  • 1. Data: 2018-09-13 07:54:18
    Temat: Dok na USB a wlaczanie lapka
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy doki na USB 2.0/3.0 (zewnętrzne odpowiedniki stacji dokujących) umożliwiają
    włączenie laptopa bez podnoszenia klapy ekranu?
    A najnowsze na USB-C?

  • 2. Data: 2018-09-13 11:31:48
    Temat: Re: Dok na USB a wlaczanie lapka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-09-13 07:54, ń wrote:
    > Czy doki na USB 2.0/3.0 (zewnętrzne odpowiedniki stacji dokujących) umożliwiają
    włączenie laptopa bez podnoszenia klapy ekranu?
    > A najnowsze na USB-C?

    A jak to może być rozwiązane? Mam taką stację do Della (Dell D3000 -
    chyba Della tam tylko naklejka na Targusa) na USB 3.0 i jest to zwykłe
    zewnętrzne urządzenie USB. Według mnie - okropny chłam w porównaniu do
    stacji dedykowanych podłączanych do specjalnego złącza. Ale mój notebook
    takiego złącza nie ma.