  • 1. Data: 2012-07-18 10:29:57
    Temat: Dokladny miernik mocy - GB202
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    Witam,
    Czy ktos z was posiada ten miernik i moglby sprawdzic czy faktycznie ma
    dokladnosc +/- 1% +/- 0.2W

    http://www.centrumelektroniki.pl/Miernik_Energii_Wat
    omierz_GreenBlue_GB202,p57292.html

    pzdr,
    w.

  • 2. Data: 2012-07-18 10:34:30
    Temat: Re: Dokladny miernik mocy - GB202
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "walker" <e...@g...without.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Czy ktos z was posiada ten miernik i moglby sprawdzic czy faktycznie ma
> [...]

    Nie wiem ale widze duzy czytelny wyswietlacz, co w innych tego typu
    "liczydlach" jest mocnym niedociagnieciem.

    Marek

  • 3. Data: 2012-07-18 17:43:05
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Uzytkownik "walker" <e...@g...without.pl> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:ju5s65$kbq$...@n...vectranet.pl...
    > Witam,
    > Czy ktos z was posiada ten miernik i moglby sprawdzic czy faktycznie ma
    > dokladnosc +/- 1% +/- 0.2W

    Ma, dla mocy powyzej ok 10W. Ponizej dokladnosc drastycznie spada przy
    malych mocach nawet powyzej +-20%

  • 4. Data: 2012-07-18 17:52:41
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 07/18/2012 05:43 PM, Gomez wrote:
    > Ma, dla mocy powyzej ok 10W. Ponizej dokladnosc drastycznie spada przy
    > malych mocach nawet powyzej +-20%

    dziekuje za odpowiedz, czyli tak jak napisali, dla 1W ą 0.2W to bedzie
    okolo ą 20%

  • 5. Data: 2012-07-19 09:13:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    walker napisał(a) :

    > dziekuje za odpowiedz, czyli tak jak napisali, dla 1W ? 0.2W to bedzie
    > okolo ? 20%

    Zakres pomiaru mocy od 0,0W. Czyli 0,2W może wskazać jako 0,0 lub
    0,4W. Błąd do... 100%

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-07-21 09:40:34
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 18.07.2012 10:29, walker wrote:

    > http://www.centrumelektroniki.pl/Miernik_Energii_Wat
    omierz_GreenBlue_GB202,p57292.html

    Rozwalał ktoś taki lub podobny miernik?
    Jaka jest szansa na rs-232, wyjście ipmulsowe albo coś podobnego?
    Tak, wiem że są z wyjściem impulsowym za 100zł.

    Mirek.