  • 1. Data: 2011-06-24 10:35:47
    Temat: Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?
    Od: s2p <s...@o...pl>

    Witam

    Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby
    nie płacić kary?

  • 2. Data: 2011-06-24 10:58:00
    Od: " ArmenVanBuran" <a...@W...gazeta.pl>

    Tu są mapki http://www.lowemissionzones.eu/

  • 3. Data: 2011-06-24 12:22:33
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-06-24 10:35, s2p wrote:
    > Witam
    >
    > Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby
    > nie płacić kary?
    http://www.lowemissionzones.eu/images/stories/map_im
    ages/umweltzone_2009_2010_470.gif

  • 4. Data: 2011-06-24 14:48:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-24 10:35, s2p pisze:
    > Witam
    >
    > Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby
    > nie płacić kary?

    Dokąd chcesz, bylebyś cyrków na drodze nie odwalał albo źle nie
    zaparkował. Jak jedziesz normalnie to nie łapią - opinia osoby
    mieszkającej 60 lat w Berlinie (potwierdzona przeze mnie wielokrotnie w
    praktyce)

    --
    venioo

  • 5. Data: 2011-06-24 22:20:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-06-2011 10:35, s2p pisze:
    > Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby
    > nie płacić kary?

    Passat tedeji nie potrzebuje żadnych paszportów polsatu. Takie auto
    witane jest wszędzie chlebem i solą.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-06-24 23:03:53
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "venioo" <p...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > zaparkował. Jak jedziesz normalnie to nie łapią - opinia osoby
    > mieszkającej 60 lat w Berlinie (potwierdzona przeze mnie wielokrotnie w

    Tak ogólnie to potwierdzam Twoją opinię, ale uważaj bo możesz się zdziwić.
    Gdzieś w połowie maja wjeżdzałem ok 21-ej do Berlina od strony Pankow. I na
    Greifswalder Strasse, na wysokości Ernst-Thälmann-Park, zaraz po
    przejechaniu linii S-Bahny, czyli po wjechaniu w Zonę - na środku ulicy,
    między pasami stał sobie ludzik. W mundurze policjanta dodam. I lizaczkiem
    prawie zatrzymywał pojazdy. Prawie, bo te co miały nalepkę, puszczał wolno.
    A te bez (lub w złym kolorze]ściągali jego koledzy z radiowozu.
    Co prawda w Berlinie nie mieszkam, ale jestem bardzo często (dzieci
    mieszkają), i coś takiego widziałem pierwszy raz.

  • 7. Data: 2011-06-24 23:11:57
    Od: "Rutny" <r...@m...com>

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek, tak aby nie
    > płacić kary?
    Do końca roku obcokrajowcy nie muszą mieć żadnych naklejek. I po berlinie
    możesz jeździć nawet Ursusem C-330 bez naklejki.

  • 8. Data: 2011-06-25 09:12:47
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Rutny" <r...@m...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do końca roku obcokrajowcy nie muszą mieć żadnych naklejek. I po berlinie
    > możesz jeździć nawet Ursusem C-330 bez naklejki.
    Bzdura. Nie wprowadzaj ludzi w błąd jak nie masz pojęcia. Do końca roku do
    Zony mogą wjeżdżać obcokrajowcy których auta maja żółtą plakietkę.

    http://www.berlin.de/sen/umwelt/luftqualitaet/de/luf
    treinhalteplan/download/touristeninfo_pl.pdf

  • 9. Data: 2011-06-25 11:20:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-24 23:03, Andy Niwiński pisze:

> [...]
    > Co prawda w Berlinie nie mieszkam, ale jestem bardzo często (dzieci
    > mieszkają), i coś takiego widziałem pierwszy raz.

    Moj wujek mieszka od urodzenia w Berlinie (ponad 60 lat) i wlasnie on mi
    tak powiedzial, a jezdzi samochodem codziennie. Wiec mu wierze :) Na
    pare wyjazdow dieslem z czerwona naklejka i kilka dieslem z zolta nikt
    nigdy mnie nie zatrzymywal, wiec trzeba miec niezlego pecha, zeby tak
    wtopic... (ale to IMHO)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-06-26 10:48:05
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Podepnę się z dwoma pytaniami -

    1. Jaka jest kara za brak nalepki tudzież niespełnianie żadnych norm?
    2. Jak dojeżdżają wszystkie youngtimery (poniżej 30 lat) do np
    Meilenwerk w Berlinie, które już jest wewnątrz zony.