  • 1. Data: 2022-01-23 18:44:41
    Temat: Doładowaie telefonu
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Temat dotyczy bardziej banków, ale i telefonii GSM. Otóż chodzi o to, że w
    większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod zakładką
    "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie operatorów.
    Zresztą lista jest niepełna. Większość abonentów nie wie kto jest
    operatorem jego sieci i na odwrót operatorów zupełnie nie obchodzą abonenci.
    Jak wytłumaczyć tym kretynom w bankach, że abonentów obsługuje sieć.
    Udostępnia połączenia i rozlicza środki. Natomiast operator sieci zajmuje
    się infrastrukturą udostępniając sieciom obsługę techniczną. Pisałem w tej
    sprawie do kilku banków bez efektu. Nie sądzę, aby nie rozumieli o co
    chodzi. Myślę, że robią to celowo i złośliwie, mając klientów w głębokim
    poważaniu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-01-23 19:28:30
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2022 o 18:44, Kamil pisze:
> [...]
    > w większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod
    > zakładką "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie

    Nie, to są nazwy operatorów.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Operatorzy_t
    elefonii_kom%C3%B3rkowej

    > Zresztą lista jest niepełna. Większość abonentów  nie wie
    > kto jest operatorem jego sieci

    To bardzo źle świadczy o użytkowniku, który zalicza się wtedy do grona
    ignorantów roszczeniowych. To najgorszy z możliwych typów.

    To tak samo jak mieć pretensje że nie zna się swojego banku, marki
    samochodu, który się użytkuje, marki sprzętu (TV, telefon) itp.
    A producenci powinni sami wiedzieć kto ich kupił :D

    > i na odwrót operatorów zupełnie nie
    > obchodzą abonenci. Jak wytłumaczyć tym kretynom w bankach, że abonentów
    > obsługuje sieć.

    To raczej debil użytkownik karty powinien wiedzieć jaka sieć/operator go
    obsługuje a nie odwrotnie.

    > Pisałem w tej sprawie do kilku banków bez efektu. Nie sądzę,
    > aby nie rozumieli o co chodzi. Myślę, że robią to celowo i złośliwie,
    > mając klientów w głębokim poważaniu.

    To raczej Ty, złośliwie nie chcesz przyjąć do wiadomości, że źle
    określasz nazewnictwo i Twoja niechęć wynika z ignorancji.
    Operatorów mamy niewielu, więc zapamiętać swojego nie jest trudno.

    Osobiście każdego ignoranta bym oznaczał i kazał mu płacić grzywnę.
    W przypadku nagminnej ignorancji miałby status pełnego ignoranta i nie
    wolno by się do niego odzywać ani kontaktować w jakikolwiek sposób.

    Każdy jego telefon/karta byłby blokowany dla połączeń przychodzących,
    żeby nikt nie mógł się z nim kontaktować.

    Status ignoranta byłby zdejmowany po odpowiednim egzaminie z wiedzy
    podstawowej ale dana osoba przez jakiś czas musiałaby się udzielać na
    jakimś forum, żeby edukować innych w zakresie wiedzy o ignorantach :)

    Dla upartych byłyby specjalne rezerwaty obsługiwane tylko przez
    ignorantów. Natychmiastowa karma :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-01-23 19:39:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2022 19:28:30 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Dla upartych byłyby specjalne rezerwaty obsługiwane tylko przez
    > ignorantów. Natychmiastowa karma :)

    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-01-23 22:52:28
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał::

> [...]
    > większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod zakładką
    > "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie operatorów.

    Co wynika ze strony z pod linka? Jest tam na liście Play, Plus, czy w
    Rodzinie? Nie wiesz co piszesz. Operatorem sieci Plus i wRodzinie jest
    Polkomtel Sp z oo. Tyle co wiem, a prawdopodobnie ten operator obsługuje
    więcej sieci.

> [...]

    jakimś forum, żeby edukować innych w zakresie wiedzy o ignorantach :)

    Dla upartych byłyby specjalne rezerwaty obsługiwane tylko przez

    Reszty twoich chamskich wypocin nie zamierzam komentować.

