko znaleźc jakiś review w którym ktoś nie podnieca sie kształtem
    tylko mówi o rezystancji kabli. I nie jest jasne czy mówiac "ładowanie
    urządzenia" mają na myśli telefon.

    Czy ktoś ma jakiegoś kandydata?

  • 2. Data: 2017-04-26 08:36:34
    Temat: Re: Dobry HUB USB OTG
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > się
    > e) mały. To dośc istotne, bo mozna znaleźc też potwory na oko wielkości

    Może coś w tym stylu? ewentualnie + zasilacz dla stabilności.

    http://natec-zone.com/usb_hub_natec_triton_2_usb_30_
    4_port_aluminiowy/sNHU-0805/pidZ22291.html

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-04-26 18:04:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/26/2017 8:36 AM, Chris wrote:
    > Może coś w tym stylu? ewentualnie + zasilacz dla stabilności.
    > http://natec-zone.com/usb_hub_natec_triton_2_usb_30_
    4_port_aluminiowy/sNHU-0805/pidZ22291.html

    Zyupełnie nie o to chodzi. HUB do telefonu powinien mieć możliwośc
    ładowania telefonu. Normalne huby tego nie robią. Dlatego w oznaczeniach
    masz czesto "OTG" co oznacza zazwyczaj funkcje ładowania.

    Normalne HUBy mam i się nie nadają, natomiast co gorsza tanie huby z
    netu co się mają nadawać tez sie nie nadają.

  • 4. Data: 2017-04-27 10:00:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > Normalne HUBy mam i się nie nadają, natomiast co gorsza tanie huby z
    > netu co się mają nadawać tez sie nie nadają.

    4 Port Micro USB OTG Charger HUB Cable For Tablet Phone:
    http://bit.ly/2hwYCSH

    https://www.youtube.com/watch?v=x3miSU6FpDg

    Compatible with most windows tablet pc.
    OTG and charge at the same time.

    This HUB has 3 Switch,every Switch fit for different tablet model.
    Switch 1 can be used for OTG by itself.(Do not use with charger)
    Please use the tablet original cable for charge.
    Switch 1 can be used for below models:
    Acer W4-820
    Asus m80ta(charge sign will be disappeared,only remain the electric
    quantity unchanged.Can not be charged)
    Asus T100ta(otg+charge, charge sign will be disappeared, but in fact it
    is charged)
    Lenovo Miix 2 8
    Lenovo Miix 3 10 inch

    Switch 2 can use for below models:
    Dell V8P
    Teclast X98 3G,X98 Air 3G,X98 Air,X98 Air II,X89HD,X80h,X90HD
    Chuwi VX8 3G(win 8.1 system)
    Onda V975I,V975W(win 8.1 system)
    Onda V819I,V819W(win 8.1 system)
    Onda V891W
    Livefan F8C
    Asus Me400c
    Ramos i8pro
    Vido W8C
    Cube iwork7,iwork8
    Ployer MOMO8W
    PIPO W4,W5
    Chuwi v10hd
    ifive MX2
    Colorful i818W
    HP Stream 7

    Switch 3 can use for below models:
    Toshiba WT8
    Lenovo thinkpad 8.
    Please note:Switch 3 can't use for WT8 and Thinkpad 8 at the same time,
    if your tablet is one of them, please contact us first.

    Android tablet and phone:
    This hub also can use for below model(keep swtich 2)
    Samsung mobile(S3, S4, Note 2 , Note 3, GALAXY J, N5100, Tab S - T800)
    SONY LT18i
    VIVO xplay3s
    MOTO XT928

    If your tablet can not support OTG+Charge at the same, please press the
    power key of your tablet and hold at least 10 seconds to power off your
    tablet,and then restart it and connect the hub again.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-04-27 20:07:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/27/2017 10:00 AM, Chris wrote:
    > 4 Port Micro USB OTG Charger HUB Cable For Tablet Phone:
    > http://bit.ly/2hwYCSH
    > https://www.youtube.com/watch?v=x3miSU6FpDg

    Nie ładuje, jak widać na filmie. Dyskwalifikacja.

  • 6. Data: 2017-05-02 10:41:33
    Temat: Re: Dobry HUB USB
    Od: "semper porro, numquam retro" <s...@b...salabim.xxx.invalid>

    Sebastian wrote:
    > pełno jest chłamu:
    > Szukam huba
    Kolejno przesiadam sie na nowsze wersje...

    ostatnia na dzien dzisiejszy https://goo.gl/gWvpOf

    tzw. "wszystko w jednym" (60W zasilacz)

    sp,nr

    .

  • 7. Data: 2017-05-02 20:27:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/2/2017 10:41 AM, semper porro, numquam retro wrote:
    > ostatnia na dzien dzisiejszy https://goo.gl/gWvpOf
    > tzw. "wszystko w jednym" (60W zasilacz)

    A gdzie on wspiera OTG+ladowanie?

  • 8. Data: 2017-05-02 21:38:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 19:45:03 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    Moze cos ztych?
    http://www.geekbuying.com/search?keyword=hub%20usb

  • 9. Data: 2017-05-02 21:44:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/2/2017 9:38 PM, krzysztofsf wrote:
    > Moze cos ztych?
    > http://www.geekbuying.com/search?keyword=hub%20usb

    Może. Ale ja nie pytam gdzie szukać tylko który jest dobry. Zamówiłem na
    razie dwa troche lepsze z chin i zobaczymy. Na allegro *chyba* same śmieci.