  • 1. Data: 2019-01-20 07:30:59
    Temat: Dokuczenie - nietrzezwy
    Od: mamut <m...@g...com>

    witam, wczoraj miałem taka sytuacje, wyprzedzałem 2 samochody i podczas
    wyprzedzania, samochod przede mna nie spojrzał w lusterko ze wyprzedzam
    i wjechał na moj mas, musiałem gwałtownie zachamowac zeby w niego nie
    uderzyc, przy tym trabiłem, pozniej debil wymachiwał rekami w moja
    strone itd. po przejechaniu ok 10 km zawrociła za mna policja na
    sygnale, a przede mna stałakolejna na sygnale i biegiem do mojego
    samochodu z alkomatem, bylem badany 3 razy, oczywiscie bylem trzezwy,
    policjant troche zdziwiony, sprawdził dokumenty powiedzial ze wszystko
    ok, zapytałem dlaczego zostałem zatrzymany to powiedział ze dostali
    komunikat ze jechałem nietrzezwy...czy mozna jakas ta osobe ktora
    dzwonila poniesc do odpowiedzialnosci za pomowienia?
    ps. jeszcze zebym jechał krzywo albo mial jakies podstawy zeby
    stwierdzic ze jestem podpity, a tutaj gosc zrobil celowo...

  • 2. Data: 2019-01-20 08:27:47
    Temat: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2019 07:30:59 +0100, mamut napisał(a):

    > samochod przede mna nie spojrzał w lusterko ze wyprzedzam
    > i wjechał na moj mas

    A czy miał lewy kierukowskaz włączony kiedy ty zacząłeś wyprzedzać? Może
    nie spojrzałeś?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-01-20 08:38:45
    Od: mamut <m...@g...com>

    > A czy miał lewy kierukowskaz włączony kiedy ty zacząłeś wyprzedzać? Może
    > nie spojrzałeś?

    Nie miał, chyba ze go właczyl jak ja juz bylem na lewym pasie :)

  • 4. Data: 2019-01-20 08:56:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2019 08:38:45 +0100, mamut napisał(a):

    > Nie miał, chyba ze go właczyl jak ja juz bylem na lewym pasie :)

    Oczywiście, żeby prawidłowo ocenić stopień winy po obu stronach trzeba
    by zrobić obszerny wywiad z wami oboma a potem jeszcze konfrontację. Ale
    IMO coś musiałeś nieźle nabroić że się facet wq... Inna rzecz że mnie by
    się nie chciało dzwonić po policję, puściłbym pod nosem parę inwektyw i
    zapomniał.
    W sumie sytacja bardzo typowa. Każdemu się zdarza raz do roku :) Wniosek
    taki że nigdy dosyć ostrożności przy wyprzedzaniu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-20 09:42:30
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 20 Jan 2019 07:30:59 +0100, mamut wrote:
    > wyprzedzałem 2 samochody

    I szkoda ci było 10s żeby ten przed tobą mógł najpierw sam wyprzedzić?

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-01-20 09:49:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 20 Jan 2019 08:42:30 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > I szkoda ci było 10s żeby ten przed tobą mógł najpierw sam wyprzedzić?

    Zapewne właśnie on jechał sobie z zamiarem wyprzedzania ale bez
    kierunkowskazu który by o tym świadczył. Taka polska moda - włączać
    kierunek razem z ruchem kierownicy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-01-20 11:12:42
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > Oczywiście, żeby prawidłowo ocenić stopień winy po obu stronach trzeba
    > by zrobić obszerny wywiad z wami oboma a potem jeszcze konfrontację.

    Wystarczy zapis z kamerki, bez tego to nie ma co dyskutować, słowo
    przeciwko słowu.

  • 8. Data: 2019-01-20 12:15:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 07:30, mamut pisze:
    > wyprzedzałem 2 samochody i podczas wyprzedzania, samochod przede mna nie
    > spojrzał w lusterko ze wyprzedzam

    Ale dopuszczałeś taką możliwość, że też chce wyprzedzić tego przed sobą?

    Robert

  • 9. Data: 2019-01-20 12:18:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 20 Jan 2019 12:15:24 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Ale dopuszczałeś taką możliwość, że też chce wyprzedzić tego przed sobą?

    Szacunek do kolejki ginie w narodzie. W biedronce pewnie też się
    przepycha łokciami do kasy, żeby szybciej wyjść. :)

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-01-20 12:49:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Ale dopuszczałeś taką możliwość, że też chce wyprzedzić tego przed sobą?
    I sama ta chęć zwalnia go z obowiązku upewnienia się, czy pas jest wolny?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa