  • 1. Data: 2014-09-10 11:55:23
    Temat: Dobry serwis GSM w Katowicach - wymiana szybki w S4
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...pl>

    Witam,
    Szukam jakiegos sprawdzonego serwisu GSM w okolicach Katowic (Sosnowiec, Gliwice).
    Potrzebuje wymienic peknieta szybke i ramke. Zadzwonilem do kilku punktow i zawsze
    jest jakies ale.
    Nie da sie, nie teraz, nie wiem za ile, nie robimy bo nie.

    W Krakowie za to nie ma problemu. Ale wolalbym osobiscie oddac i odebrac niz wysylac.
    Jechac specjalnie do Krakowa - srednio sie oplaca :)

    Mozecie polecic cos sprawdzonego?

  • 2. Data: 2014-09-10 21:30:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.09.2014 11:55, Lukasz Olesiejuk pisze:
> [...]
    wysylac.
    > Jechac specjalnie do Krakowa - srednio sie oplaca :)

    Był taki serwis gwarancyjny już za czasów ericsona w Bytomiu na
    Jagiellońskiej. Żyją do dziś, więc coś potrafią. tam spróbuj

    ToMasz