    Bzpzdr

  • 5. Data: 2022-01-23 22:54:01
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    Dnia Sun, 23 Jan 2022 19:28:30 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Dla upartych byłyby specjalne rezerwaty obsługiwane tylko przez
    > ignorantów. Natychmiastowa karma :)

    :)

    Poznać głupiego po śmiechu jego. Jak zwykle popisałeś się.

    Bzpzdr

  • 6. Data: 2022-01-23 23:33:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2022 o 22:52, Kamil pisze:

> [...]
    elefonii_kom%C3%B3rkowej

    > Co wynika ze strony z pod linka? Jest tam na liście Play, Plus, czy w

    Doskonale wiem co piszę. Ty nie wiesz i nie rozumiesz, że w Polsce są
    operatorzy:

    sieć Orange (operatorem sieci Orange jest Orange Polska S.A.),
    sieć Play (operatorem sieci Play jest P4 Sp. z o.o.),
    sieć Plus (operatorem sieci Plus jest Polkomtel Sp. z o.o.),
    sieć T-Mobile (operatorem sieci T-Mobile jest T-Mobile Polska S.A.).

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce

    > Operatorem sieci Plus i wRodzinie jest
    > Polkomtel Sp z oo. Tyle co wiem, a prawdopodobnie ten operator obsługuje
    > więcej sieci.

    No i co z tego? Nie wiesz jaki operator obsługuje Twoją kartę sim?

    Musisz być naprawdę ciężkim ignorantem, że się jeszcze nie dowiedziałeś.

    > Bzpzdr

    Srenia.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-01-23 23:40:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Jan 2022 22:52:28 +0100, w <61edce1e$0$497$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

    > Operatorem sieci Plus i wRodzinie jest
    > Polkomtel Sp z oo.

    Operatorem sieci w Rodzinie jest wRodzinie -- jest to operator wirtualny.
    Korzystający z infrastruktury Plusa/Polkomtela.

    Jeżeli abonent wRodzinie ma jakieś problemy, to idzie do swojego operatora --
    czyli wRodzinie.

  • 8. Data: 2022-01-23 23:41:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

> [...]

    Korzystający z infrastruktury Plusa/Polkomtela.

    Jeżeli abonent wRodzinie ma jakieś problemy, to idzie do swojego operatora --
    czyli wRodzinie. Nie idzie do Plusa.

  • 9. Data: 2022-01-24 10:16:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Operatorem sieci w Rodzinie jest wRodzinie -- jest to operator wirtualny.
    > Korzystający z infrastruktury Plusa/Polkomtela.

    Operatorem sieci wRodzinie do niedawna była firma Aero2. 8 grudnia 2021
    otrzymałem od nich SMS z info, że od 30 listopada 2021 moim dostawcą usług
    telekomunikacyjnych/operatorem jest Polkomtel Sp z oo. Tyle co do faktów.
    Nie wiem po co bijemy te pianę. Pomijając wiele nieprawdziwych informacji
    chodzi o jednoznaczność. Operator, czy sieć w zakładce banku. W PKO SA i w
    PKO BP w owej zakładce jest np. Plus (sieć, nie operator), a nie ma
    wRodzinie. Ja sobie poradziłem wykorzystując stronę wRodzinie i
    przekierowanie na mój bank, ale kilku ludków z mojej rodziny i znajomych,
    nie tylko seniorów nie poradziło sobie i musiałem im pomagać.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 10. Data: 2022-01-24 12:23:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 10:16:21 +0100, Kamil wrote:

> [...]
    > telekomunikacyjnych/operatorem jest Polkomtel Sp z oo. Tyle co do faktów.

    Solorz/Polkomtel kupil Aero2 dawno temu.

    > Nie wiem po co bijemy te pianę. Pomijając wiele nieprawdziwych informacji
    > chodzi o jednoznaczność.

    Ale o co ci chodzi? Masz operatorow rzeczywistych, sieci rzeczywiste,
    marki, sieci/operatorow wirtualnych - i co maja banki pokazywać?
    A banki mało robią, i uruchamiaja Blue Media.

> [...]
    > przekierowanie na mój bank, ale kilku ludków z mojej rodziny i znajomych,
    > nie tylko seniorów nie poradziło sobie i musiałem im pomagać.

    To w czym problem - ze "W Rodzinie" jest traktowana po macoszemu?
    Przenies numery do lepszej sieci :-)

    J.