  • 1. Data: 2015-03-27 15:18:45
    Temat: Dobry wosk
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Czy znacie jakiś dobry preparat konserwacji lakieru? Chodzi o preparat
    nakładany na sucho, i co najważniejsze aby na czarnych listwach i
    uszczelkach nie zostawiał jasnych śladów. Przy poprzednim aucie używałem
    preparatu "Tempo", jednak przy tych nowych nabytkach nie da się tego
    używać bo wygląd z takimi śladami na listwach jest paskudny.

  • 2. Data: 2015-03-27 17:22:22
    Temat: Re: Dobry wosk
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 15:18, Trybun pisze:
> [...]
    > preparatu "Tempo", jednak przy tych nowych nabytkach nie da się tego
    > używać bo wygląd z takimi śladami na listwach jest paskudny.

    Tempo jako wosk?!?
    Jak chcesz trwały i skuteczny wosk z gatunku twardych, to popatrz za
    Collinite 476s albo FinishKare Hi-temp 1000p.
    Co do listew - oklejenie ich taśmą papierową zapobiega upierdzieleniu
    woskiem. Innej metody nie ma.
    Same listwy doczyść (mocne APC i szczoteczka do rąk), a następnie
    potraktuj czymś dedykowanym do plastików (np. Poorboy's World Natural Look).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2015-03-27 21:29:15
    Temat: Rdzawe zacieki
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

    Jak chcesz trwały i skuteczny wosk z gatunku twardych, to popatrz za
    Collinite 476s albo FinishKare Hi-temp 1000p.
    ---
    A czym się czyści rdzawe zacieki ?

  • 4. Data: 2015-03-28 14:59:09
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-27 o 17:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]
    > Same listwy doczyść (mocne APC i szczoteczka do rąk), a następnie
    > potraktuj czymś dedykowanym do plastików (np. Poorboy's World Natural

    Tak, jedna polerka późną jesienią, druga na wiosnę, no i śladu rdzy
    próżno było szukać nawet na takim aucie jak kilkunastoletnia Vectra,
    podłoga, progi prawie całe zgniłe a na karoserii ani jednego ogniska rdzy.

    Dzięki. W poniedziałek rozejrzę się za tymi polecanymi specyfikami.

  • 5. Data: 2015-03-28 15:00:17
    Temat: Re: Rdzawe zacieki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-27 o 21:29, re pisze:

> [...]
    > Jak chcesz trwały i skuteczny wosk z gatunku twardych, to popatrz za
    > Collinite 476s albo FinishKare Hi-temp 1000p.

    Jeżeli na lakierze to polecam Tempo.

  • 6. Data: 2015-03-28 16:15:58
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-28 o 15:00, Trybun pisze:

    > Jeżeli na lakierze to polecam Tempo.

    Od ponad roku ta pasta nie nazywa się "Tempo"
    http://www.melle.com/en/biuro-parasowe-k2/142-k2-tur
    bo-nowa-nazwa-pasty-k2-tempo

    --
    LordBluzg(R)

  • 7. Data: 2015-03-28 20:42:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Jak chcesz trwały i skuteczny wosk z gatunku twardych, to popatrz za
    > Collinite 476s albo FinishKare Hi-temp 1000p.
> [...]

    Nie, na jajkach :-)

    Dzięki !

    A da się to kupić na stacji albo w markecie ?

  • 8. Data: 2015-03-30 22:27:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Jeżeli na lakierze to polecam Tempo.

    Od ponad roku ta pasta nie nazywa się "Tempo"
    http://www.melle.com/en/biuro-parasowe-k2/142-k2-tur
    bo-nowa-nazwa-pasty-k2-tempo
    ---
    Winc ... za Waszą radą poszedłem do sklepu zwanego stacją benzynową :-) i
    nabyłem ... Tempo :-)

    I faktycznie nadaje się do usuwania rdzawych zacieków.